Nederlands MediaNetwerk

Ik weet dat Bas eens per kwartaal met de groep uit Haarlem een borrel drinkt. Hebben de Amsterdammers hier ook zin in?

Is het een idee om gewoon een datum te plannen en ergens af te spreken?
Wat vinden jullie van vrijdag 27 maart in Strand West vanaf een uurtje of zes?
www.strand-west.nl

Ik hoor het graag!

Weergaven: 184

Bijlagen:

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

hoi inge, lijkt me gezellig. ik heb het in mijn agenda gezet! groeten harriet
dat lijkt mij een prima locatie en een goede gelegenheid om nader kennis te maken en lekker te netwerken. prima initiatief Inge, ik ben er bij.
gr. Pauline Stroosnijder
Hoi Inge,
Als Haarlemse die in Amsterdam werkt, kom ik graag! Tot dan,
Ellen
goed initiatief! als ik kan kom ik
gr jochgem
Lijkt me een leuk idee. Ik heb hem genoteerd.
Laat even weten of de borrel ook echt doorgaat. :)
Ja leuk, als ik niet hoef te werken zal ik er zijn!
Jeroen.
Goed idee! Dus genoteerd. Groeten, Bart
Hi Inge,

Goed plan!
IJs en deadlines dienende...
prima, evertjan vonk
Hallo A'dammers,

Leuk dat jullie enthousiast reageren!
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

Je kunt bij Gebeurtenissen aangeven dat je van de party bent:
http://medianetwerk.ning.com/events/de-eerste-borrel-van-de-groep

Tot vrijdag 27 maart, uurtje of zes.
Groet, Inge
Hoi Inge, leuk idee, maar mogen creatieven uit Utrecht ook komen borrelen? Groetjes van Silvia
Dank je. Ik probeer erbij te zijn, hangt even af van een middagafspraak ervoor.

Inge Beckers zei:
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

RSS

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden