Nederlands MediaNetwerk

Hierbij nodig ikalle creatieve ondernemers en ondernemende creatieven van Haarlem uit voor het derde werkatelier NieuwHaarlem, over de creatieve industrie in Haarlem en omgeving. We zullen deze avond met u van gedachten wisselen over het belang van creatieve ondernemers voor de stad. Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door Sociëteit Vereeniging en NuGuRu*.

Dinsdag 13 oktober 2009 van 17:00 - 20:00 uur,
Sociëteit Vereeniging, Zijlweg 1, Haarlem

Programma:
17:00 uur: inloop met drank en hapjes
17:30 uur: welkom en start werkatelier

Inleiding door Walter Amerika, voorzitter Creative Board Amsterdam;

Toelichting door Freek van ’t Ooster van Immovator over het project Nieuwe Energie op de Creatieve As, subsidie van het Europees Fonds Regionale Ontwikkeling (EFRO) voor de creatieve industrie in Haarlem en omgeving;

Discussie onder leiding van Joost Karhof (oa. Nova, Kunststof, Triana) met:
= John Meulemans, netwerk 023;
= Ellen Klaus, programmamanager Created in Noord-Holland;
= Anne Zeegers, voorzitter kunstenaarsinitiatief Nieuwe Vide;
= Corien Rodenburg, projectleider Amersfoort creatieve stad
= Albert Diederik, directeur Perspekt Studio’s.

Politiek tekenaar Trik (www.illustrik.nl) zal tussendoor een column verzorgen.
Harlem Legacy heeft een videopresentatie verzorgd van 8 creatieve Haarlemse ondernemers. Vanaf 19:00 uur: creatieve borrel.

U kunt u aanmelde bij Jorien Kaper: jkaper@haarlem.nl

Ik hoop u te ontmoeten op dinsdag 13 oktober,

Zie ook de site: www.nieuwhaarlem.nl

Weergaven: 150

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden