Nederlands MediaNetwerk

Brigitta Schlumpf
  • Vrouw
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Brigitta Schlumpf

  • Remas
  • Louise Verschuren
  • Martijn Beenen
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Marc Stubbé
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Brigitta Schlumpf

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Wuzzon
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Wuzzon community
Via het televisie programma Dragons' Den begin 2007 hebben mijn businesspartner Louise Verschuren en ik een investering bij de “Dragons” weten te regelen om onze droom te realiseren. Wuzzon is de eerste en enige online community waar iedereen (jongeren, muziekartiesten etc.) zelfgemaakte mobiele content (ringtones, animated wallpapers en dit jaar ook mobile video) kunnen creëren, delen met de wereld en hier nog geld mee verdienen ook. Wuzzon wil hiermee bewijzen dat mobiele content weer leuk kan zijn, zonder dure en onduidelijke abonnementsdiensten. De macht terug bij de consument. Inmiddels telt de site ruim 100.000 geregistreerde gebruikers. De website is beschikbaar in het Nederlands, Duits en Engels. Micropayments (sms- en 0900 betalingen) kunnen in 23 landen worden afgehandeld.

Hiermee speelt Wuzzon in op de volgende trends:
• User generated content
• Social communities
• Personalisatie van de mobiel
• Me-Commerce

Wuzzon media/techniek
Juist door de ervaring met de community weet Wuzzon op innovatieve en doeltreffende wijze de brug te slaan tussen de ‘moeilijk bereikbare’ consument/jongeren en de adverteerder. Dit doet Wuzzon door relevante context te bieden en een plek te creëren waar commercie goed samengaat. Creatieve en succesvolle samenwerkingen waarbij internet, mobiel en interactie een grote rol speelt.
Naast creatie en conceptontwikkeling om de ‘uitdaging‘ van de adverteerder aan te gaan, treedt Wuzzon op als zowel techniek- en mediapartner om het concept te realiseren en er ruchtbaarheid aan te geven.
Het volledig in huis ontwikkelde Wuzzon platform is eenvoudig inzetbaar voor adverteerders/ bureaus die kennis willen maken met de mogelijkheden van mobiel. Wuzzon biedt o.a oplossingen op het gebied van:
- SMS (flatfee/premium) en content aflevering
- Mobile Entertainment (ringtones, games etc.)
- Mobiel internet
- Ontwikkeling widgets/ gadgets
Momenteel werkt Wuzzon samen met partijen zoals Unilever, Hyves, Dance4life, OHRA, Wereld Natuurfonds, Telfort, Endemol en Rabo Mobiel
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.wuzzon.nl

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden