Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Illustrator

Het Nederlands MediaNetwerk is natuurlijk niet compleet zonder een illustratorengroep.

Webpagina: http://www.cartooncreator.nl
Locatie: Rotterdam
Leden: 4
Meest recente activiteit: 26 Jan 2015

Heerlijk! Nog een uitlaatklep voor al dat mooie grafische materiaal. Nederland heeft talent!

Mochten communicatieprofessionals even een grafische simulus nodig hebben, dan kunnen ze gelijk binnen het Nederlands MediaNetwerk aan hun trekken komen. Tenslotte moet zowel het linker als het rechter deel van de hersenen af en toe gestimuleerd worden. Ik geef alvast de aftrap, wie volgt? Ziehier een kleine selectie, groet, Peter Welleman

Discussieforum

Deze groep heeft nog geen discussies.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Illustrator om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Peter Welleman op 26 Januari 2015 op 12.37

Ben jij goed in visueel ontwerpen en klantbeleving? Ben jij die (beginnende) ontwerper die een bijdrage wil leveren aan de nieuwe accommodatie van de Unit Sport & Cultuur van de TU Delft? Grijp dan je kans en doe mee aan deze unieke Routing, Signing & Branding wedstrijd! De winnaar ontvangt een iPad Air en dient als inspiratie voor het definitieve ontwerp.

Reactie van Peter Welleman op 26 Januari 2015 op 12.36

Vanaf vandaag kunnen voordrachten worden ingestuurd voor de Cross Media Man/Vrouw van het jaar 2015.

Wie wordt de opvolger van Jacqueline Smit, Cross Media Vrouw van het Jaar 2013, en Robert van den Ham, Cross Media Man van het Jaar 2014?

Iedereen kan iemand voordragen. 

Reactie van Peter Welleman op 21 Januari 2010 op 13.55
.. en laat ik dan maar gelijk wat illustraties hier aan toe voegen!

 

Leden (2)

 
 
 

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden