Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Fotografen

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor fotografen

Leden: 101
Meest recente activiteit: 11 Okt 2016

Discussieforum

Nieuw project - Unieke daglichtstudio opent deuren

Begonnen door Mark Janssen 17 Jun 2013.

Party en Concertfotografie 4 antwoorden 

Begonnen door Freddie de Roeck. Laatste reactie van Jaap Spieker 19 Dec 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Fotografen om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Christine Vesters op 22 Juli 2013 op 16.12

Graag wil ik me even voorstellen als nieuwkomer in de groep fotografen!

Mijn naam is Christine Vesters, zelfstandig fotograaf met vakopleiding aan de fotovakschool. Mijn passie is fotografie en alles wat daarmee te maken heeft. Niets is er mooier dan het vastleggen van de bijzondere momenten van mensen en gebeurtenissen in de samenleving en macrofotografie van de prachtige natuur.

Ondertussen ben ik bezig met het uitwerken van een nieuw project en zoek hiervoor twee enthousiaste collega's die met mij willen gaan samenwerken.

Het betreft het oprichten van een grote fotostudio met expositieruimte! In de toekomst is het de bedoeling dat talentvolle creatieve fotografen en andere beeldende kunstenaar de kans krijgen hun werk te exposeren en zo in contact kunnen komen met een grotere groep mensen.

Meer info is te vinden op de website: www.photoartfactory.nl

Hoop dat ik hier enthousiaste collega's mag gaan ontmoeten!

Met vriendelijke groeten,

Christine

Reactie van Americo Tomas da Silva op 18 April 2012 op 22.46

Ik werk al bijna 15 jaar met beeld.

Tijd om zelf te leren fotograferen?

I.i.g. voor stock moet je toch echt bij mij zijn.

Grt,

 

Americo

 

Reactie van Anja Daleman op 12 April 2011 op 16.14

Hallo,

 

Ik wil mij graag even voorstellen, want heb mij net aangemeld.

Nu 5 jaar werkzaam als zelfstandig fotograaf en vnl werkzaam binnen het bedrijfsleven: portret, events, beurs- en congresfotografie.

 

Zijn er fotografen die 26 april naar het Medianetwerk Event gaan?

Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten aldaar!

 

Tot schrijfs, Ziens!

 

Anja

 

 

Reactie van Jasper van der Meij op 19 Januari 2011 op 12.40
Net aangemeld. Bas wees me op deze group, was hem nog nie tegengekomen. Deze week heb ik qohz gelanceerd. qohz is een community-driven galerie voor kopen en verkopen van kunst. Morgen een klein interview met mij op deze site!
Reactie van Jan Smit op 19 Januari 2011 op 10.03

Even voorstellen; Fotograaf en beeldredacteur van het magazine Levende Have, eigenaar en beheerder van www.dierenbeeldbank.nl . Een beeldbank met ruim 6000 beelden van voornamelijk landbouwhuisdieren.

Reactie van Peter Sauermann op 18 Januari 2011 op 1.03
Ik ben bezig om een beeldbank van foto- en videowerk te starten in Noordoost Friesland. Kunnen wij ook krachten bundelen?

groet

peter
Reactie van Angel Mulder op 8 December 2010 op 21.56
Heb me net aangemeld. Ik doe vooral entertainment en showbizz fotografie en behind the scenes shoots. Zie voor mijn werk http://angelmulder.photoshelter.nl
Reactie van Henry Badeloe op 14 November 2010 op 15.53
Graag wil met collega-fotografen een werkgroep maken voor modelshoots buiten.

Wie voelt hier iets voor.

Henry's Photodesign
www.vhbfoto.nl
Reactie van har klunder op 8 Oktober 2010 op 8.09
Misschien is www.hollandstock.nl een nieuwe inspiratie??
Reactie van Gerlo Beernink op 7 Oktober 2010 op 20.03
Al bijna dertig jaar actief als fotograaf. Lid van de Gkf en aangesloten bij de Hollandse Hoogte. Op zoek als altijd naar nieuwe inspiratie.

Gerlo Beernink
www.gerlo.nl
 

Leden (98)

 
 
 

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden