Nederlands MediaNetwerk

Chantal Overgaauw
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Chantal Overgaauw

  • Bas Vlugt
  • Peter Bronsgeest
  • Bibi Veth
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Chantal Overgaauw

 

De pagina van Chantal Overgaauw

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Woordlicht
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
ZZP-er
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Teksten, eindredactie, webredactie, copywriting
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.woordlicht.nl
Twitter
http://twitter.com/woordlicht
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/chantalovergaauwwebredactie

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Januari 2009 om 21.52 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Je geeft jezelf op, dan wordt je nog gebeld voor wat extra gegevens en om te checken of je echt wel wil. Ons adres, email en telefoonnummer staan op de site dus je kunt langskomen, bellen en mailen zodra je er van af wilt. En je hebt mijn gegevens via deze site :-) Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 21.23 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Chantal, als je naar de site gaat, www.deperslijst.com, staat rechts in de balk een tab Journalisten. Daar kun je je specialisaties aangeven, ook de 'softe' onderwerpen zoals jij ze noemt staan er in vermeld. De bedoeling is juist dat je alleen krijgt waar je over schrijft.

Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 13.04 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Hallo Chantal,

ik heb een database die door bijna 250 bedrijven wordt gebruikt om heel gericht persberichten te sturen. Er staan ruim 5.600 journalisten in, verdeeld over 70 onderwerpen. Ik zie dat jij er nog niet in staat. Mag ik je gegevens toevoegen?

Vriendelijke groet,

Jeroen Goeman Borgesius
Op 23 December 2008 om 22.45 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 21 November 2008 om 22.09 zei Bibi Veth...
Thanks :), ben iig bezig en vind het ook enorm leuk allemaal om te doen. Kijk maar, als je tijd hebt of zo, lijkt me wel leuk om zoveel mogelijk ambitieuze vrouwen te verzamelen ;)

Groetjes
Op 13 November 2008 om 12.25 zei Sander Meulemans...
Een trip in het brein van Bob:)
De bedoeling was ook om zijn zieke geest tot uitdrukking te laten komen, denk dat dat wel goed gelukt is..

grtssss
 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden