Nederlands MediaNetwerk

Ik weet dat Bas eens per kwartaal met de groep uit Haarlem een borrel drinkt. Hebben de Amsterdammers hier ook zin in?

Is het een idee om gewoon een datum te plannen en ergens af te spreken?
Wat vinden jullie van vrijdag 27 maart in Strand West vanaf een uurtje of zes?
www.strand-west.nl

Ik hoor het graag!

Weergaven: 172

Bijlagen:

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

hoi inge, lijkt me gezellig. ik heb het in mijn agenda gezet! groeten harriet
dat lijkt mij een prima locatie en een goede gelegenheid om nader kennis te maken en lekker te netwerken. prima initiatief Inge, ik ben er bij.
gr. Pauline Stroosnijder
Hoi Inge,
Als Haarlemse die in Amsterdam werkt, kom ik graag! Tot dan,
Ellen
goed initiatief! als ik kan kom ik
gr jochgem
Lijkt me een leuk idee. Ik heb hem genoteerd.
Laat even weten of de borrel ook echt doorgaat. :)
Ja leuk, als ik niet hoef te werken zal ik er zijn!
Jeroen.
Goed idee! Dus genoteerd. Groeten, Bart
Hi Inge,

Goed plan!
IJs en deadlines dienende...
prima, evertjan vonk
Hallo A'dammers,

Leuk dat jullie enthousiast reageren!
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

Je kunt bij Gebeurtenissen aangeven dat je van de party bent:
http://medianetwerk.ning.com/events/de-eerste-borrel-van-de-groep

Tot vrijdag 27 maart, uurtje of zes.
Groet, Inge
Hoi Inge, leuk idee, maar mogen creatieven uit Utrecht ook komen borrelen? Groetjes van Silvia
Dank je. Ik probeer erbij te zijn, hangt even af van een middagafspraak ervoor.

Inge Beckers zei:
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

RSS

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[MediaWeek] Bas Vlugt: Eva | Beau | John

Het slagveld in de media was afgelopen week weer boeiend. Maandag begint nog rustig. Talpa Network geniet van de 1,2 miljoen kijkers die Chateau Meiland trekt op SBS6. Linda en Jildou zitten bij Jinek om te vertellen over hun plannen voor Net5

Jeroen Verkroost: Zingende handtassen, waarom? Hoe hack je Waze? Louis Vuitton met Supreme? Redt Dematerialization de planeet?

Naast Issey Miyake investeren grote merken zoals, HSBC, BMW en Mastercard allemaal in Sonic Branding, want de Age of Voice breekt aan en elk product krijgt zijn eigen geluid. Ik ben enorm benieuwd hoe een levensverzekering of een pak beschuit straks klinkt

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden