Nederlands MediaNetwerk

Arjen Lutgendorff
  • Man
  • Bennekom
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Arjen Lutgendorff

  • Agnes van Duffelen

Groepen van Arjen Lutgendorff

 

De pagina van Arjen Lutgendorff

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Vakblad Reisburo Actueel
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eind/redacteur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Wij schrijven voor de reisbranche en verschijnen wekelijks.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.reisburoactueel.nl
Twitter
http://www.twitter.com/xalut
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/arjenlutgendorff

Prikbord (5 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 19 Oktober 2009 om 17.08 zei Madeleine van de Wouw...
Super. Dank je wel!
Op 19 Oktober 2009 om 16.57 zei Madeleine van de Wouw...
Ben heel benieuwd naar je blad. Is het overal te koop?
Op 19 Oktober 2009 om 16.00 zei Madeleine van de Wouw...
Ha Arjen,
Ben je al wat meer thuis op deze website? Ik heb even jouw eigen site bekeken. Erg informatief. Maar klopt het dat ik reisbeschrijvingen mis? Of is dat niet de bedoeling en geeft de site alleen een overzicht van touroperators etc.?
Hartelijke groet,
Madeleine
Op 3 Oktober 2009 om 15.11 zei Karin Schouwenburg...
Ha Arjen, welkom.
Interessant tijdschrift/website waar je voor werkt. Waar haalt het Vakblad Reisburo Actueel haar beeldmateriaal?
Op 2 Oktober 2009 om 20.39 zei Madeleine van de Wouw...
Hi, en welkom bij het Nederlands MediaNetwerk.
 
 
 

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden