Nederlands MediaNetwerk

Armin M Scheuten
  • Man
  • Achterhoek
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Armin M Scheuten

  • Hellen van der Harten
  • Arie van Dam
  • Joop Menting
 

De pagina van Armin M Scheuten

Recente activiteiten

Armin M Scheuten heeft een video geplaatst

Videoclip - Musicvideo - It's My Way - Armin M Scheuten - Bluegrass Style - 2017

My first attempt to sing. To make my parents proud I performed their favorite song. Like my Dad would love it. In loving memory of my parents. Produced and p...
4 Apr

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Rtv Achterhoek
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
zelfstandig
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Acteur/regisseur/docent acteren
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.facebook.com/Armin-M-Scheuten-162967773682/?fref=ts
Twitter
http://twitter.com/arminscheuten
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/armin-m-scheuten-b296181a

De foto's van Armin M Scheuten

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Armin M Scheuten

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 2 Februari 2009 om 12.51 zei Hellen van der Harten...
Hoi Armin,

Ik heb een hyves waar ik niet erg actief mee ben overigens.
Maar een creatievennetwerk klinkt goed!

Groet, Hellen
Op 30 December 2008 om 21.28 zei Sak van den Boom...
Dag Armin

Ken je www.customermedia.nl al?
Misschien leuk om je te registreren.
Veel voorspoed in 2009.
Vriendelijke groet.
Sak van den Boom
www.customermedia.nl
Op 23 December 2008 om 19.22 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Niels Baas over NLZIET: Nederlandse tv online live, terug- of vooruitkijken

NLZIET bundelt het aanbod van NPO, RTL en SBS op hun online videoplatform. Een weerwoord tegen buitenlandse platforms als Netflix en YouTube

[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur

Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten

[Interview] Julien Galand over Pepsi MAX®' LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne

Pepsi MAX® lanceerde onlangs de internationale 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne. In Nederland bestaat deze uit limited edition spelersverpakkingen en digitale content. Wij spreken met Julien Galand, marketingmanager

[Interview] Diana Matroos over BNR Beeldbepalers

Begin april is BNR Beeldbepalers van start gegaan; het wekelijkse radioprogramma waarin de rol van communicatie, media, creatie en marketing wordt geanalyseerd. Wij spreken met Diana Matroos, presentator van BNR Beeldbepalers

[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag

Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Terug naar print

Hoe komt het dat we langzaam een beetje op onze digitale schreden terugkeren? Hebben we genoeg van de overload aan online informatie, het voortjakkeren op sociale media en het scrollen op onze telefoon? Worden we mindful van print?

[Column] Wilbert van der Heijden: Help de freelancer ook de aftercrisis door

Wie praat er nu nog over de crisis? De crisis… de crisis… het klinkt alsof je over de herdenking van een voorbije wereldoorlog praat. Jongeren verwachten dat je op haast vaderlijke toon uitlegt hoe tien jaar geleden de crisis uitbrak

[Column] Jerome Kuijken: Is branded content reclame en is reclame branded content?

Brandend content is als een songtekst van Bløf: iedereen kent het, maar we interpreteren het allemaal anders. Een van die interpretaties is dat branded content reclame is

[Column] Martin Leeflang: Gaan wij te ver?

Het is geen geheim dat reclame wetmatigheden uit de cognitieve wetenschap inzet om consumenten te verleiden. Vanwege deze uitkomsten pleitten Hütter en Sweldens voor regulering van reclame en dan in het speciaal voor reclame gericht op kinderen of voor producten als sigaretten en drank

[Column] Marvin Jacobs: Podcast revival is onderdeel van brede ontwikkeling

Mocht er nog iemand rondlopen die dacht dat de podcast een grappige, tijdelijke hype is, dan is nu het moment om je achter de oren te krabben. Deze revival is onderdeel van een veel bredere ontwikkeling: wij gaan onze oren en onze stem gebruiken om te communiceren met apparaten

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden