Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

World Wide Hug Party

Tijd: Maart 21 2009 van 22.00 tot Maart 22 2009 bij 6.00
Locatie: In clubs, galleries or with friends at home
Straat: any street in the world
Plaats: any village or city in the world
Website of map: http://www.worldwidehugparty.…
Telefoon: *31-646608660
Soort gebeurtenis: wereldwijde, knuffel
Georganiseerd door: Rob Schrama
Meest recente activiteit: 25 Feb 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

March 21st 2009 a World Wide Hug Party will take place in clubs and galleries all over the world. We invite every city, village or town to join this initiative. Will you organise a World Wide Hug Party in your hometown?

We are all part of the collective consciousness, in which everything is connected with the universal energy. We are able to heal our planet and unite everybody in peace and tolerance. So let us demonstrate our unity, let us show our fellow-human beings that we all are One, no matter what kind of religion, race or culture we represent. We are able to love and respect each other.

In the evening of March 21st in Oceania, New Zealand and Australia people will start the Hug which will go around the world in 24 hours, the biggest chain of peace that you can imagine.

The idea is as simple as it is effective: just hug! When we hug each other we open our heart and we can feel the loving energy pounding between us. When we open our heart we unite our energy.

Be part of this event!
Be a witness of this event!

All the events will be broadcasted through the internet, to watch, to be watched, to hug and to be hugged.

On the website www.worldwidehugparty.org you get information about how to organise your own World Wide Hug Party, how to add your video stream on internet and how you can watch the other events all over the world.

Go to:
www.worldwidehugparty.org

Rob Schrama:
www.robschrama.nl

Send this email to all your friends, so as many people as possible will attend this event!!!

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor World Wide Hug Party om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden