Nederlands MediaNetwerk

Brigitta Schlumpf
  • Vrouw
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Brigitta Schlumpf

  • Remas
  • Louise Verschuren
  • Martijn Beenen
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Marc Stubbé
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Brigitta Schlumpf

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Wuzzon
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Wuzzon community
Via het televisie programma Dragons' Den begin 2007 hebben mijn businesspartner Louise Verschuren en ik een investering bij de “Dragons” weten te regelen om onze droom te realiseren. Wuzzon is de eerste en enige online community waar iedereen (jongeren, muziekartiesten etc.) zelfgemaakte mobiele content (ringtones, animated wallpapers en dit jaar ook mobile video) kunnen creëren, delen met de wereld en hier nog geld mee verdienen ook. Wuzzon wil hiermee bewijzen dat mobiele content weer leuk kan zijn, zonder dure en onduidelijke abonnementsdiensten. De macht terug bij de consument. Inmiddels telt de site ruim 100.000 geregistreerde gebruikers. De website is beschikbaar in het Nederlands, Duits en Engels. Micropayments (sms- en 0900 betalingen) kunnen in 23 landen worden afgehandeld.

Hiermee speelt Wuzzon in op de volgende trends:
• User generated content
• Social communities
• Personalisatie van de mobiel
• Me-Commerce

Wuzzon media/techniek
Juist door de ervaring met de community weet Wuzzon op innovatieve en doeltreffende wijze de brug te slaan tussen de ‘moeilijk bereikbare’ consument/jongeren en de adverteerder. Dit doet Wuzzon door relevante context te bieden en een plek te creëren waar commercie goed samengaat. Creatieve en succesvolle samenwerkingen waarbij internet, mobiel en interactie een grote rol speelt.
Naast creatie en conceptontwikkeling om de ‘uitdaging‘ van de adverteerder aan te gaan, treedt Wuzzon op als zowel techniek- en mediapartner om het concept te realiseren en er ruchtbaarheid aan te geven.
Het volledig in huis ontwikkelde Wuzzon platform is eenvoudig inzetbaar voor adverteerders/ bureaus die kennis willen maken met de mogelijkheden van mobiel. Wuzzon biedt o.a oplossingen op het gebied van:
- SMS (flatfee/premium) en content aflevering
- Mobile Entertainment (ringtones, games etc.)
- Mobiel internet
- Ontwikkeling widgets/ gadgets
Momenteel werkt Wuzzon samen met partijen zoals Unilever, Hyves, Dance4life, OHRA, Wereld Natuurfonds, Telfort, Endemol en Rabo Mobiel
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.wuzzon.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden