Nederlands MediaNetwerk

Workshop Socratisch Interviewen

Gegevens gebeurtenis

Workshop Socratisch Interviewen

Tijd: Augustus 26 2010 vanaf 10.00 to 16.00
Locatie: The Hub, Amsterdam
Straat: Westerstraat 187
Plaats: 1015 MA Amsterdam
Website of map: http://amsterdam.the-hub.net/…
Telefoon: 06 280 90 755
Soort gebeurtenis: workshop, inspiratie, gespreksvaardigheden, interview, acquisitie
Georganiseerd door: Inge Beckers
Meest recente activiteit: 28 Jul 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

INSPIREER JEZELF EN ANDEREN | In een Socratisch Interview gaat het erom zicht te krijgen op onze aannames, redeneringen en zienswijzen en die gezamenlijk te toetsen op hun geldigheid. Dit is belangrijk voor jou als trainer, coach of adviseur. Het is geen debat of discussie, maar je gaat gezamenlijk - voor jezelf en anderen - duidelijk maken, wat je eigenlijk met woorden en concepten - die hierachter liggen - bedoelt.

INHOUD WORKSHOP | Je kent het Socratische Gesprek wellicht voor filosofische vragen, maar je kunt deze methodische wijze van interviewen goed inzetten tijdens netwerk-, briefings-, coach-, advies- en acquisitiegesprekken. Met het stellen van Socratische vragen stimuleer je de ander zelf zijn vraag te beantwoorden. Zuivere feedback, op de juiste wijze gegeven en ontvangen, versnelt het proces. Deze methode behandelen we ook tijdens onze Intervisiesessies en -cursussen; want intervisie vraagt om gespreksvaardigheden zoals luisteren, samenvatten en doorvragen.

FACILITATOR | Het vakmanschap van Inge Beckers bestaat uit complexe zaken begrijpbaar maken. Inge ontwikkelde een bijzondere interesse in Mens & Werk en specialiseerde zich daardoor in HR-communicatie en Identiteitsmarketing.

Inge is een ervaren trainer, workshopbegeleider en gastdocent voor HBO en WO en te herkennen aan de volgende eigenschappen: Vernieuwend, Vrijdenkend, Bevlogen, Resultaatgericht, Sensitief.

RSVP | Inge Beckers, P-Peer, mail@ingebeckers.nl

http://events.linkedin.com/Workshop-Socratisch-Interviewen/pub/358513

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Workshop Socratisch Interviewen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden