Nederlands MediaNetwerk

Chantal Overgaauw
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Chantal Overgaauw

  • Bas Vlugt
  • Peter Bronsgeest
  • Bibi Veth
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Chantal Overgaauw

 

De pagina van Chantal Overgaauw

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Woordlicht
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
ZZP-er
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Teksten, eindredactie, webredactie, copywriting
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.woordlicht.nl
Twitter
http://twitter.com/woordlicht
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/chantalovergaauwwebredactie

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Januari 2009 om 21.52 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Je geeft jezelf op, dan wordt je nog gebeld voor wat extra gegevens en om te checken of je echt wel wil. Ons adres, email en telefoonnummer staan op de site dus je kunt langskomen, bellen en mailen zodra je er van af wilt. En je hebt mijn gegevens via deze site :-) Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 21.23 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Chantal, als je naar de site gaat, www.deperslijst.com, staat rechts in de balk een tab Journalisten. Daar kun je je specialisaties aangeven, ook de 'softe' onderwerpen zoals jij ze noemt staan er in vermeld. De bedoeling is juist dat je alleen krijgt waar je over schrijft.

Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 13.04 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Hallo Chantal,

ik heb een database die door bijna 250 bedrijven wordt gebruikt om heel gericht persberichten te sturen. Er staan ruim 5.600 journalisten in, verdeeld over 70 onderwerpen. Ik zie dat jij er nog niet in staat. Mag ik je gegevens toevoegen?

Vriendelijke groet,

Jeroen Goeman Borgesius
Op 23 December 2008 om 22.45 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 21 November 2008 om 22.09 zei Bibi Veth...
Thanks :), ben iig bezig en vind het ook enorm leuk allemaal om te doen. Kijk maar, als je tijd hebt of zo, lijkt me wel leuk om zoveel mogelijk ambitieuze vrouwen te verzamelen ;)

Groetjes
Op 13 November 2008 om 12.25 zei Sander Meulemans...
Een trip in het brein van Bob:)
De bedoeling was ook om zijn zieke geest tot uitdrukking te laten komen, denk dat dat wel goed gelukt is..

grtssss
 
 
 

Interviews

[Interview] Startup Competition 1 year later: RapidPricer

RapidPricer was one of the winning startups of the Startup Competition 2019. How did the company continue it’s operation? Dutch MediaNetwork asks ​​​​​​​ Kiran Gange.

[Interview] Arun Maljaars: Door partnerships worden grote programma’s met onmogelijke budgetten toch gemaakt

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende content

[Startup Competitie] David Hoogendam over The Pool

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2020 op 15 april in Amsterdam. We spreken met David Hoogendam van The Pool

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Reinier Rombouts: Digitaal onmisbaar

De meeste mensen bekijken vrijwel alles online, dus wat je daar ziet en voelt, zien ze als het DNA van het bedrijf. Op basis daarvan besluiten ze vaak al of een bedrijf bij hen past. Of niet. Het is dus belangrijk dat mkb’ers goed gaan snappen hoe het digitale spelletje werkt

Jeroen Verkroost: Wie wint social? Amazon Advertising rukt op, Sonos door het stof, trends in media en marketing en de eerste slimme bril is er!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden