Nederlands MediaNetwerk

Chantal Overgaauw
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Chantal Overgaauw

  • Bas Vlugt
  • Peter Bronsgeest
  • Bibi Veth
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Chantal Overgaauw

 

De pagina van Chantal Overgaauw

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Woordlicht
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
ZZP-er
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Teksten, eindredactie, webredactie, copywriting
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.woordlicht.nl
Twitter
http://twitter.com/woordlicht
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/chantalovergaauwwebredactie

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Januari 2009 om 21.52 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Je geeft jezelf op, dan wordt je nog gebeld voor wat extra gegevens en om te checken of je echt wel wil. Ons adres, email en telefoonnummer staan op de site dus je kunt langskomen, bellen en mailen zodra je er van af wilt. En je hebt mijn gegevens via deze site :-) Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 21.23 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Chantal, als je naar de site gaat, www.deperslijst.com, staat rechts in de balk een tab Journalisten. Daar kun je je specialisaties aangeven, ook de 'softe' onderwerpen zoals jij ze noemt staan er in vermeld. De bedoeling is juist dat je alleen krijgt waar je over schrijft.

Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 13.04 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Hallo Chantal,

ik heb een database die door bijna 250 bedrijven wordt gebruikt om heel gericht persberichten te sturen. Er staan ruim 5.600 journalisten in, verdeeld over 70 onderwerpen. Ik zie dat jij er nog niet in staat. Mag ik je gegevens toevoegen?

Vriendelijke groet,

Jeroen Goeman Borgesius
Op 23 December 2008 om 22.45 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 21 November 2008 om 22.09 zei Bibi Veth...
Thanks :), ben iig bezig en vind het ook enorm leuk allemaal om te doen. Kijk maar, als je tijd hebt of zo, lijkt me wel leuk om zoveel mogelijk ambitieuze vrouwen te verzamelen ;)

Groetjes
Op 13 November 2008 om 12.25 zei Sander Meulemans...
Een trip in het brein van Bob:)
De bedoeling was ook om zijn zieke geest tot uitdrukking te laten komen, denk dat dat wel goed gelukt is..

grtssss
 
 
 

Interviews

[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen

Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat

[Interview] Hans Nijenhuis over dagbladen, televisie, video, Katja Schuurman en Chantal Janzen

Hans Nijenhuis is hoofdredacteur van AD en alle regiodagbladen van De Persgroep. Daarmee is hij de grootste journalistenbaas van Nederland.

[Interview] Ilko Tonen over het belang van color grading

Met de komst van Oled, Ultra HD en steeds meer verschillende opnameapparatuur, is goede color grading belangrijker dan ooit. We spreken met Ilko Tonen, eigenaar van Color in Motion, over de laatste ontwikkelingen

[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Hicham Filali | Managing Director Innovo Marketing

Hicham Filali is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken hem

[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Layla Kaspi | Associate Manager Brand Concept Foot Locker

Layla Kaspi is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: The voice of...

Fresku vertelde er in DWDD van 9 oktober over. Hij was naar een optreden van komiek Chris Rock geweest, die geen mobieltjes duldt in zijn zalen. Rock heeft namelijk geen zin in oplichtende schermpjes tijdens de voorstelling

[Column] Bob Goulooze: Got a minute voor mij?

Het mooiste is als je een endorsement krijgt van iemand die beter, groter, zwaarder, belangrijker of invloedrijker is dan jijzelf. Van een non-peer met aanzien. Dat collega’s je endorsen is aardig om het LinkedInprofiel wat op te leuken, maar beter is het als personen van naam en faam je endorsen

[Column] Erwin Fisser: Leve de inhoud. Niet omdat het kan, maar omdat het moet

De technologische vooruitgang staat niet stil, die versnelt alleen maar. En dus worden de nieuwste snufjes en mogelijkheden alleen maar vaker gebruikt om te maskeren dat we met lege communicatie bezig zijn. Retargeting, 4K-video’s in 360, off the shelf chatbots, drones, virtual reality, webdata-analytics, zelfs met het oude vertrouwde SEO kun je je communicatie slechter maken in plaats van beter

[Column] Frank Waals: Wie zwijgt, die blijft

Wie zwijgt, die blijft. Ja, je leest het goed. Geen taalfoutje maar de kille werkelijkheid voor hen die ten prooi zijn gevallen aan hitsige managers die functies verdelen op basis van zaadlozingen. In de VS zijn de fratsen van de op macht beluste filmproducent Harvey Weinstein op straat komen te liggen en dat heeft hem voor de verandering eens geen goed gedaan

[Column] Ronja Slierendrecht: Artificial intelligence maakt audiovisuele archieven toegankelijk

Het aantal beeld- en geluidfragmenten dat per dag de lucht in wordt geslingerd is groter dan ooit. De stroom aan content lijkt eindeloos. Logisch, want iedereen is tegenwoordig in staat om een video of podcast te maken. Niet alleen omroepen, operators en producers hebben een archief aan beeldmateriaal, vrijwel elke organisatie of individu bouwt bewust of onbewust een archief op

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden