Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Fotografen

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor fotografen

Leden: 101
Meest recente activiteit: 11 Okt 2016

Discussieforum

Nieuw project - Unieke daglichtstudio opent deuren

Begonnen door Mark Janssen 17 Jun 2013.

Party en Concertfotografie 4 antwoorden 

Begonnen door Freddie de Roeck. Laatste reactie van Jaap Spieker 19 Dec 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Fotografen om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Christine Vesters op 22 Juli 2013 op 16.12

Graag wil ik me even voorstellen als nieuwkomer in de groep fotografen!

Mijn naam is Christine Vesters, zelfstandig fotograaf met vakopleiding aan de fotovakschool. Mijn passie is fotografie en alles wat daarmee te maken heeft. Niets is er mooier dan het vastleggen van de bijzondere momenten van mensen en gebeurtenissen in de samenleving en macrofotografie van de prachtige natuur.

Ondertussen ben ik bezig met het uitwerken van een nieuw project en zoek hiervoor twee enthousiaste collega's die met mij willen gaan samenwerken.

Het betreft het oprichten van een grote fotostudio met expositieruimte! In de toekomst is het de bedoeling dat talentvolle creatieve fotografen en andere beeldende kunstenaar de kans krijgen hun werk te exposeren en zo in contact kunnen komen met een grotere groep mensen.

Meer info is te vinden op de website: www.photoartfactory.nl

Hoop dat ik hier enthousiaste collega's mag gaan ontmoeten!

Met vriendelijke groeten,

Christine

Reactie van Americo Tomas da Silva op 18 April 2012 op 22.46

Ik werk al bijna 15 jaar met beeld.

Tijd om zelf te leren fotograferen?

I.i.g. voor stock moet je toch echt bij mij zijn.

Grt,

 

Americo

 

Reactie van Anja Daleman op 12 April 2011 op 16.14

Hallo,

 

Ik wil mij graag even voorstellen, want heb mij net aangemeld.

Nu 5 jaar werkzaam als zelfstandig fotograaf en vnl werkzaam binnen het bedrijfsleven: portret, events, beurs- en congresfotografie.

 

Zijn er fotografen die 26 april naar het Medianetwerk Event gaan?

Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten aldaar!

 

Tot schrijfs, Ziens!

 

Anja

 

 

Reactie van Jasper van der Meij op 19 Januari 2011 op 12.40
Net aangemeld. Bas wees me op deze group, was hem nog nie tegengekomen. Deze week heb ik qohz gelanceerd. qohz is een community-driven galerie voor kopen en verkopen van kunst. Morgen een klein interview met mij op deze site!
Reactie van Jan Smit op 19 Januari 2011 op 10.03

Even voorstellen; Fotograaf en beeldredacteur van het magazine Levende Have, eigenaar en beheerder van www.dierenbeeldbank.nl . Een beeldbank met ruim 6000 beelden van voornamelijk landbouwhuisdieren.

Reactie van Peter Sauermann op 18 Januari 2011 op 1.03
Ik ben bezig om een beeldbank van foto- en videowerk te starten in Noordoost Friesland. Kunnen wij ook krachten bundelen?

groet

peter
Reactie van Angel Mulder op 8 December 2010 op 21.56
Heb me net aangemeld. Ik doe vooral entertainment en showbizz fotografie en behind the scenes shoots. Zie voor mijn werk http://angelmulder.photoshelter.nl
Reactie van Henry Badeloe op 14 November 2010 op 15.53
Graag wil met collega-fotografen een werkgroep maken voor modelshoots buiten.

Wie voelt hier iets voor.

Henry's Photodesign
www.vhbfoto.nl
Reactie van har klunder op 8 Oktober 2010 op 8.09
Misschien is www.hollandstock.nl een nieuwe inspiratie??
Reactie van Gerlo Beernink op 7 Oktober 2010 op 20.03
Al bijna dertig jaar actief als fotograaf. Lid van de Gkf en aangesloten bij de Hollandse Hoogte. Op zoek als altijd naar nieuwe inspiratie.

Gerlo Beernink
www.gerlo.nl
 

Leden (101)

 
 
 

Interviews

[Interview] Edwin Tromp over het vermarkten van voetballers

Een aantal maanden geleden stapte Edwin Tromp in 90/24 Sports, een marketingbedrijf voor profvoetballers. Zijn eerste zet: het openen van een kantoor in Brussel, naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Londen. Wij spreken hem over voetballers, internationale expansie en de grenzen van branded content

[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print

Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.

[Interview] Marco Vroedsteijn over gerichte communicatie met Court1

Bied geen schuttinghout aan bij klanten die in een flat wonen, staat er op de website van Court1. Het bedrijf helpt zijn klanten met gericht communiceren met behulp van data. Onlangs lanceerde ze een eigen app: CÄSAR. We spreken met één van de eigenaren van Court1, Marco Vroedsteijn.

[Interview] Arne de Greeff over ANWB en partnerships

Dit jaar en in 2018 voert de ANWB een aantal veranderingen door. Zo verdwijnt ANWB Media en zet het bedrijf vol in op samenwerkingen in plaats van platte advertenties. We spreken met Manager Commercie, Partnerships en B2B Sales Arne de Greeff.

[Interview] Peter Vandermeersch over de NRC Code

NRC lanceert met nrc.nl/nrc-code een platform waarop lezers van nrc.next en andere geïnteresseerden worden geïnformeerd over de werkwijze van de NRC-journalisten. We spreken met hoofdredacteur Peter Vandermeersch over de NRC Code, of zoals Vandermeersch het noemt: de bijbel van de redactie.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Het F-woord

Collectief huilen is een verschijnsel dat weinig voorkomt. Afgelopen week was het weer eens raak. Feyenoord kampioen. Het ‘kindeke Kuijt’ kwam bij Feyenoord voor ons allemaal. En om zijn eigen droom te verwezenlijken

[Column] Marianne van Soomeren: Influzenden

Het Commissariaat van de Media heeft onderzocht dat 60 procent van de YouTubers merken of producten in beeld brengt en maar liefst 75 procent niet duidelijk vermeldt of daarvoor betaald is. Regelgeving is in de maak om vooral jonge volgers erop te wijzen dat dit toch vooral (sluik)reclame is

[Column] Ruud Verheijen: Gezocht: adverteerders met Europese ballen

Als ik zeg dat er een mogelijkheid is om meer dan 200 miljoen tv-kijkers en ruim 40 miljoen twitteraars in Europa in één keer te bereiken met een extreem hoge betrokkenheid en tegen relatief lage kosten. Wat zeg je dan als adverteerder? Daar moet je bij zijn toch?

[Column] Marc Stubbé: Google maakt veel reclame voor privacy. Hoe logisch is dat?

Het is inmiddels bijna onmogelijk om niet iets van de privacycampagne van Google te hebben gezien. In Nederland gaan ze met een bus het land door. En in elk dagblad staan ze met een paginagrote advertentie waarin uitgelegd wordt hoe je je eigen gegevens kunt beheren. Waarom doet Google dit?

[Column] Erwin Fisser: Bij vrijheid hoort verantwoordelijkheid

Ik weet even niet precies wat de kleuterequivalent is van een aanrandingsfantasie, maar ik weet wel dat wij kleuters die dergelijke dingen over het schoolplein roepen, hierop aanspreken. Ik geloof ook niet dat er iemand is die vindt dat je als kleuter andere kleuters mag uitschelden omdat die ander iets vindt waar je het niet mee eens bent

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden