Nederlands MediaNetwerk

Informatie

HOLLANDSTOCK

Een subgroep van het Nederlands MediaNetwerk voor stockfotografen

Webpagina: http://www.hollandstock.nl
Locatie: Hengelo
Leden: 9
Meest recente activiteit: 18 Apr 2012

Jij bent ongetwijfeld één van de fotografen die over een eigen fotoarchief met mooie beelden uit Overijssel beschikt. Daarom heet Hollandstock je van harte welkom bij de snelst groeiende Nederlandse fotostocksite die uitsluitend Nederlandse foto’s aan nationale en internationale afnemers aanbiedt.
De kracht van Hollandstock zit ‘m vooral in het regionale karakter van het beeldaanbod. En daar heeft Hollandstock doorlopend goede fotografen voor nodig.

Je beelden komen onder ogen van een interessante doelgroep.
De doelgroepen zijn reclame- en ontwerpbureaus, gemeenten en provinciën, ministeries, overheden en ambassades, VVV’s, Bureaus voor Toerisme, uitgeverijen, dag- en weekbladen. En alle andere organisaties waarvan we mogen verwachten dat ze regelmatig dit soort beelden nodig hebben.
Zodra Nederland eenmaal voldoende in beeld is gebracht, dan wordt de promotie uitgebreid op internationaal niveau.
Doe daarom dan ook je voordeel met deze Hollandstock-groep waarin fotografen contact met elkaar kunnen onderhouden en waar regelmatig specifieke fotografie-opdrachten kunnen worden aangeboden. Wanneer een opdrachtgever namelijk geen geschikte stockfoto op de site heeft aangetroffen, doet Hollandstock binnen deze netwerkgroep een oproep aan alle aangesloten fotografen om de gezochte foto te maken. Zodoende biedt deze groep dus verschillende mogelijkheden om je werk voor het voetlicht te brengen. En om er de vruchten van te plukken natuurlijk!! Ken je meer goede fotografen, nodig deze dan uit binnen deze groep.

Discussieforum

Is het gebruik van online stockfotografie dodelijk voor de reguliere fotografen??

Als reclamefotograaf merk ik de laatste jaren wel een zeker mate van inkomstenderving doordat mijn opdrachtgevers aan bureau-zijde steeds vaker online stockbeelden inkopen!, Fotografie die ik anders…Doorgaan

Begonnen door har klunder 22 Feb 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van HOLLANDSTOCK om reacties te kunnen toevoegen!

 

Leden (7)

 
 
 

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Jeroen Verkroost: Fair Play Pays, Search Trends, Engeland 51e staat van Amerika, holografie is hier

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden