Nederlands MediaNetwerk

Groepen van Redactie Nederlands MediaNetwerk (30)

  • Groep Buitenland

    76 leden Meest recente activiteit: 4 Jul 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Nederlandse Media- en Communicatieprofessionals in het buitenland

  • Nederlands MediaNetwerk - Groep Bioscopen

    6 leden Meest recente activiteit: 24 Jan 2011 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Bioscoop Professionals

  • Groep Mediabureaus

    74 leden Meest recente activiteit: 29 Nov 2012 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Media Bureau Professionals

  • Groep Internet

    202 leden Meest recente activiteit: 28 Aug 2014 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Internet Professionals

  • Groep Tijdschriften

    114 leden Meest recente activiteit: 11 Aug 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Tijdschrift Professionals

  • Groep Dagbladen

    45 leden Meest recente activiteit: 15 Dec 2014 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Dagblad Professionals

  • Groep Hoofdredacteuren

    31 leden Meest recente activiteit: 5 Apr 2011 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Hoofdredacteuren

  • Groep Communicatie Adviseurs

    162 leden Meest recente activiteit: 19 Feb 2014 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Communicatie Adviseurs

  • Groep PR

    116 leden Meest recente activiteit: 12 Jul 2018 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor PR

  • Groep Reclamemakers

    85 leden Meest recente activiteit: 13 Jul 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers

  • Groep Film- en Televisiemakers

    156 leden Meest recente activiteit: 25 Jul 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Film- en Televisiemakers

  • Groep Fotografen

    101 leden Meest recente activiteit: 11 Okt 2016 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor fotografen

Interviews

[Interview] Rob Beijersbergen over Qmusic

Saai is het nooit bij Qmusic. Niet op de radio en niet op de werkvloer. Het lijkt wel of er iedere maand wel weer iets positiefs te melden valt. Hoog tijd om te spreken met Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur bij Qmusic.

[Startups] Carla Verwijmeren en Karin Wekema over Smartvoices

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Carla Verwijmeren en Karin Wekema, founders van Smartvoices.

[Interview] Lisette van Eijk (hoofdredacteur VICE Benelux): De scheidslijn tussen branded en redactionele content is altijd duidelijk

Ze begon er als stagiair op de redactie, was er contentmanager, Managing Editor en interim hoofdredacteur. Sinds december 2018 is Lisette van Eijk aangesteld als hoofdredacteur van VICE Benelux. We spreken met haar over haar eerste maanden als beleidsmaker

[Nederlands MediaNetwerk TV] Thomas Hendriks over DFFRNT Media

Thomas Hendriks is senior creative bij DFFRNT Media. Hij werkt er sinds een klein jaar, een periode waarin het bedrijf is gegroeid met een twintigtal nieuwe medewerkers

[Startups] Amran Hardan over Dyseno Studio

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Amran Hardan, CEO van Dyseno Studio

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Richting kiezen

Op steeds meer afdelingen in tal van organisaties werken mensen aan sociale, milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Van veel bedrijven hoor ik dat zij dit jaar specifieke campagnes gaan creëren, gericht op het onderwerp duurzaamheid. Ik geloof daar heilig in; je klanten en consumenten meenemen om hen het eerlijke en oprechte verhaal over je merk te vertellen

[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder

Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie

[Column] Bob Goulooze: Michael, Bill & OJ

Ik snap het bijltjesgedrag van de media in deze niet. Wat heeft het voor zin een dode verknipte superster opnieuw in een kwaad daglicht te stellen?

[Column] Ronja Slierendrecht: Video voor iedereen?

De tijd waarin YouTube alleen iets was voor de Enzo Knol’s en beautybloggers van deze wereld, is voorbij. Je kunt het zo gek niet verzinnen of er wordt gevlogd, gefilmd of ge-unboxed. Er ontstaan ware niches en communities die anders misschien nooit waren ontstaan. Mooi. Toch denk ik dat video niet voor iedereen een geschikt (marketing)middel is

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Pepsi cringe!, wat is Klarna? en gezellig met Volkswagen

Ik weet dat OPVALLEN tegenwoordig misschien wel belangrijker is dan ooit, maar het is en blijft een randvoorwaarde. Een heel belangrijke randvoorwaarde, maar voor Klarna blijkbaar zó belangrijk dat ze alle andere elementen zijn vergeten

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden