Nederlands MediaNetwerk

Caroline ten Cate
  • Vrouw
  • Bussum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (3)
  • Foto's (2)
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Caroline ten Cate

  • Robert Nienhuis
  • Ernst Daniel Nijboer
  • Govert van Kreuningen
  • Wim Corduwener
  • Bas Vlugt

Groepen van Caroline ten Cate

 

De pagina van Caroline ten Cate

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
nvt
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Media Professional/Spin in 't web/ Columniste/ TV programmamaker
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
nvt
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.programmamaker.nl
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/programmamaker

Looking for a new job

15 jaar relevante werkervaring bij TV producenten dan wel media & entertainment bedrijven. Ik beschik over een goede intuïtie, een onvermoeibare inzet en een gigantisch enthousiasme.
In zakelijke en privéomgeving kwalificeert men mij als zelfbewust, representatief, accuraat, stressbestendig, zelfstandig, nauwkeurig, initiatiefrijk, een organisatietalent, goede netwerker, een bevlogen medewerker en een goede schrijver. Daarnaast ben ik een crossmediale denker met TV en online expertise en heb ik kennis van trends & strategieën binnen verschillende mediakanalen.

Ik maak graag de overstap van televisie naar een andere (media) divisie. Organisatie en leiding geven aan een creatief proces is niet enkel toegeschreven op televisiewerkzaamheden. Aangezien ik ‘breder’ ingezet wil worden en mij (persoonlijk) wil blijven ontwikkelen is het de hoogste tijd om van koers te veranderen. Dat kan (ook) zijn in de functies van:
-Senior redacteur (bij voorkeur human interest)
-Consultant
-PR professional /Communicatiespecialist
of
-Officemanager/PA

Ik ben een allrounder vandaar dat ik schrijf, tv programma's maak, manuscripts redigeer, cursussen volg, van alles (vrijwillig) organiseer.
'Vroeger' mocht dat niet, je kon je zogenaamd alleen ontwikkelen als je het bij één discipline hield. Dat is ook regelmatig tegen mij gezegd, alleen denk ik in mogelijkheden en niet in beperkingen.
Ik geloof in mijn eigen kunnen. Mijn basis is goed en ik werk hard.

Extra curriculair:

1. Columnist (Choicez Magazine, Girlsinthecity.nl) van 'Dertigers Dilemma's' |zie columniste.blogspot.com
2. Organisatie NFTVM Award 2004
3. Deelnemer & Pitcher ‘Dag van het TV Idee 2004’
4. Deelnemer ‘Dag van het eigen Bedrijf 2004’: NFTVM in samenwerking met MIRAMEDIA
5. Pitchpannel ‘Dag van het TV idee 2006’ categorie licht informatief/amusement
6. Research bij Wentink Events ten behoeve van project ‘Novomundo’; augustus 2004
7. Copywriter voor MQM media ten behoeve van ANWB media en ING 2007
8. Research voor CCCP ten behoeve van project ‘Max Your Life’ (Pepsi Max) 2007.
9. Presentatiecoaching Co Rowold voor ‘Under Cover Lover’ van Veronica 2007
10. Research voor SkyHigh TV ten behoeve van nieuw TV project ‘ Dat Kan Toch Niet Waar Zijn!’ : juni 2009 + december 2009 & januari 2010
11. Redigeren van manuscript sinds juli 2010 (vrijwillig)
12. Studie life Coach 2010


De foto's van Caroline ten Cate

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 6 April 2009 om 14.33 zei Wim Corduwener...
Ach, in het hbo hebben de meeste vakdocenten geen papieren. Als alle docenten afkomstig uit het werkveld papieren moesten hebben, dan zou er geen college gevuld worden.
Op 5 April 2009 om 14.24 zei Wim Corduwener...
Hm... volgens mij zou onderwijs je ook wel passen: crossmedia, concepten bedenken, formats, storyboards... noem maar op.
Op 5 April 2009 om 11.47 zei Caroline ten Cate...
Te koop aangeboden domeinnaam: www.programmamaker.nl

T.e.a.b
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden