Nederlands MediaNetwerk

Beyond Borders Media
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Beyond Borders Media

  • Nathalie Obst
  • Jan Smit
  • Jeffrey Lew
  • Jenny Boot
  • Patrick de Groot
  • ArtBeat Virtual Reality
  • monique
  • Rinus Vrijdag
  • Derk Steemers
  • Danae van Woudenberg
  • Jeroen de Mooij
  • Frank van der Velde
  • Heleen Gerritsen
  • Jörgen van Dongen
  • Jaap Tijsze CREATECHNICALS

Groepen van Beyond Borders Media

 

De pagina van Beyond Borders Media

Recente activiteiten

Ruud Verduin en Beyond Borders Media zijn nu bevriend
16 Feb 2018

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Beyond Borders Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Communicatie Bedrijf
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Beyond Borders Media maakt creatieve communicatie, wereldwijd.

Onze diensten zijn o.a:
* Communicatie & Marketing (advies, concepten)
* Videoproducties (webvideo's, bedrijfsfilms, promotiefilms etc...)
* Internationaal (buitenlandse bedrijfstakken in beeld, ngo-projecten)
* Reportage (journalistieke items en documentaires)
* Fotografie
* Webdesign
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.beyondbordersmedia.com
Twitter
http://www.twitter.com/bybmedia
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/beyond-borders-media/28/576/966
Beyond Borders - www.byb-media.com

Beyond Borders Media is een mondiaal ingesteld productiehuis.

Onze core business is het produceren van hoogwaardige video en foto producties.

Wij vinden de beste distributiekanalen – televisie, print of web – om opgemerkt te worden. Iedere productie is maatwerk dus we passen onze werkwijze altijd aan.

Bekijk onze showreel via deze link

De foto's van Beyond Borders Media

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Beyond Borders Media

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 30 Maart 2011 om 10.41 zei Danny van Spreuwel...

Ik heb jaren ervaring als geluidsmixer/nabewerker. Vele televisie programma's heb ik mogen mixen. Nu sinds een tijd freelancer en thuis de mogelijkheid om programma's te mixen. Dat doe ik onder het motto your tracks IN, my mix OUT. Het werkt simpel. Stuurt mij de geluidsmontage met het beeld via internet, ik mix het en ik stuur de mix weer terug.

\uap> 

\uap>Groet,

\uap>Danny van Spreuwel

\uap> 

\uap>

Op 15 Februari 2011 om 12.45 zei Johan Peters...
Ten slotte draait het allemaal om netwerken :-).
Op 15 Februari 2011 om 11.58 zei Inès Wessels...

:)

mooi mooi mooi (snelle blik geworpen) later meer

Op 14 Februari 2011 om 18.14 zei Johan Peters...
Dank voor het vrienschapsverzoek!
 
 
 

Interviews

[Interview] Marc Adriani: Ik heb er alle vertrouwen in dat Edwin Evers terugkomt bij Talpa

In de zomer van 2018 startte Marc Adriani bij Talpa Network als directeur Radio. In die hoedanigheid is hij verantwoordelijk voor de koers van de radiozenders Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica

[Interview] Nisrine Sahla: NOS Stories zit middenin de doelgroep

Nisrine Sahla is redacteur en verslaggever bij NOS Stories, dat nieuws brengt uit de belevingswereld van jongeren op YouTube, Instagram en Snapchat. NOS Stories is gericht op dertien- tot en met achttienjarigen en biedt verhalen die hen op de hoogte houden van het nieuws, uitleg geven en ze helpen een mening te vormen. Wij spreken met Nisrine Sahla over haar werk en haar ambities

[Interview] Thijs Boon: De digitale media zitten in een existentiële crisis

Thijs Boon is oprichter van VICE Benelux. Twaalf jaar lang was hij CEO, in maart 2018 werd hij President Digital van VICE Media EMEA. We spreken hem over zijn nieuwe werkzaamheden, over geld verdienen en dalende kijkcijfers

[Interview] Marc van Warmerdam: arthousefilms hebben het onverminderd moeilijk

Imagine Filmdistributie brengt Donbass van Sergei Loznitsa op 7 februari 2019 uit in de bioscopen. De Nederlander Marc van Warmerdam was een van de producenten van de film over het gespannen leven in Oost-Oekraïne waarin fake news hoogtij viert

[Q&A] Dave Minneboo over het binnenhalen van de Top 40 bij Qmusic

In het nieuwe jaar start Qmusic met het uitzenden van de bekende Top 40 onder leiding van dj Domien Verschuuren. Het ijzersterke merk vertrekt - niet zonder slag of stoot - na 25 jaar bij Radio 538. We houden een Q&A met de programmadirecteur van Qmusic, Dave Minneboo

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[MediaWeek] Bas Vlugt: Oorlog op de mediawerkvloer en in de boardroom

Wat een mediaweek! Dat zeg ik natuurlijk elke keer als ik aan deze rubriek begin maar de afgelopen week en de begin van deze week waren dagen voor de volgers van wat er in het Hilversumse en Amsterdamse gebeurt werkelijk om al je vingers bij af te likken

[Column] Erwin Fisser: Slechts 15 procent van de lezers haalt het einde van deze column

Wat leven we toch in een heerlijk kwantificeerbare tijd. ‘Weer je dagelijkse 10.000 stappen norm gehaald? Gefeliciteerd, dat is dan al een streak van 15 dagen. Slechts 13 procent van de mannen van jouw leeftijd wereldwijd presenteerden hetzelfde!’

[Column] Machiel Verkuyl: Afhaken

Turend over mijn laptop probeer ik te verzinnen wat voor media hét onderwerp van 2019 gaat zijn. U hoort of ziet de onderwerpen vast elke dag voorbijkomen, is het circulaire economie? Is het Purpose? China? De prijsstijgingen die we verwachten? Consolidatieslagen bij mediabedrijven

[Column] Jerome Kuijken: Aaaii Love Branded Content

Moeten we irritante reclame verbieden? Ik vind eigenlijk van wel. Irritante reclame stompt het publiek af en heeft reclame een slechte naam gegeven. Ik geloof echt dat wij, de brandedcontentmakers, de Loden Leeuwen op termijn overbodig maken

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Slaapverwekkend Philips, ontspannen met Perla, irritant effectief Becam

Juist door te fluisteren krijg je aandacht. Steeds meer video’s op YouTube maken daar gebruik van, vooral omdat mensen die vaak met koptelefoons op bekijken. Mijn aandacht heeft de commercial dus en wat dan volgt zijn 8 minuten beelden van koffiezetten. Saai zou je denken, maar eigenlijk is het heel prettig

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden