Nederlands MediaNetwerk

Zet dan de eerste stap en bezoek de INFORMATIEAVOND communicatietrainingen

Gegevens gebeurtenis

Zet dan de eerste stap en bezoek de INFORMATIEAVOND communicatietrainingen

Tijd: Oktober 1 2009 vanaf 19.00 to 22.00
Locatie: Hotel Haarlem Zuid
Straat: Toekanweg 2
Plaats: 2035 LC Haarlem
Telefoon: 023 – 535 5 441
Soort gebeurtenis: informatieavond, communicatietraining, &, nlp
Georganiseerd door: Constant Lamp & Baukje Uilkema
Meest recente activiteit: 22 Sept 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Wil je meer beweging in je communicatie,
zakelijk en/of privé?

Zet dan de eerste stap en bezoek de

INFORMATIE AVOND!

Kom in beweging, kijk om je heen, luister en ervaar welke mogelijkheden er voor je zijn en DOE het!

Communiceren doe je de hele dag, zakelijk en privé. Effectief communiceren levert je goede relaties, samenwerking en positieve energie op.
NLP (neuro linguïstisch programmeren) is een methodiek, die jouw communicatie nog effectiever kan laten zijn!

Na afloop van de avond weet jij wat NLP jou kan opleveren, heb je kennis gemaakt met de trainers en heb je alle informatie over onze training om eventueel de volgende stap te zetten naar één van onze trainingen.

Data en tijden
De informatieavonden zijn:
donderdag 1 oktober 2009,
zondag 1 november 2009 en
dinsdag 1 december 2009.
Ontvangst is om 19.00 uur, de informatie avond start om 19.30 uur tot 21.30 uur.

Aanmelden
Wij stellen het op prijs als je je van te voren aanmeldt via www.constantlamp.com of per email info@constantlamp.com.
Er zijn geen kosten verbonden aan de informatie avond.

Succes zit ‘m in het doen……..je informeren over je eigen mogelijkheden is al een mooie stap, wij helpen daar graag bij.

Wij heten je alvast van harte welkom.

Met enthousiaste groet,

Baukje Uilkema & Constant Lamp

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Zet dan de eerste stap en bezoek de INFORMATIEAVOND communicatietrainingen om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Unlock the three secrets of ecomm success in Asia

Three opportunities with a personal nudge from Jacco ter Schegget. “There are big commercial opportunities for brands in western society”, Jacco ter Schegget [CEO, Publicis Groupe Benelux] explains

Jeroen Verkroost: Over Obama's angst, Anti-Black Friday en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Fotokracht

“Een boek zegt meer dan duizend woorden”, hoorde ik een bekende cabaretier eens zeggen. “Da’s logisch”, zou een bekende voetballer hebben gezegd. De originele uitspraak heeft betrekking op een foto

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden