Nederlands MediaNetwerk

Worldwide Hug on March 20st 2011

Gegevens gebeurtenis

Worldwide Hug on March 20st 2011

Tijd: Maart 20 2011 vanaf 15.00 to 19.00
Locatie: All over the world
Plaats: Everywhere
Website of map: http://www.worldwidehug.org
Telefoon: +31646608660
Soort gebeurtenis: worldwide, hug
Georganiseerd door: Rob Schrama
Meest recente activiteit: 20 Feb 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

JOIN THE WORLDWIDE HUG

 

Sunday, March 20th the Worldwide Hug will take place all over the world. We invite every person to join this initiative. Do you want to participate in the Worldwide Hug in your home town? Just invite your friends and focus on peace and unity in yourself, by singing, drumming, dancing and hugging together.

 

We all are part of the collective consciousness, in which everything is connected with the universal energy. We are able to heal our planet and unite everybody in peace and tolerance. So let us demonstrate our unity, showing our fellow-men that we all are One, no matter what kind of religion, race or culture we represent. We are able to love and respect each other.

 

The idea is as simple as it is effective: just hug!  When we hug each other we open our heart and we can feel the loving energy pounding between us. When we open our heart we unite our energy.

 

Be part of this event!

Be a witness of this event!

 

All the events will be broadcast through the internet, to watch, to be watched, to hug and to be hugged.

 

On the website www.worldwidehug.org you will get information about how to organize your own Worldwide Hug, how to add your video stream on internet and how you can watch the other events in the world.

 

Go to: www.worldwidehug.org  and forward this message to all your friends.

 

May Peace prevail on Earth

 

Rob Schrama

www.worldwidehug.org

 

 

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Worldwide Hug on March 20st 2011 om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden