Nederlands MediaNetwerk



Informatie

Groep Fotografen

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor fotografen

Leden: 106
Meest recente activiteit: 22 Jul 2013

Discussieforum

Nieuw project - Unieke daglichtstudio opent deuren

Begonnen door Mark Janssen 17 Jun 2013.

Party en Concertfotografie 4 antwoorden 

Begonnen door Freddie de Roeck. Laatste reactie van Jaap Spieker 19 Dec 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Fotografen om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Christine Vesters op 22 Juli 2013 op 16.12

Graag wil ik me even voorstellen als nieuwkomer in de groep fotografen!

Mijn naam is Christine Vesters, zelfstandig fotograaf met vakopleiding aan de fotovakschool. Mijn passie is fotografie en alles wat daarmee te maken heeft. Niets is er mooier dan het vastleggen van de bijzondere momenten van mensen en gebeurtenissen in de samenleving en macrofotografie van de prachtige natuur.

Ondertussen ben ik bezig met het uitwerken van een nieuw project en zoek hiervoor twee enthousiaste collega's die met mij willen gaan samenwerken.

Het betreft het oprichten van een grote fotostudio met expositieruimte! In de toekomst is het de bedoeling dat talentvolle creatieve fotografen en andere beeldende kunstenaar de kans krijgen hun werk te exposeren en zo in contact kunnen komen met een grotere groep mensen.

Meer info is te vinden op de website: www.photoartfactory.nl

Hoop dat ik hier enthousiaste collega's mag gaan ontmoeten!

Met vriendelijke groeten,

Christine

Reactie van Americo Tomas da Silva op 18 April 2012 op 22.46

Ik werk al bijna 15 jaar met beeld.

Tijd om zelf te leren fotograferen?

I.i.g. voor stock moet je toch echt bij mij zijn.

Grt,

 

Americo

 

Reactie van Anja Daleman op 12 April 2011 op 16.14

Hallo,

 

Ik wil mij graag even voorstellen, want heb mij net aangemeld.

Nu 5 jaar werkzaam als zelfstandig fotograaf en vnl werkzaam binnen het bedrijfsleven: portret, events, beurs- en congresfotografie.

 

Zijn er fotografen die 26 april naar het Medianetwerk Event gaan?

Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten aldaar!

 

Tot schrijfs, Ziens!

 

Anja

 

 

Reactie van Jasper van der Meij op 19 Januari 2011 op 12.40
Net aangemeld. Bas wees me op deze group, was hem nog nie tegengekomen. Deze week heb ik qohz gelanceerd. qohz is een community-driven galerie voor kopen en verkopen van kunst. Morgen een klein interview met mij op deze site!
Reactie van Jan Smit op 19 Januari 2011 op 10.03

Even voorstellen; Fotograaf en beeldredacteur van het magazine Levende Have, eigenaar en beheerder van www.dierenbeeldbank.nl . Een beeldbank met ruim 6000 beelden van voornamelijk landbouwhuisdieren.

Reactie van Peter Sauermann op 18 Januari 2011 op 1.03
Ik ben bezig om een beeldbank van foto- en videowerk te starten in Noordoost Friesland. Kunnen wij ook krachten bundelen?

groet

peter
Reactie van Angel Mulder op 8 December 2010 op 21.56
Heb me net aangemeld. Ik doe vooral entertainment en showbizz fotografie en behind the scenes shoots. Zie voor mijn werk http://angelmulder.photoshelter.nl
Reactie van Henry Badeloe op 14 November 2010 op 15.53
Graag wil met collega-fotografen een werkgroep maken voor modelshoots buiten.

Wie voelt hier iets voor.

Henry's Photodesign
www.vhbfoto.nl
Reactie van harry klunder op 8 Oktober 2010 op 8.09
Misschien is www.hollandstock.nl een nieuwe inspiratie??
Reactie van Gerlo Beernink op 7 Oktober 2010 op 20.03
Al bijna dertig jaar actief als fotograaf. Lid van de Gkf en aangesloten bij de Hollandse Hoogte. Op zoek als altijd naar nieuwe inspiratie.

Gerlo Beernink
www.gerlo.nl
 

Leden (103)

 
 
 

[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2015?

Christel van den Hazel – De Persgroep: “Nieuwsconsumptie verandert: de consument wil overal en altijd nieuws tot zich nemen via het gewenste device. Content ervaring en de inhoudelijke kwaliteit worden steeds essentiëler... lees verder

Allard Ruyl – BrandDeli: “TV is een bewezen medium in reclame-inzet en heeft daarom, in tegenstelling tot kranten en tijdschriften, relatief weinig last gehad van de crisis. Toch helpt een gunstig economisch klimaat ook de TV-bestedingen... lees verder

Saskia BaxANWB Media: "Consumenten worden steeds selectiever in hun media consumptie. Het aanbod is zo groot en divers en de consument zoekt vooral relevantie. Adverteerders en Mediabedrijven moeten dus heel goed snappen wat hun doelgroep beweegt en welke content relevant is... lees verder

Erik-Jan GelinkSanoma: “Advertising wordt steeds meer technologie gedreven. En dat zie je terug in de belangrijkste trends voor 2015. Met het toenemen van het aantal kanalen kunnen techniek en data helpen om op al die touchpoints, afhankelijk van het moment, de locatie, het Umfeld en het dataprofiel een passende boodschap te communiceren... lees verder

Paul CarpentierDisneymedia+: “Ik zie in 2015 een positief jaar. En ondanks dat nog steeds veel bedrijven in een uitdagende positie zitten en moeten bijkomen, voorzie ik in de breedte een lichte groei. Geen nieuws dat de doelgroep steeds gevarieerder media consumeert, print in een lastige hoek zit en digital blijft groeien... lees verder

Guy GrimmeltExterion Media: “It’s all in the details. Ik denk dat de veranderingen qua budgetten en verdeling ten opzichte van 2014 niet substantieel zullen zijn maar dat op detail niveau in 2015 wijzigingen gaan ontstaan die op langere termijn serieuze veranderingen gaan opleveren... lees verder

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Startups] Jean Witteveen over Eccentrade

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Jean Witteveen, oprichter van Eccentrade.

[Interview] Taco Vinkeles: Een wow-wow situatie creëren voor adverteerder, mediamerk en consument: dat is wat ik wil

Taco Vinkeles is sinds 1 maart Creative Director van Sanoma’s Marketing Partnerships, het team dat strategische content partnerships met adverteerders uitwerkt. Wat drijft hem? En wat zijn zijn ambities?

[Interview] Lodewijk Varossieau over SuperRebel.com en de Zzip-campagne

Reclamebureau SuperRebel.com heeft een ADCN nominatie binnen voor hun Zzip-campagne. Zzip is een nieuw merk dat koortslip bestrijdt, geïntroduceerd in 20 landen. Met het kissable design wil SuperRebel herpes cool maken. We spreken CEO & Creative Director Lodewijk Varossieau over SuperRebel.com en de Zzip-campagne.

[Startups] Frido van Driem over ZEEF

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Frido van Driem, mede-oprichter van ZEEF.

[Startups] Marlise Mahieu over Soosr

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Marlise Mahieu, mede-oprichter van Soosr.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Vincent Andriessen: Lijken en ledematen

Goede content helpt of entertaint jouw doelgroep. En hoewel het soms lijkt alsof content marketing pas twee jaar geleden uitgevonden is, is natuurlijk niets minder waar. Zo had Shell in de jaren tachtig een grootschalige actie met handleidingen over het onderhoud van uw auto: Shell Helpt.

Michiel Pot: Yes! mijn man is klusser

Op 13 juli 2012 schreef ik op deze plek een open brief aan John de Mol. In die brief sprak ik over betekenisvolle televisie en introduceerde ik de term ‘intentainment’ waarmee ik parafraseerde op de even vreselijke term ‘infotainment’

Peter Vandermeersch: De week van Willem Holleeder

In Nederland was het de week van Willem Holleeder. Of in elk geval van zijn zussen. Sonja Holleder sprak in De Telegraaf, Astrid deed een boekje open bij de chef van onze onderzoeksgroep Jan Meeus.

[KickOff] Dagboek van een callgirl

De nieuwe Net5-dramaserie Dagboek van een callgirl gaat over een ogenschijnlijk normale vrouw die een geheim dubbelleven leidt als callgirl in Amsterdam.

[Column] Mat Heffels: SEKS EN SEO

Het feit dat u dit leest, dat we dit hele nieuwsbriefje weer eens een kwalitatieve impuls kunnen geven, betekent dat we de censuur van uw hoofdredacteur gepasseerd zijn en dat we dus niet of nauwelijks sponsors gaan beledigen.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden