Nederlands MediaNetwerk

Foto's van Patrick Horstman (1)

Interviews

[Interview] Johannes Heinen over StyleLounge

De startup StyleLounge, een online zoekmachine voor kleding, schoenen en accessoires, kreeg in augustus 2015 een kapitaalinjectie van 2,3 miljoen euro. Wij spreken CEO Johannes Heinen over de snelle groei en ambities van StyleLounge.

[Interview] Babak Monfared over Endeavour Media

Endeavour Media sloot onlangs een samenwerking met Kinetic, de grootste speler in buitenreclame ter wereld. Wij spreken Babak Monfared, CEO van Endeavour Media

[Startups] Edwin van Rooyen over Echte Voetballers

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Edwin van Rooyen, oprichter van Echte Voetballers.

[Startups] Stijn Vercauteren over Marketing for Good

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Stijn Vercauteren, oprichter van Marketing for Good.

[Startups] Piet-Wim Klaver over Knibble

In de aanloop naar het Cross Media Congres doet het Nederlands MediaNetwerk een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Piet-Wim Klaver, mede-oprichter van Knibble.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Anne Boermans: ANCHOR: RTL Nieuws met Merel Westrik

In de serie ANCHOR bespreekt Anne Boermans elke week de drager van een nieuwsprogramma of talkshow. Deze week: RTL Nieuws van 19.30 met Merel Westrik.

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Superbowl 50 – Budweiser USA, SoFi, GoDaddy

De commercial is beter dan het eigenlijke product. Maar hey, smaken verschillen.

[Column] Monika Jak: Menselijk verantwoord ondernemen

Ik introduceer graag een nieuwe marketingterm: menselijk verantwoord ondernemen. Uitgangspunt is dat we onze communicatie- en marketingacties gaan richten op de mens.

[Column] Joost van Liemt: Twitter heeft die tijdlijn al lang aangepast

Twitter gaat haar tijdlijn aanpassen en indelen op relevantie, werd in het weekend bekend. Twitter gaat haar tijdlijn níet aanpassen; CEO Dorsey ontkrachtte de geruchten zo snel als hij kon. En als derde akte in dit toneelspel duikelde maandag de aandelenkoers van Twitter een flink stuk naar beneden.

[Column] Vincent Andriessen: Spotify voor krantenlezers

Eerlijk toegeven: toen ik las over het nieuwe product Topics van De Persgroep begon ik eerst met mijn hoofd te schudden.

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden