Nederlands MediaNetwerk

Armin M Scheuten
  • Man
  • Achterhoek
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Armin M Scheuten

  • Hellen van der Harten
  • Arie van Dam
  • Joop Menting
 

De pagina van Armin M Scheuten

Recente activiteiten

Armin M Scheuten heeft een video geplaatst

Videoclip - Musicvideo - It's My Way - Armin M Scheuten - Bluegrass Style - 2017

My first attempt to sing. To make my parents proud I performed their favorite song. Like my Dad would love it. In loving memory of my parents. Produced and p...
4 Apr

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Rtv Achterhoek
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
zelfstandig
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Acteur/regisseur/docent acteren
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.facebook.com/Armin-M-Scheuten-162967773682/?fref=ts
Twitter
http://twitter.com/arminscheuten
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/armin-m-scheuten-b296181a

De foto's van Armin M Scheuten

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Armin M Scheuten

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 2 Februari 2009 om 12.51 zei Hellen van der Harten...
Hoi Armin,

Ik heb een hyves waar ik niet erg actief mee ben overigens.
Maar een creatievennetwerk klinkt goed!

Groet, Hellen
Op 30 December 2008 om 21.28 zei Sak van den Boom...
Dag Armin

Ken je www.customermedia.nl al?
Misschien leuk om je te registreren.
Veel voorspoed in 2009.
Vriendelijke groet.
Sak van den Boom
www.customermedia.nl
Op 23 December 2008 om 19.22 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Jildou van der Bijl: We worden lerende media

Als algemeen hoofdredacteur van het sterke en innovatieve merk LINDA. staat Jildou van der Bijl terecht al jaren steady in DeMedia100. Een inspirerende vrouw met een eigen blik op de branche. Wij spreken haar over haar visie, de rol die ze wil spelen en

[Interview] Paul Jansen: Digitaal maken we stappen voorwaarts

Paul Jansen volgde Sjuul Paradijs in 2015 op als hoofdredacteur van de Telegraaf. In de tussentijd is TMG overgenomen door Mediahuis en kreeg de Telegraafredactie een aanslag te verduren. Wij spreken met hem over de huidige positie van de Telegraaf en de ontwikkelingen in de mediabranche

[Interview] Darre van Dijk: Relevant blijven is het moeilijkste van ons vak

Creatieve duizendpoot Darre van Dijk heeft plaats 96 bemachtigd in DeMedia100. Een positie die hij in december bij de bekendmaking van de top 100 in 2018 graag behoudt en liefst natuurlijk verstevigd. Van Dijk heeft in zijn carrière zo'n 200 awards

[Interview] Chantal Janzen: Veranderend televisielandschap brengt onrust - en dat is goed

Alleskunner Chantal Janzen bekleedt een toptienpositie in DeMedia100. Naast theater, film en heel veel televisie, is ze uitgever van het magazine en merk &C. Net bevallen van zoon Bobby heeft ze even wat rustiger aan gedaan

[Interview] Caren Wassink over LINDA.tv en de samenwerking met Videoland

LINDA.tv werkt samen met Videoland voor het uitzenden van een documentaireserie over eetstoornissen van Jessica Villerius. Nederlands MediaNetwerk spreekt met Caren Wassink, directeur B2B bij Mood for Magazines, de uitgever van LINDA.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Heel anders en toch hetzelfde

Twee video’s, van de twee grootste concurrenten op het gebied van sportkleding: Nike en Adidas. En allebei maken ze een statement. De één alleen iets duidelijker dan de ander. Nike’s video ademt pure kwaliteit; het is zo’n beetje het summum van wat je

[Column] Remco Klöters: Fake Claims & Campaigns

Vorige maand wees de Amsterdamse kortgedingrechter een vonnis over een fake PVV-campagne af. Fake, want het was een campagne voor DENK. Althans, misschien was dat ook wel fake en heeft het betrokken reclamebureau op eigen houtje gehandeld toen ze de banners proefdraaide in het buitenland

[Commercial Review] Joyce Haasbeek: Emotie versus humor

In alle merkcommunicatie is storytelling hot. Het aanbod is zo overweldigend, dat een product het niet enkel redt op wat het is of doet; de consument moet zich er zodanig mee verbonden voelen, dat het daadwerkelijke impact heeft op zijn of haar dag

[Column] Bob Goulooze - Mooipraat

De media beïnvloeden ons denken. Soms ons doen en nog somser onze uitspraak. Taal is niet vastgeroest. Woorden komen en verdwijnen. Wat wel vast staat is de uitspraak van die woorden

[Column] Marianne van Soomeren - PAS OP: Overstekende influencers

Vorige week was ik bij het Influencer Marketing Event. Omdat ik in de organisatie zat, waren de presentaties geen verrassing meer. Maar er is toch één punt wat mij bezig blijft houden: crossovers

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden