Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Fotografen

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor fotografen

Leden: 106
Meest recente activiteit: 22 Jul 2013

Discussieforum

Nieuw project - Unieke daglichtstudio opent deuren

Begonnen door Mark Janssen 17 Jun 2013.

Party en Concertfotografie 4 antwoorden 

Begonnen door Freddie de Roeck. Laatste reactie van Jaap Spieker 19 Dec 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Fotografen om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Christine Vesters op 22 Juli 2013 op 16.12

Graag wil ik me even voorstellen als nieuwkomer in de groep fotografen!

Mijn naam is Christine Vesters, zelfstandig fotograaf met vakopleiding aan de fotovakschool. Mijn passie is fotografie en alles wat daarmee te maken heeft. Niets is er mooier dan het vastleggen van de bijzondere momenten van mensen en gebeurtenissen in de samenleving en macrofotografie van de prachtige natuur.

Ondertussen ben ik bezig met het uitwerken van een nieuw project en zoek hiervoor twee enthousiaste collega's die met mij willen gaan samenwerken.

Het betreft het oprichten van een grote fotostudio met expositieruimte! In de toekomst is het de bedoeling dat talentvolle creatieve fotografen en andere beeldende kunstenaar de kans krijgen hun werk te exposeren en zo in contact kunnen komen met een grotere groep mensen.

Meer info is te vinden op de website: www.photoartfactory.nl

Hoop dat ik hier enthousiaste collega's mag gaan ontmoeten!

Met vriendelijke groeten,

Christine

Reactie van Americo Tomas da Silva op 18 April 2012 op 22.46

Ik werk al bijna 15 jaar met beeld.

Tijd om zelf te leren fotograferen?

I.i.g. voor stock moet je toch echt bij mij zijn.

Grt,

 

Americo

 

Reactie van Anja Daleman op 12 April 2011 op 16.14

Hallo,

 

Ik wil mij graag even voorstellen, want heb mij net aangemeld.

Nu 5 jaar werkzaam als zelfstandig fotograaf en vnl werkzaam binnen het bedrijfsleven: portret, events, beurs- en congresfotografie.

 

Zijn er fotografen die 26 april naar het Medianetwerk Event gaan?

Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten aldaar!

 

Tot schrijfs, Ziens!

 

Anja

 

 

Reactie van Jasper van der Meij op 19 Januari 2011 op 12.40
Net aangemeld. Bas wees me op deze group, was hem nog nie tegengekomen. Deze week heb ik qohz gelanceerd. qohz is een community-driven galerie voor kopen en verkopen van kunst. Morgen een klein interview met mij op deze site!
Reactie van Jan Smit op 19 Januari 2011 op 10.03

Even voorstellen; Fotograaf en beeldredacteur van het magazine Levende Have, eigenaar en beheerder van www.dierenbeeldbank.nl . Een beeldbank met ruim 6000 beelden van voornamelijk landbouwhuisdieren.

Reactie van Peter Sauermann op 18 Januari 2011 op 1.03
Ik ben bezig om een beeldbank van foto- en videowerk te starten in Noordoost Friesland. Kunnen wij ook krachten bundelen?

groet

peter
Reactie van Angel Mulder op 8 December 2010 op 21.56
Heb me net aangemeld. Ik doe vooral entertainment en showbizz fotografie en behind the scenes shoots. Zie voor mijn werk http://angelmulder.photoshelter.nl
Reactie van Henry Badeloe op 14 November 2010 op 15.53
Graag wil met collega-fotografen een werkgroep maken voor modelshoots buiten.

Wie voelt hier iets voor.

Henry's Photodesign
www.vhbfoto.nl
Reactie van harry klunder op 8 Oktober 2010 op 8.09
Misschien is www.hollandstock.nl een nieuwe inspiratie??
Reactie van Gerlo Beernink op 7 Oktober 2010 op 20.03
Al bijna dertig jaar actief als fotograaf. Lid van de Gkf en aangesloten bij de Hollandse Hoogte. Op zoek als altijd naar nieuwe inspiratie.

Gerlo Beernink
www.gerlo.nl
 

Leden (103)

 
 
 

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Interview] Eric Ariëns over de expansie van Sprinkle naar de Benelux]

Het Zweedse internetbedrijf Sprinkle is een digitaal platform voor content recommendation en syndication van redactionele content, foto's, video's en artikelen. Sprinkle heeft besloten het content distributie platform internationaal uit te bouwen. Te beginnen met de opening van een Benelux kantoor in Amsterdam. We spreken Eric Ariëns, Country Manager Benelux.

[Interview] Robert Withagen over Dorst & Lesser en de Raad de Sneeuwhoogte-campagne]

Renault lanceert de campagne Raad de Sneeuwhoogte in samenwerking met social media bureau Dorst & Lesser. Wij spreken Robert Withagen, Creative Director Dorst & Lesser, over de campagne.

[Interview] Joost Phoelich over de expansie van Flashtalking naar de Benelux]

Het Engelse bedrijf Flashtalking heeft vestigingen over de hele wereld. Een verdere expansie binnen Europa is voorzien in 2015. Joost Phoelich is voor de Benelux aangesteld en zal vanuit Amsterdam de activiteiten aansturen. Wij spreken hem.

[Interview] Erik Wiese over Blauw Gras en de samenwerking met Chiquita Benelux]

Social media bureau Blauw Gras is per direct verantwoordelijk voor de social media activiteiten van Chiquita Benelux, waardoor ze officieel de landsgrenzen over gaan. Wij spreken Erik Wiese, mede-oprichter van Blauw Gras.

[Interview] Bram de Rooij over Kingsday en de Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne]

Reclamebureau Kingsday ontwikkelt voor het vierde jaar achtereenvolgens de campagne Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne voor Bloemenbureau Holland, dit jaar met illusionist Hans Klok. We spreken creative director Bram de Rooij over Kingsday en de campagne.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joost van Liemt: Even opschonen]

De laatste paar maanden ben ik me steeds meer af gaan vragen waarom ik toch op OK of CONNECT of LINK of wat voor fraai stukje copy ook voor de bevestigingsbutton wordt geschreven, heb geklikt.

[Column] Richard van Hoorn: Extra werk voor eindredacteuren]

Sinds kort is het mogelijk om elke pagina van een tijdschrift af te stemmen op de abonnee. Zowel redactionele content als advertenties koppelen aan het profiel van de lezer leidt tot nieuwe verdienmodellen voor uitgevers en hun adverteerders.

Michiel Pot: De V-Factor]

Vroeger dachten we dat alle rechters, dokters, notarissen, advocaten, bankdirecteuren en professoren altijd te goeder trouw waren. Dankzij de inzet van klokkenluiders en de media weten we inmiddels beter.

Jody Bauer: Dé Commercialtrends van 2015]

Het is je vast niet ontgaan, maar de reclamespot Buddyhond van KNGF Geleidehond heeft de Gouden Loeki 2014 gewonnen voor de beste TV-commercial. Flappie van Bol.com en Moestuin van Jumbo

Herman Bos: De buddy hond van KNGF heeft terecht de Gouden Loeki gewonnen!]

Afgelopen week heeft de Buddyhond van KNGF Geleidehonden de Gouden Loeki gewonnen. Tijdens de live uitzending hebben de meeste kijkers op deze tv-spot gestemd. De winnaar zeer blij en de verliezers ietsjes minder blij.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden