Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Journalisten

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor journalisten

Webpagina: http://Journalisten
Leden: 111
Meest recente activiteit: 15 Dec 2014

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Journalisten om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Ernst Daniel Nijboer op 12 November 2010 op 15.37
Journalist correspondent in Brazilië.
Ernst Daniel Nijboer - Rio de Janeiro
Visuals & Communication Studio Brazil
Reactie van Maria Genova op 7 Juni 2010 op 12.28
Hallo Willem,
Ik heb je vraag inderdaad niet gezien. Het boek 'Man is stoer, vrouw is hoer. 12 jaar getrouwd met een loverboy' is uitgegeven door uitgeverij Conserve en kan daar of via Bol.com besteld worden. Het is ook in alle boekhandels verkrijgbaar. Het boek bleek een schot in de roos: 3 drukken in 2 maanden tijd en ik ben nu aan het onderhandelen over de filmrechten.
Als je het leuk vindt, kan ik je een gesigneerd exemplaar voor de winkelprijs van 15 euro opstruren. Mijn email is genova@casema.nl

Groetjes,

Maria
Reactie van willem rietdijk op 7 Juni 2010 op 12.09
Maria, is mijn vraag bij jou niet binnengekomen? Met vr groet, Willem
Reactie van willem rietdijk op 9 Maart 2010 op 21.26
Maria, je streeeft een hogerdoel na. Geweldig, heb je support nodig? Waar kan ik het boek bestellen. Bij de uitgever. wie is dat? met vr groet Willem
Reactie van Maria Genova op 4 Februari 2010 op 23.44
Ik werk al 16 jaar in de journalistiek. Als freelancer heb ik voor heel veel verschillende kranten en tijdschriften geschreven. Mijn nieuwe passie is boeken schrijven. Over een paar dagen verschijnt 'Man is stoer, vrouw is hoer. 12 jaar getrouwd met een loverboy.' Mijn research leverde heel veel schokkende feiten op. Ik kon haast niet geloven dat Nederland zo'n spil was in de internationale mensenhandel en dat zo veel prostituees in de rosse buurten geen cent verdienen. Ik hoop dat het boek veel commotie veroorzaakt en dat de politiek onder druk van de publieke opinie de straffen voor pooiers en loverboys verhoogt. Klinkt niet als onpartijdige journalistiek, maar ik vind dat een journalist af en toe zijn onpartijdigheid mag verliezen omwille van een hoger doel. www.mariagenova.nl
www.strafloverboys.hyves.nl
Reactie van Sjoukje Dijkstra op 28 Januari 2010 op 15.38
Hoi, ook ik ben nieuw! :-) Dus, even voorstellen. In mijn dagelijkse leven verzorg ik de PR/ bedrijfsjournalistiek voor ORTEC (www.ortec.nl / www.ortec.com) en als 'hobby' (tussen de bedrijven door) schrijf ik voor mijn eigen blog: www.carriere.blog.nl, plus doe ik her en der freelance opdrachten/ projecten. Puur voor de ervaring. Alhoewel, de extra centen ook mooi meegenomen zijn. Meer weten? Mijn profiel op Linkedin vind je hier: http://nl.linkedin.com/in/sjoukjedijkstra. Extra: voor mijn werkgever ben ik druk bezig met het opbouwen van een netwerk in de sociale media, o.a. via Twitter: www.twitter.com/ortec_logistics
Reactie van Peter Hofland op 23 Januari 2010 op 23.52
Als Nederlandtalige (freelance) journalist werkzaam in Noord Amerika (VA, Canada, Mexico, Antillen, Suriname en Aruba), ben ik nieuw in deze groep. Wie op zoek is naar een bron in de VS zoekt en dat niet vanuit Europa kan doen, of hulp nodig heeft met onderzoek/research, ik help graag...
Reactie van Ton LUITING op 30 December 2009 op 19.42
Ook ik ben nieuw, alhoewel niet in de journalistiek. Begonnen als omroepcorrespondent bij Het Vrije Volk, kwam ik in het Hilversumse (aanvankelijk Bussumse) mediawereldje en maakte als producer/samensteller programma's o.a. voor de VPRO en NOS. Werkte voor De Gooi-en Eemlander en werd PR-man van o.a. Leefbaar Hilversum. Daarna Leefbaar Nederland, waar ik de eerste perschef was van Pim Fortuyn.Na dit avontuur ging ik naar de Media-Academie om een cursus Internet Schrijven te volgen.In november 2002 werd ik de oudste internetjournalist en ben nog als zodanig werkzaam.
Reactie van Jacqueline Louter op 4 November 2009 op 10.59
Als ik jullie journalistieke "vruchten" van illustratieve beelden kan voorzien... info@jaxpix.nl
Reactie van Evert J. Bruinekool op 19 Oktober 2009 op 17.08
Hoi, ben nieuw in de groep.
Kijk op de www.tekstfabriek.com of het www.fotoarchief.nl
 

Leden (105)

 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden