Nederlands MediaNetwerk

Beyond Borders Media
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Beyond Borders Media

  • Nathalie Obst
  • Jan Smit
  • Jeffrey Lew
  • Jenny Boot
  • Patrick de Groot
  • ArtBeat Virtual Reality
  • monique
  • Rinus Vrijdag
  • Derk Steemers
  • Danae van Woudenberg
  • Jeroen de Mooij
  • Frank van der Velde
  • Heleen Gerritsen
  • Jörgen van Dongen
  • Jaap Tijsze CREATECHNICALS

Groepen van Beyond Borders Media

 

De pagina van Beyond Borders Media

Recente activiteiten

Ruud Verduin en Beyond Borders Media zijn nu bevriend
16 Feb

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Beyond Borders Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Communicatie Bedrijf
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Beyond Borders Media maakt creatieve communicatie, wereldwijd.

Onze diensten zijn o.a:
* Communicatie & Marketing (advies, concepten)
* Videoproducties (webvideo's, bedrijfsfilms, promotiefilms etc...)
* Internationaal (buitenlandse bedrijfstakken in beeld, ngo-projecten)
* Reportage (journalistieke items en documentaires)
* Fotografie
* Webdesign
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.beyondbordersmedia.com
Twitter
http://www.twitter.com/bybmedia
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/beyond-borders-media/28/576/966
Beyond Borders - www.byb-media.com

Beyond Borders Media is een mondiaal ingesteld productiehuis.

Onze core business is het produceren van hoogwaardige video en foto producties.

Wij vinden de beste distributiekanalen – televisie, print of web – om opgemerkt te worden. Iedere productie is maatwerk dus we passen onze werkwijze altijd aan.

Bekijk onze showreel via deze link

De foto's van Beyond Borders Media

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Beyond Borders Media

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 30 Maart 2011 om 10.41 zei Danny van Spreuwel...

Ik heb jaren ervaring als geluidsmixer/nabewerker. Vele televisie programma's heb ik mogen mixen. Nu sinds een tijd freelancer en thuis de mogelijkheid om programma's te mixen. Dat doe ik onder het motto your tracks IN, my mix OUT. Het werkt simpel. Stuurt mij de geluidsmontage met het beeld via internet, ik mix het en ik stuur de mix weer terug.

 

Groet,

Danny van Spreuwel

 

Op 15 Februari 2011 om 12.45 zei Johan Peters...
Ten slotte draait het allemaal om netwerken :-).
Op 15 Februari 2011 om 11.58 zei Inès Wessels...

:)

mooi mooi mooi (snelle blik geworpen) later meer

Op 14 Februari 2011 om 18.14 zei Johan Peters...
Dank voor het vrienschapsverzoek!
 
 
 

Interviews

[Interview] Jessica de Halleux over de limited editions van Nutella

Onlangs introduceerde Nutella een limited edition van haar pot in Nederland. Meer dan 650.000 unieke potten. Wij spreken met Jessica de Halleux, marketingmanager bij Nutella Benelux

[Interview] Maarten Roomer over de hernieuwde merkpositionering van Mobiel.nl

Mobiel.nl creëerde in samenwerking met The Odd Shop een campagne waarin ze hun hernieuwde merkpositionering kenbaar maken via tv, radio, online en buitenreclame. Wij spreken met Maarten Roomer, marketingmanager bij Mobiel.nl

[Interview] Thomas Welle (IPG Mediabrands) over programmatic adverteren op tv

Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic

[Interview] Patrick Goldsteen over de lancering van videoformat 538Track Checker

Radio 538 lanceert videoformat 538Track Checker, waarin 538-dj Barend van Deelen samen met bekende gasten op zoek gaat naar de betekenis van nummers en songteksten

[Interview] Yolanda Formanoy over de vernieuwde Echo

De Echo, de grootste krant van Amsterdam, wordt binnenkort vernieuwd. Op woensdag 30 mei vallen de eerste vernieuwde edities bij lezers op de mat. Wij spreken Yolanda Formanoy, projectleider/uitgever De Echo

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Je kunt beter op Facebook zitten dan in Amsterdam wonen

De Chief Technology Officer van Amsterdam lijkt te suggereren dat al dat geëxperimenteer met onze data volstrekt begrijpelijk is omdat het ons burgers toch niet interesseert. Via billboards waren burgers uitgenodigd vragen te stellen. “We kregen nul telefoontjes, nul!” Misschien dat de communicatieafdeling een #faaldag had, maar het is ook goed mogelijk dat burgers het gewoon niet snappen

[Column] IAB | Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet. Context wordt overschat

Vroeger heetten ze vertegenwoordiger, nu hebben we het over agency sales of media sales, maar aan welke eisen moet de moderne mediaverkoper tegenwoordig voldoen?

[Column] Marc Cloosterman: Waarom spraakgestuurde apparaten je customer journey transformeren

Of je het nu wilt of niet, technologie beïnvloedt organisaties disruptief en dit heeft invloed op alle aspecten van je merk

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: win een leverworst bij KLM, Simpele vingerpoppetjes, heldendaden van ANWB

Verhalen over familieleden die ver bij elkaar vandaan wonen, doen het goed. Vraag maar aan Robert ten Brink. En dat KLM dan kinderen en moeders de mogelijkheid biedt via een platform met elkaar te videobellen is ook prachtig. So far, so good zou je denken

[Column] Ronja Slierendrecht: Voice en video; een goede match?

Veel experts zijn het erover eens dat voice search een gangbare manier wordt om informatie te verkrijgen. Je hebt er geen vrije handen voor nodig en het is nog directer dan een zoekopdracht in Google. Dit zorgt ervoor dat de regels van online marketing worden herschreven

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden