Nederlands MediaNetwerk

Ik weet dat Bas eens per kwartaal met de groep uit Haarlem een borrel drinkt. Hebben de Amsterdammers hier ook zin in?

Is het een idee om gewoon een datum te plannen en ergens af te spreken?
Wat vinden jullie van vrijdag 27 maart in Strand West vanaf een uurtje of zes?
www.strand-west.nl

Ik hoor het graag!

Weergaven: 170

Bijlagen:

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

hoi inge, lijkt me gezellig. ik heb het in mijn agenda gezet! groeten harriet
dat lijkt mij een prima locatie en een goede gelegenheid om nader kennis te maken en lekker te netwerken. prima initiatief Inge, ik ben er bij.
gr. Pauline Stroosnijder
Hoi Inge,
Als Haarlemse die in Amsterdam werkt, kom ik graag! Tot dan,
Ellen
goed initiatief! als ik kan kom ik
gr jochgem
Lijkt me een leuk idee. Ik heb hem genoteerd.
Laat even weten of de borrel ook echt doorgaat. :)
Ja leuk, als ik niet hoef te werken zal ik er zijn!
Jeroen.
Goed idee! Dus genoteerd. Groeten, Bart
Hi Inge,

Goed plan!
IJs en deadlines dienende...
prima, evertjan vonk
Hallo A'dammers,

Leuk dat jullie enthousiast reageren!
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

Je kunt bij Gebeurtenissen aangeven dat je van de party bent:
http://medianetwerk.ning.com/events/de-eerste-borrel-van-de-groep

Tot vrijdag 27 maart, uurtje of zes.
Groet, Inge
Hoi Inge, leuk idee, maar mogen creatieven uit Utrecht ook komen borrelen? Groetjes van Silvia
Dank je. Ik probeer erbij te zijn, hangt even af van een middagafspraak ervoor.

Inge Beckers zei:
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

RSS

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: The mission is the message

Hoe kun je als bedrijf een mission statement inzetten om positief over het voetlicht te komen? Bob Goulooze weet het antwoord en deelt het met jou

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden