Nederlands MediaNetwerk

Berith Behrens-Selling
  • Vrouw
  • Bussum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

Groepen van Berith Behrens-Selling

 

De pagina van Berith Behrens-Selling

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Selling PR & Communications
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Communicatieadviseur, eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Communicatieadvies van strategie tot media aandacht
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.sellingpr.nl
Twitter
http://berithsellingpr
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/berithbehrensselling

De foto's van Berith Behrens-Selling

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Berith Behrens-Selling

Sponsored content op televisie

Sponsored content bestaat in verschillende vormen. Een banner aan de zijkant van een website die gebruikt wordt voor het tonen van advertenties is duidelijk een doodgewone banner. Een banner die in hoge mate is aangepast aan de look & feel, en die is geïntegreerd binnen de content van een bepaald platform, heeft natuurlijk al veel meer de eigenschappen van betaalde content. Maar hoe zit het eigenlijk met deze verkapte manier van adverteren op…

Doorgaan

Geplaatst op 21 Augustus 2014 om 20.30

Het potentieel van native advertising

Er zijn voorspellingen dat alle advertenties op sociale media native zullen gaan en dat de banners helemaal zullen verdwijnen. Toenemend mobiel gebruik van deze platformen is een aanjager van de groei, omdat native ads nu eenmaal het best werken in de content streams die mensen zien via hun smartphones en tablets, volgens een recent eMarketer rapport, “Native Advertising: Difficult to Define, but Definitely Growing.”

De gebruiker centraal

De perceptie…

Doorgaan

Geplaatst op 4 April 2014 om 20.30

Mooi, slecht en lelijk in native advertising

De discussie ‘is het content, of is het een advertentie’ komt ons als marketeer, maar ook als consument steeds bekender voor. Je zou ook kunnen stellen dat het niet uitmaakt en dat het allebei klopt. Feit is in elk geval dat ze steeds lastiger van elkaar te onderscheiden zijn.

Als we een Gouden Eeuw van advertising tegemoet gaan. dan zal dat niet zozeer zijn op…

Doorgaan

Geplaatst op 23 Maart 2014 om 20.00

Native advertising: het vertrouwen van de lezer in de waagschaal?

Misschien zal native advertising zich op een dag ontwikkelen tot een goed alternatief voor traditionele online advertising, maar er zijn nog wel wat hordes te nemen.

Wat is native advertising?

Het is in elk geval geen nieuwe trend voor 2104. In print kennen we al langer de advertorial, die ook tot doel heeft de lezer te verleiden door de advertentie…

Doorgaan

Geplaatst op 17 Februari 2014 om 14.36

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 27 Juli 2016 om 17.32 zei christopher benson...

Hallo schat
Mijn sames is Christopher Benson, ik ben geboren op 15 April 1975, mijn vader was afkomstig uit de Verenigde Staten van Amerika en ik ben opgegroeid in LA. Ik ben de enige zoon en kind van mijn familie, ik ben hier om te zoeken een vrouw in mijn leven-hoop is u..? Schrijf me mail (christopher7benson@hotmail.com) ik denk dat ik graag van u.
Bedankt
Christopher Benson.

 
 
 

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden