Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Marketeers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Marketeers

Leden: 89
Meest recente activiteit: 11 Sept 2013

Discussieforum

Onlangs gestart: Social Media Marketing NL Meetup Group

Begonnen door Antal de Waij 5 Jan 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Marketeers om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Frank van der Velde op 2 Juni 2011 op 1.08
Om op een vernieuwende manier een boek in de markt te zetten maakte Frank en Vrij Media een filmtrailer en de coverfoto van een thriller die deze maand uitkomt. Check de trailer hier. Ben benieuwd wat je er van vind.

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media from Frank en Vrij Media on Vimeo.

Reactie van Jörgen van Dongen op 28 Juni 2010 op 11.20
Bleck.nl begint binnekort met een nieuwe soort platform genaamd contentdesigners en binnen dit platform zal een nieuw soort typevideo genaamd kennis 2.0 gelanceerd worden. Streeft datum is eind juli. Zodra ik jullie iets kan laten zien geef ik jullie een heads up! Interessant voor marketeers.
Reactie van Marianne Kellner op 24 Maart 2010 op 15.06
Geniale tip Inge, thanks!
Reactie van Inge Beckers op 22 Maart 2010 op 21.47
A must for international marketeers! RT @toprecruiters:

Social networks around the world 2010, http://bit.ly/9Ebszl
Reactie van Jan van der Meer op 19 Maart 2010 op 16.25
Meer dan 600 TOP-Internet Marketeers zullen january 2011 weer een fantastic cruise maken en heel veel leren van elkaar tijdens diverse gratis seminars. Lees er HIER alles over. Bkijk mijn clip tijdens de laatste cruise met uitleg over presentaties die u zelf ook kunt leren maken met kleine low-budget camera's.

Reactie van Redactie Nederlands MediaNetwerk op 17 Januari 2010 op 22.07
Africa Interactive zoekt een Marketing & Sales Manager

Africa Interactive is een jong en dynamisch media bedrijf met vernieuwende kijk op de kracht van nieuwe media in Afrika. We combineren een commerciële doelstelling met een sterk sociaal karakter en bewijzen dat deze twee heel goed samengaan. We zijn een platte, flexibele organisatie die snel groeit en verwachten een grote mate van inzet en flexibiliteit van onze medewerkers... lees verder
Reactie van Inge Beckers op 17 Januari 2010 op 21.52
Voor een nieuwe vacature (Channel Marketing Manager) is één van onze klanten op zoek naar internationale kandidaten. Ze willen de vacature kenbaar maken via verschillende LinkedIn groepen, maar ook via internationale of Europese marketingsites. Hebben jullie suggesties welke Europese of mondiale marketingvaksites een jobrubriek herbergen?
Reactie van Inge Beckers op 25 Oktober 2009 op 22.28
Reactie van Jan van der Meer op 16 Oktober 2009 op 18.19
Marketeers opgelet! Tijden veranderen snel. Persoonlijke webclip presentaties zijn behoorlijk in. Kijk eens even naar Donald Trump. Wij verzorgen webclip videopresentatie en leveren 'autocuties'. Gaan binnenkort een super-cruise maken en interviewen US million dollar marketers. Willen graag jullie vragen meenemen!
Groetjes, Jan.

p.s. ook leveren we HD video/clips/stockshots t.b.v.
Julia Roberts nu op Bali
FIFA WorldCup Football 2010 South Africa
Reactie van Sandra Zuiderduin op 25 Juni 2009 op 15.05
wellicht een bruikbare tip.....

rechtenvrije foto’s uit uw regio

Een nieuwsbrief, vacature, personeelsblad of website kan soms wel wat beeld gebruiken als illustratie bij de tekst. Gaat uw voorkeur daarbij uit naar (herkenbare) sfeerplaatjes van het hart van de Randstad, dan kunt u deze voortaan zoeken in een beeldbank met foto's van landschappen, straatbeelden en mensen uit die regio.

Regiostock.nl is een online beeldbank die rechtenvrije en oneindig te gebruiken foto's van de Bollenstreek, Haarlemmermeer, Rijnstreek, het Groene Hart en omstreken aanbiedt. In de regionale beeldbank vindt u stockfoto’s met én zonder mensen erop.

Na het betalen van een eenmalig bedrag mag u de foto onbeperkt gebruiken, ongeacht de publicatie of oplage. U hoeft dus niet telkens toestemming te vragen als u besluit de foto nogmaals te gebruiken of door te plaatsen in een ander medium.
 

Leden (85)

 
 
 

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden