Nederlands MediaNetwerk

Beyond Borders Media
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Beyond Borders Media

  • Nathalie Obst
  • Jan Smit
  • Jeffrey Lew
  • Jenny Boot
  • Patrick de Groot
  • ArtBeat Virtual Reality
  • monique
  • Rinus Vrijdag
  • Derk Steemers
  • Danae van Woudenberg
  • Jeroen de Mooij
  • Frank van der Velde
  • Heleen Gerritsen
  • Jörgen van Dongen
  • Jaap Tijsze CREATECHNICALS

Groepen van Beyond Borders Media

 

De pagina van Beyond Borders Media

Recente activiteiten

Ruud Verduin en Beyond Borders Media zijn nu bevriend
16 Feb 2018

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Beyond Borders Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Communicatie Bedrijf
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Beyond Borders Media maakt creatieve communicatie, wereldwijd.

Onze diensten zijn o.a:
* Communicatie & Marketing (advies, concepten)
* Videoproducties (webvideo's, bedrijfsfilms, promotiefilms etc...)
* Internationaal (buitenlandse bedrijfstakken in beeld, ngo-projecten)
* Reportage (journalistieke items en documentaires)
* Fotografie
* Webdesign
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.beyondbordersmedia.com
Twitter
http://www.twitter.com/bybmedia
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/beyond-borders-media/28/576/966
Beyond Borders - www.byb-media.com

Beyond Borders Media is een mondiaal ingesteld productiehuis.

Onze core business is het produceren van hoogwaardige video en foto producties.

Wij vinden de beste distributiekanalen – televisie, print of web – om opgemerkt te worden. Iedere productie is maatwerk dus we passen onze werkwijze altijd aan.

Bekijk onze showreel via deze link

De foto's van Beyond Borders Media

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Beyond Borders Media

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 30 Maart 2011 om 10.41 zei Danny van Spreuwel...

Ik heb jaren ervaring als geluidsmixer/nabewerker. Vele televisie programma's heb ik mogen mixen. Nu sinds een tijd freelancer en thuis de mogelijkheid om programma's te mixen. Dat doe ik onder het motto your tracks IN, my mix OUT. Het werkt simpel. Stuurt mij de geluidsmontage met het beeld via internet, ik mix het en ik stuur de mix weer terug.

 

Groet,

Danny van Spreuwel

 

Op 15 Februari 2011 om 12.45 zei Johan Peters...
Ten slotte draait het allemaal om netwerken :-).
Op 15 Februari 2011 om 11.58 zei Inès Wessels...

:)

mooi mooi mooi (snelle blik geworpen) later meer

Op 14 Februari 2011 om 18.14 zei Johan Peters...
Dank voor het vrienschapsverzoek!
 
 
 

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden