Nederlands MediaNetwerk

Ik weet dat Bas eens per kwartaal met de groep uit Haarlem een borrel drinkt. Hebben de Amsterdammers hier ook zin in?

Is het een idee om gewoon een datum te plannen en ergens af te spreken?
Wat vinden jullie van vrijdag 27 maart in Strand West vanaf een uurtje of zes?
www.strand-west.nl

Ik hoor het graag!

Weergaven: 170

Bijlagen:

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

hoi inge, lijkt me gezellig. ik heb het in mijn agenda gezet! groeten harriet
dat lijkt mij een prima locatie en een goede gelegenheid om nader kennis te maken en lekker te netwerken. prima initiatief Inge, ik ben er bij.
gr. Pauline Stroosnijder
Hoi Inge,
Als Haarlemse die in Amsterdam werkt, kom ik graag! Tot dan,
Ellen
goed initiatief! als ik kan kom ik
gr jochgem
Lijkt me een leuk idee. Ik heb hem genoteerd.
Laat even weten of de borrel ook echt doorgaat. :)
Ja leuk, als ik niet hoef te werken zal ik er zijn!
Jeroen.
Goed idee! Dus genoteerd. Groeten, Bart
Hi Inge,

Goed plan!
IJs en deadlines dienende...
prima, evertjan vonk
Hallo A'dammers,

Leuk dat jullie enthousiast reageren!
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

Je kunt bij Gebeurtenissen aangeven dat je van de party bent:
http://medianetwerk.ning.com/events/de-eerste-borrel-van-de-groep

Tot vrijdag 27 maart, uurtje of zes.
Groet, Inge
Hoi Inge, leuk idee, maar mogen creatieven uit Utrecht ook komen borrelen? Groetjes van Silvia
Dank je. Ik probeer erbij te zijn, hangt even af van een middagafspraak ervoor.

Inge Beckers zei:
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

RSS

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden