Nederlands MediaNetwerk

Gewoon doen dacht ik, vandaar mijn aanmelding.

 

Voor stock research kun je mij uit mijn bed halen, al tien jaar met plezier, dus!

 

Groet,

 

Americo da Silva

Weergaven: 23

Interviews

[Interview] Robert Hagendoorn over zijn overstap van Etcetera naar MediaScience 

Robert Hagendoorn, voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera, is aangesteld als Director Strategy & Concept van MediaScience. Wij spreken hem.

[Interview] Suzan Schouten over Tina-dag

Tina-dag, het grootste meidenfeest van Nederland, bestaat dit jaar 25 jaar. Wij spreken Suzan Schouten, Domain Director Kids/Teens bij Sanoma | SBS.

[Interview] Peter Stadhouders over de nieuwe koers van het NUV

Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. Wij spreken directeur Peter Stadhouders.

[Interview] Imad Qutob over de app Meal of Fortune van Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl en Samsung lanceren een app waarmee via de smartwatch van Samsung, de Gear S2, eten besteld kan worden bij ruim 6.000 aangesloten bezorgrestaurants in Nederland. Wij spreken Imad Qutob, Director of Brand Marketing bij moederbedrijf Takeaway.com.

[Interview] Sara van Gorp over Kek Mama en het First Time Mums onderzoek

We spreken Sara van Gorp, sinds eind 2014 hoofdredacteur van het blad Kek Mama. Kek Mama valt onder Sanoma Parenting dat ook Ouders van Nu uitgeeft. In opdracht van Sanoma Parenting is door The Choice Marketing Research een onderzoek uitgevoerd naar First Time Mums. 

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Wat Ehealth-appbouwers kunnen leren van Moxie Marlinspike

Moxie Marlinspike, maker van de encryptiesoftware die onder andere door Whatsapp wordt gebruikt volgde als keynotespreker op het RSA-congres een felle discussie over privacy

[Column] Vincent Andriessen: Mijlpaal voor Blendle, maar vieren uitgevers het feestje mee?

Blendle heeft 1 miljoen gebruikers. Dat is natuurlijk een prachtige mijlpaal, maar hoe het verder met de digitale artikelenkiosk gaat, weet niemand precies want omzetcijfers zijn geheim

[Commercial Review] Marlies Mols: Tele2, SEAT, NCOI

Data driven marketing wordt gelukkig steeds meer de toekomst. Langetermijndenken, daar houd ik wel van. Niet alleen nadenken over de huidige campagne, maar juist verder denken.

[Column] Bob Goulooze: Discipline

Ik bespeur een trend die aan belang wint. En dat is de roep om meer discipline. Niet alles moet en mag mogen. Discipline heeft te maken met het onderdrukken van de basisverlangens.

[Column] Bas Vlugt: Het einde van de Olympische Spelen?

Op vakantie in Spanje gaan de Olympische Spelen wat meer aan je voorbij dan anders. Kom je in een café voor een koud bier en tapas, dan zie je er een tv aanstaan waar Spanje hockey speelt tegen Australië. In het café is niemand die kijkt.

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden