Nederlands MediaNetwerk

Anja Corbijn van Willenswaard
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Anja Corbijn van Willenswaard

  • Lieke Lamb
  • Rob van Leeuwen
  • Roy van Oost
  • Ellen van den Berg
  • Rob Schrama
  • Annemiek Sinnige
  • Haitske van de Linde
  • Jan Dijkgraaf
  • Bas Vlugt

Groepen van Anja Corbijn van Willenswaard

 

De pagina van Anja Corbijn van Willenswaard

Recente activiteiten

Anja Corbijn van Willenswaard is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Tijdschriften

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Tijdschrift Professionals
11 Okt 2011
Anja Corbijn van Willenswaard is lid geworden van de groep van Robert Rosendal
Miniatuur

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Voor uitwisseling voor van alles op het gebied van schrijven, redigeren en corrigeren. Ook het zakelijk uitwisselen van projecten kan en mag hier plaatsvinden. Ben je daarnaast geïnteresseerd in opmaak, ontwerp en vormgeving? Welkom!
11 Okt 2011
Anja Corbijn van Willenswaard en Lieke Lamb zijn nu bevriend
22 Mrt 2010
Anja Corbijn van Willenswaard en Jan Dijkgraaf zijn nu bevriend
18 Jan 2010
Anja Corbijn van Willenswaard en Rob van Leeuwen zijn nu bevriend
20 Apr 2009
Roy van Oost heeft een reactie achtergelaten voor Anja Corbijn van Willenswaard
"Goed om te horen. Zo, Ernst & Young, mooie klant. Werk je alleen nog maar voor bedrijven die in de MT500 staan? ;) Magazineparty lijkt me een heel leuk plan. Groetjes, Roy"
16 Apr 2009
Anja Corbijn van Willenswaard en Roy van Oost zijn nu bevriend
16 Apr 2009
Haitske van de Linde en Anja Corbijn van Willenswaard zijn nu bevriend
6 Apr 2009
Anja Corbijn van Willenswaard heeft een reactie achtergelaten voor Ellen van den Berg
"Hai ellen, Ben zoals je kunt zien niet heel actief, maar we volgend bij vdBj een cursus Cross Media en daardoor ben ik wel aan Twitter verslaafd geraakt. dat gaat veel sneller en is minder omslachtig als je elkaar snel ff wat wilt melden. Kan het…"
25 Mrt 2009
Anja Corbijn van Willenswaard en Rob Schrama zijn nu bevriend
26 Feb 2009
Anja Corbijn van Willenswaard is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem
23 Feb 2009
Anja Corbijn van Willenswaard heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
23 Feb 2009
Anja Corbijn van Willenswaard heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt
23 Feb 2009
Anja Corbijn van Willenswaard is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
23 Feb 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
vdBJ Communicatie Groep
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Redactioneel Manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Advies en productie op het gebied van interne communicatie, relatiemedia, websites en andere crossmediale toepassingen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.vdbj.nl

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 16 April 2009 om 9.40 zei Roy van Oost...
Goed om te horen. Zo, Ernst & Young, mooie klant. Werk je alleen nog maar voor bedrijven die in de MT500 staan? ;) Magazineparty lijkt me een heel leuk plan. Groetjes, Roy
 
 
 

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Gerrit Reinders over Adcombi

Start-up turning scale-up Adcombi is "een technologie die het mogelijk maakt voor multistoreretailers om op schaal lokaal te adverteren binnen digitale platformen", aldus oprichter Gerrit Reinders

[Interview] Lex ten Veen over Navads en de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Lex ten Veen en Robert Bruil rijden mee met het Navads team. Wij bellen met Lex

[Interview] Erik Tijman (Cinekid): Kinderen zijn een onderschatte doelgroep

Erik Tijman is hoofd film & tv bij Cinekid. Van 20 tot en met 26 oktober 2018 strijkt Cinekid Festival weer neer, dit keer in bijna 40 Nederlandse filmtheaters. Wij vragen hem naar zijn werk, de mediajungle en het belang om kinderen bij media te betrekken

[Interview] Aldo Breed over zijn deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aldo Breed rijdt mee met het Kiesjefolders.nl team. Wij spreken hem

[Interview] Martin van Epen over de Media Rally

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Martin van Epen neemt deel met het Windowsketch team. Wij bellen hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Met welk verdienmodel haal je de kerst?

Geld verdienen met advertising is zeker nog mogelijk, maar je moet er hard voor werken. Of je nou groot bent of klein; een platform dat nog enkel van display kan leven, is volgens mij niet meer te vinden. Maar hoe zit het dan met de kleintjes? De onafhankelijke publishers? Kunnen die in 2019 (en daarna) blijven bestaan?

[Column] Bob Goulooze: Chinese kool

China groeit als kool en heeft geld, te veel geld. Het land biedt andere landen hulp, bijvoorbeeld met het aanleggen van 5G-netwerken. Daarmee is in de toekomst supersnel internet- en telefoonverkeer mogelijk. Maar alle data die dit oplevert, komen uiteindelijk bij de Chinese overheid terecht. Die weten alles van ons en met die kennis kunnen zij macht uitoefenen

[Column] Femke Leemeijer: Baas in eigen bubbel!

Martijn van Dam, laat mij met je algoritmes met rust en koers liever op een Nederlandse mediawereld waarin de NPO geen oneerlijke concurrent meer is van de onafhankelijke kwaliteitsjournalistiek in dit land

[Column] Folkert Langeveld (MediaCom): Voice marketing is dood!

We houden van de hypes, maar we houden minstens zoveel van het doodverklaren. Tv is al jaren dood, radio stervende. E-mailmarketing ligt six feet under en de laatste tijd doen vooral influencers het goed in de doodverklaringen. Hoe het gaat met Facebook? Dood dus

[Column] Sietse Pots: Multinationals, was met de fiets gegaan

Hoe pijnlijk een foto een beeld kan bevestigen, bleek toen ik vanochtend de Volkskrant opensloeg. Het geblindeerde busje vol topmannen van multinationals, gefotografeerd vanachter de hekken en tussen de bosschages rondom

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden