Nederlands MediaNetwerk

Anneke Stulp
  • 34, Vrouw
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Anneke Stulp

  • Leon
  • Bas Vlugt
  • Patrick Horstman
  • Maarten Duijne
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Anneke Stulp

Recente activiteiten

Anneke Stulp is nu bevriend met Leon, Bas Vlugt en Bas Vlugt
18 Jul 2012
Maarten Duijne en Anneke Stulp zijn nu bevriend
20 Apr 2011
Anneke Stulp heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
20 Apr 2011
Anneke Stulp heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt
20 Apr 2011
Anneke Stulp en Patrick Horstman zijn nu bevriend
21 Okt 2010
Anneke Stulp is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
26 Mei 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Q-music
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Account Manager Spot
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Radio Exploitant
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.q-music.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] René Zeedijk over MediaScience, digital marketing en creativiteit

Wij spreken René Zeedijk, managing partner van MediaScience en nummer 82 in DeMedia100.

[Interview] Joris van der Pol (OMS): "Innovaties zullen aantrekkingskracht advertising medium radio vergroten"

OMS zal naast Radio 538, Radio 10, SLAM!, 100% NL en Sublime FM ook radiospot sales verzorgen voor radiozenders van Sky Radio Group, Sky Radio en Radio Veronica. Wij spreken Joris van der Pol, algemeen directeur van OMS en de nummer 70 in DeMedia100

[Interview] Martin de Boer over de marketingstrategie van Corendon

Corendon opereert in de zeer competitieve reismarkt. Wij spreken Martin de Boer, Marketing Director bij Corendon

[Interview] Arno Peperkoorn over de ontwikkeling van de arbeidsmarkt

Arno Peperkoorn is directeur van Result Recruitment. Hij staat op nummer 58 in DeMedia100. Wij spreken hem.

[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data

Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Rik toe Water: Volvo Trucks, Media Markt, matrassen

Allereerst Volvo. Het is geen epic split en zal ook zeker niet zo hard viraal gaan, maar eerlijk is eerlijk, ze hebben wel een toffe stunt uitgevoerd daar bij Volvo Trucks. De Red Bull van de vrachtwagens zo het lijkt

[Column] Frank Waals: Het boetekleed

We hadden het allemaal mis en kunnen lering trekken uit de les dat niets zo onvoorspelbaar is als zaken die ogenschijnlijk geen twijfel verdienen. Credo overboord, mea culpa. Donald Trump is de vijfenveertigste president van Amerika

[Commercial Review] Gérard Ghazarian: Bavaria, de Persgroep, HEMA

Welcome to the family, een leuk uitnodigend, gastvrij regeltje waarmee Bavaria de toekomst ingaat. Ter introductie is er een tv-commercial bij gemaakt. Of eigenlijk moet ik zeggen: er is een commercial bijgezocht, want het zijn allemaal stockbeelden

[Column] Wouter Bax: Misdaad is amusement

Met het liquidatieproces draaiden deze week weer een aantal zogenoemde topcriminelen de bak in. Topcrimineel klinkt stoer maar is een ander woord voor loser, als je kijkt naar de puinhoop die de veroordeelden hebben aangericht en het grote deel van hun leven dat ze in gevangenschap doorbrengen

[Column] Remco Vroom: Weet jij wel waar wij naar kijken?

Eigenlijk weten wij het allemaal. Reclame op TV, Radio en print media... het heeft de aandacht van de kijkers niet meer zoals vroeger. Nee ik zeg niet direct dat oude media dood is maar wel dat er een gigantisch verschuiving van onze media aandacht gaande is.

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden