Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Den Haag

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Den Haag

Locatie: Den haag
Leden: 77
Meest recente activiteit: 25 Feb 2016

Discussieforum

Even checken hoe dit werkt... 5 antwoorden 

Begonnen door Arjan Gout. Laatste reactie van Roelof Veenbaas 7 Okt 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Den Haag om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Johannes W. van den Bent op 25 Februari 2016 op 21.39

Wie uit deze groep wil 'gewoon' een keer samenkomen voor een lekkere koffie in hartje Den Haag en een goed gesprek?

Reactie van Ron Simon op 21 Januari 2016 op 12.40

StartUp Den Haag organiseert in samen werking met TYGERS online startup magazine en Bazaar of Ideas maandelijks The UpStart. Een event voor startup uit Den Haag. Je kunt er elkaar ontmoeten, pitchen en meer... De volgende is op 11 februari in de Bazaar of Ideas op de Hoefkade 9 in Den Haag en begint om 17:00 uur. 

Reactie van Johannes W. van den Bent op 28 Mei 2015 op 11.50

Is iedereen murw geslagen door de crisis? Laten we hier weer actief worden met netwerken.

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 22.53

He weer een nieuwe groep ontdekt. Ik ben communicatie/PA professional in Den Haag en wijde omgeving.. sinds kort zelfstandig: www.uricom.nl en altijd in voor aanvulling van het netwerk.

Reactie van P Schout op 21 Mei 2012 op 11.05

Hallo, nieuw in de groep!

Hagenees, maar een bedrijf in Reeuwijk.
( Webdesign bureau Alpha )

Reactie van Govert Apol op 3 Januari 2012 op 11.34

Met wie heb jij in 2012 nog een appeltje te schillen?

Klik hier voor inspiratie:  http://www.youtube.com/watch?v=KyUjLUMYXwo&context=C3e89db2ADOE... nodig? Klik hieronder.

Reactie van Kiki Rijniers op 2 Januari 2012 op 22.44

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Reactie van Anno Fekkes op 17 Februari 2011 op 16.43
Maar natuurlijk! Donderdag 10 maart: People Publishing Power in de Fokker Terminal. www.hcd2011.nl
Reactie van Heidi Kuiper op 17 Februari 2011 op 15.11
Binnenkort vindt de tweede editie van de Haagse Communicatie Dag plaats. Dit jaar in de Fokkerterminal in Den Haag waarbij onder meer Charles Leadbeater en Andrew Keen aanwezig zijn. Dit levert interessante discussies op. Voor meer informatie zie www.hcd2011.nl of volg ons op twitter www.twitter.com/hcdtweets.

Zien wij jou op 10 maart?

- Stichting Haagse Communicatie Dag
Reactie van Johannes W. van den Bent op 25 Oktober 2010 op 9.37
Ik hoop dat ik als Rijswijker ook lid mag worden van Groep Den Haag !-)

Ik ben zelfstandig ondernemer die diensten levert op het snijvlak van Language, Learning & ICT. En o.a. auteur, redacteur en reviewer van diverse ICT publicaties. O ja, ook nog 12.5 jaar gewerkt als internationaal opleider.
 

Leden (71)

 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden