Nederlands MediaNetwerk

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Informatie

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Voor uitwisseling voor van alles op het gebied van schrijven, redigeren en corrigeren. Ook het zakelijk uitwisselen van projecten kan en mag hier plaatsvinden. Ben je daarnaast geïnteresseerd in opmaak, ontwerp en vormgeving? Welkom!

Leden: 43
Meest recente activiteit: 7 Feb 2017

Discussieforum

auteur en corrector 1 antwoord 

 Als auteur van een zeer omvangrijk historisch naslagwerk, dat binnen enkele maanden zou moeten verschijnen, werd ik gewezen op de vanzelfsprekendheid, om niet te zeggen de verplichting, om ook als…Doorgaan

Begonnen door lucas van dijck. Laatste reactie van Robert Rosendal 6 Jun 2012.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Johannes W. van den Bent op 28 Mei 2015 op 11.49

Ik lever diensten op het raakvlak van Taal,Didactiek en ICT.Vb. content editing en review van vertalingen en kopij (ICT, ISO, kwaliteit, opleidingen). Maar ook maatwerk vertaalwerk ICT gerelateerd naar het Engels.

Wie wil samenwerken om grotere opdrachten aan te kunnen?

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 23.01

Naast communicatie/PA adviseur ben ik redacteur; positionpapers, rapporten maar ook artikelen en interviews. zie www.uricom.nl .sinds kort zelfstandig

Reactie van P Schout op 21 Mei 2012 op 11.07

Hallo allemaal, nieuw in de groep!

Mijn naam is Paul, seo copywriter en eigenaar van internet marketing bureau       Alpha

Reactie van Marion Altena op 9 December 2010 op 0.00
Dank voor je warme welkom, Robert. Ik zal me even voorstellen: ik ben Marion Altena en ik schrijf. Fictie, om precies te zijn, al heb ik de pen voor verschillende doeleinden ter hand genomen, de afgelopen jaren.
Op dit moment zit ik midden in de editing fase van mijn roman Ontworteling, een psychologische thriller met een magisch realistisch karakter. Ook heb ik de eerste hoofdstukken van de vervolgroman (het wordt een serie) al op papier staan. Een boeiend en intensief proces.

Benieuwd naar deze groep...

Met vriendelijke groet, Marion.
Reactie van Robert Rosendal op 8 December 2010 op 23.41
Welkom Marion.
Reactie van Robert Rosendal op 2 November 2010 op 11.06
Welkom Chris. Succes met SMUC.
Reactie van Robert Rosendal op 25 Oktober 2010 op 12.11
Welkom Johannes, en dank voor je bijdrage. Ook aan dit front heeft de herfstvakantie zijn intrede nog niet gedaan. Succes met alle wervingsactiviteiten. Groet, Robert.
Reactie van Johannes W. van den Bent op 25 Oktober 2010 op 9.53
Ik begrijp dat het nu herfstvakantie is, maar als zelfstandig ondernemer wens ik alle leden van deze groep toch goede morgen!-)
Ik ben Hans van den Bent en van oorsprong Taalkundige en docent Engels. Sinds 1988 werk ik in de ICT. Vanaf 1996 heb ik gewerkt als internationaal opleider en opleidingsadviseur. In die die periode heb ik aan 8 (internationale) boekenpublicaties meegewerkt als auteur, redacteur en reviewer. Sinds 2010 heb ik een eigen bedrijf "CLOUD-linguistics" dat diensten levert op het snijvlak van Language, Learning & ICT. Any text related to ICT is my cup of tea.
 

Leden (40)

 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

[Column] Sander Goudswaard: Corporate innovatie, de peuterjaren voorbij

Op 8 mei 2014 werd MakerLab opgericht. Makerstreet-partner Joris van Heukelom en startend ondernemer Roderick Martens zagen een markt in het ondersteunen van corporates bij hun innovatie-ambities. Inmiddels zijn we vijf jaar verder

[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?

Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd

[Column] Kenny de Vilder: Make your logo great again!

Het lijkt erop dat Bill de Blasio zijn kleinkinderen een logo liet ontwerpen in Paint of WordArt. Mike Gravel gaat voor een klassiek, fantasieloos ontwerp. Verschillende kandidaten laten, heel origineel, de kleuren van de Star Spangled Banner terugkomen in hun beeldmerk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden