Nederlands MediaNetwerk

Bas (S.A). Braad MBA
  • Schiedam Zuid-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (1)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Bas (S.A). Braad MBA

  • Bas Vlugt
 

De pagina van Bas (S.A). Braad MBA

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
SABAS BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
DGA
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Aangever en realisator van (noodzakelijke) veranderingen Het realiseren en borgen wordt door de mensen zelf gedaan waar kan en SABAS doet alleen dat zelf wat moet waardoor het effect blijvend is en waardoor de organisatie weer fit is voor de ambities.

De kracht van SABAS is het snel kunnen stellen van scherpe (externe en interne) diagnoses, deze te koppelen aan de strategie, vervolgens te vertalen naar richtinggevende oplossingen en deze te verbinden met mensen. Hiermee weet SABAS het gewenste resultaat te organiseren. Belangrijk is de dingen te zien die anderen niet zien en in staat zijn elementen met elkaar te verbinden en met samenhangende oplossingen te komen die de problemen ook echt verhelpen. SABAS doet dit graag met de menselijke maat maar wel vasthoudend in het te bereiken resultaat.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.sabas.nl
Twitter
http://twitter.com/BasBraad
LinkedIn
http://www.linkedin.com/profile/view?id=AAIAAAC-pgoBrb8W2o5r989CiGG...

De blog van Bas (S.A). Braad MBA

Het bouwen aan een sterke reputatie is de manier om ‘fit for the future’ te blijven

Reputatiemanagement wordt hoofdzakelijk gebruikt door grote multinationals en toch is werken aan reputatie voor elke onderneming essentieel. Ik zie zelf het belang ervan toenemen. Zonder reputatie is de kans op succesvolle toekomst steeds kleiner aan het worden.

 

Zo kunnen bacteriën in het ijs van een ijssalon en het bekend worden daarvan al funest zijn en het bedrijf ten gronde richten.

 

De auteurs Fumbrun en Van Riel spreken…

Doorgaan

Geplaatst op 14 Oktober 2015 om 10.50

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden