Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Amsterdam

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Amsterdam

Locatie: Amsterdam
Leden: 247
Meest recente activiteit: 22 Sept 2014

Discussieforum

Volgende Offline meetup op 3 september 2009 4 antwoorden 

Begonnen door Inge Beckers. Laatste reactie van berry van galen 13 Apr 2010.

een borrel in mei? 1 antwoord 

Begonnen door Renzo Verwer. Laatste reactie van Jeroen Mirck 24 Apr 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Amsterdam om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Reno Gijsbers op 20 Juli 2012 op 12.17

Extreme Media lanceert MKB Online Website, een websitepakket special samengesteld voor het MKB. Gemakkelijk zelf online de gewenste modules kiezen en het website pakket online bevestigen. Lees verder op www.mkbonline-website.nl en geef een like op http://www.facebook.com/MkbOnlineWebsite

Reactie van Edy Palma op 1 Juni 2011 op 23.58
Looking for Creative freelancers?
www.palmaenvansonsbeek.com | info@palmaenvansonsbeek.com
Reactie van Ferry Reijnders op 14 Januari 2011 op 11.52
Zaterdag 22 januari tm zondag(nacht) Kunstmanifestatie in het Volkskrantgebouw. Expositie, lezingen , optredens en workshops. Zie ook: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1732713488524&set=a.1...
Reactie van Marcel Christoffel op 22 November 2010 op 11.07
Olifant Consultancy zoekt voor een mediabureau in Amsterdam:
2 mediaplanners en een business planning director strategy!

Nieuwsgierig? Neem dan gerust contact op met Marcel Christoffel, 06-50237960 / marcel@olifantconsultancy.nl
Reactie van Maria Genova op 19 November 2010 op 11.19
Bekijk mijn boektrailer over loverboys en vrouwenhandel in Nederland: http://youtu.be/26d3YE8tx58
Reactie van Ferry Reijnders op 19 November 2010 op 11.07
Zaterdag 27 en zondag 28 november is er een groepsexpositie in het Volkskrantgebouw. Zaterdag met livemuziek en buikdansen! Vlakbij zijn op dezelfde dagen de open dagen van de Rijksacademie.
http://www.artupdateamsterdam.nl
Reactie van Inge Beckers op 7 September 2010 op 22.56
Pak maandag even een rondje inspiratie mee:
Vergroot je kennis en netwerk in een intervisiegroep
Reactie van Marc van Rijen op 23 Maart 2010 op 9.59
Glamsterdam Magazine zkt ervaren adv. verkoper (wie kent er een)
mail to marc@glamsterdam.eu
Reactie van Inge Beckers op 22 Maart 2010 op 21.48
Een prachtig overzicht!! Social networks around the world 2010, http://bit.ly/9Ebszl
Reactie van Anneke Schepers op 20 Januari 2010 op 10.52
Gezellige kantoorgenoot gezocht!
Wij werken met 4 communicatieprofessionals in een gezellig kantoorpandje vlakbij de Vijzelstraat. Er komt een bureau vrij. Interesse? Neem dan even contact met me op!
 

Leden (237)

 
 
 

Interviews

[Interview] Annemarie Brouwer (Traffic4u) over de IAB Talent Award

Door IAB Nederland zijn voor de tweede maal de Programmatic Awards uitgereikt. Annemarie Brouwer van Traffic4u mocht de Talent Award voor Campaign Manager in ontvangst nemen

[Interview] Frank Volmer over de eerste periode zonder bureau- en volumekortingen

Begin 2018 gooide Frank Volmer een bom op medialand: Ster schafte bureau- en volumekortingen af en hanteert sindsdien een vaste prijs. Wij spreken met de directeur over hoe het de eerste maanden is gegaan

[Interview] Derk Nijssen over de stap naar het buitenland en programmatic bij XITE

XITE lanceerde vorige zomer als eerste een gepersonaliseerde tv-zender en dendert dit jaar verder met het aanbieden van programmatic advertising en de lancering van XITE in de VS. We spreken met Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks

[Interview] Rick Vriesema over AMMA's en Exterion

Rick Vriesema, Head of National Sales bij Exterion Media, won de prestigieuze Carl Lipp-prijs tijdens de AMMA Awards en is mediavertegenwoordiger van het jaar. We spreken hem over de prijs en het bedrijf waar hij nu zo’n zeven jaar werkt

[Interview] Robert Witteman over zijn rol binnen NRC Media

Robert Witteman is recent gestart bij NRC Media als Senior Marketing Analist. Hiervoor heeft hij in diverse functies gewerkt binnen media, marketing en onderzoek.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Podcast Day: zoeken naar de geheimen van een nieuw medium

"Het is alsof je werkt in de filmindustrie van 100 jaar geleden." Aan het woord is Andy Bowers, oprichter van Panolpy; één van de grote producenten in de Amerikaanse podcastwereld

[Column] Femke Leemeijer: Nepnieuws

Vanochtend hoorde ik op Radio 1 dat Nederlanders zich weinig zorgen maken over nepnieuws. Slechts 30 procent van ons ligt wakker van de vraag of een nieuwsbericht dat in onze nationale media verschijnt feitelijk waar is

[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Robin van Wechem over het belang van kritische storytelling

Journalist Van Wechem gaat met Deike Schulz en Didier Kick in gesprek over eerlijke en open communicatie als basis voor succesvolle marketing. Als consultant geeft van Wechem kritisch advies aan bedrijven die willen kijken hoe hun manier van communiceren overkomt op hun stakeholders

[Column] Ronja Slierendrecht: Tijd versus pageviews

We zijn te veel bezig met pageviews en vergeten waar het echt om draait. Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw publiek graag tijd besteedt aan de content die je maakt? Als je deze en andere bijbehorende vragen stelt, kom je al gauw uit op de elementen die jouw platform onderscheiden van andere mediaorganisaties en daar ligt jouw succesformule

[Column] Herman Spinhof: Nepnieuws en censuur

In de loop der tijd heb ik geleerd elke bron te wantrouwen, ook doorgaans betrouwbare. Objectiviteit bestaat niet, berichtgeving is vrijwel altijd gekleurd. Achter elk verhaal schuilt een wereldbeeld beginnend met de wijze waarop je een gebeurtenis observeert

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden