Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Rotterdam

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Rotterdam

Webpagina: http://Rotterdam
Locatie: Rotterdam
Leden: 75
Meest recente activiteit: 15 Nov 2013

Discussieforum

Deze groep heeft nog geen discussies.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Rotterdam om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Kiki Rijniers op 2 Januari 2012 op 22.46

Een gelukkig & succesvol 2012 voor iedereen!!

Reactie van fleur stigter op 30 Maart 2011 op 10.15

Nieuw aangesloten bij deze groep en vol jonge honden enthousiasme :-) 

Ik ben begin dit jaar begonnen met eigen adviesbureau in online (marketing) strategie, Clear Insite.

Verder hou ik een Engelstalige blog bij over nieuwe online uitgeef initiatieven. Hoor het graag als je een goed onderwerp weet!

 

Groeten, Fleur

http://clearinsite.nl

http://telfleur.wordpress.com (blog)

Reactie van Heidi Kuiper op 17 Februari 2011 op 15.13
Binnenkort vindt de tweede editie van de Haagse Communicatie Dag plaats. Dit jaar in de Fokkerterminal in Den Haag waarbij onder meer Charles Leadbeater en Andrew Keen aanwezig zijn. Dit levert interessante discussies op. Voor meer informatie zie www.hcd2011.nl of volg ons op twitter www.twitter.com/hcdtweets

Zien wij jou op 10 maart?

- Stichting Haagse Communicatie Dag
Reactie van Hugo Reinier Post op 4 Juli 2010 op 21.30
Ik ben op zoek naar een penningmeester voor de stichting in oprichting 'Uit Jezelf', Deze stichting heeft als doel het ontwikkelen en uitvoeren van media- en cultuurparticipatie projecten.
Het gaat hierbij om multimediale projecten waarbij persoonlijke ontwikkeling, culturele diversiteit en duurzaamheid centraal staan.
Stichting ' Uit Jezelf' start medio oktober 2010 met een project gericht op basisschoolkinderen in Delfshaven Rotterdam. In januari 2011 komen hier twee projecten in Haarlem bij en een in IJsselmonde.

Via deze weg roep alle leden uit het medianetwerk Rotterdam op in zijn of haar netwerk rond te kijken baar een mogelijke kandidaat penningmeester voor deze ideeele stichting.

Wil je meer weten, kun je me natuurlijk ook direct mailen; stichting.uitjezelf@gmail.com.
Reactie van Rinus Vrijdag op 4 Juli 2010 op 10.01
Hoi Eva,

Leuke reactie en ik zal hem ook opslaan voor het geval het zich voor doet om iemand zoals jij voor een opdracht op pad te sturen. Wij helpen graag beginnende fotografen en journalisten. Op dit moment zit de planning aardig vol maar aan het eind van het jaar komt een nieuw magazine van ons uit en wie weet is er dan een mogelijkheid voor jou.

Groetjes,

Rinus
www.travelmagazines.nl
r.vrijdag@vlmedia.nl
Reactie van Jurgen van Leeuwen op 24 Juni 2010 op 14.14
Hoi Robert Jan, we zijn geen familie, maar welkom in groep Rotterdam!
Reactie van Robert Jan van Leeuwen op 23 Juni 2010 op 16.32
Kijk dat is weer eens een leuk platform. Lekker dichtbij huis en vol met talent uit ons geweldige Rotterdam. Wij wonen met een leuk team in Creative Cube met de bedrijven Bouwmeester van leeuwen en MetroDC. En al die anderen waar ik er al meer van hier zie! Kortom. Gezellig!
Reactie van Dick Gaasbeek op 15 Maart 2010 op 18.19
Dank, Willem.
Reactie van Hugo Reinier Post op 13 Maart 2010 op 13.50
Ha die Jeroen de Mooij
Dat is aardig. We zijn buren. Jij doet iets met 3d,. Ik heb me daar ook sinds 1 maart gevestigd (op de derde waterzijde), als producent. Kom maar eens op de maandag of vrijdag binnen zeilen. Hugo
Reactie van Jeroen de Mooij op 1 Maart 2010 op 21.30
Stadsgenoten.
Werkzaam vanuit de Maassilo, Creative Factory, aan de haven dus Rotterdamser wordt het niet.
Net aangesloten op dit netwerk en ben zeer benieuwd of ik hier mijn netwerk uit kan breiden.

Vragen over hoe 3D toe te passen is in media en/of communicatie?, schroom niet om even een emailtje te sturen.

Groeten,
Jeroen
 

Leden (67)

 
 
 

Interviews

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

[Podcast] Eric Kip over allOut, hét mediafestival van Nederland

Eric Kip is CEO van Exterion Media en voorzitter van de MWG. In onze podcast vertelt hij over allOut, hét mediafestival van Nederland, donderdag 16 mei, Thuishaven Amsterdam

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

[Column] Erwin Fisser: Ik heb er genoeg van

Spullen dus. Daar heb ik er genoeg van. En niet alleen ik, wij allemaal in het welvarende Noordwest-Europa. Tot aan de nok toe vol zitten onze woonruimtes. Met allerhande zooi. Voor een grijpstuiver bij elkaar gegrist bij de één of andere dumpwinkel

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden