Nederlands MediaNetwerk

Chantal Overgaauw
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Chantal Overgaauw

  • Bas Vlugt
  • Peter Bronsgeest
  • Bibi Veth
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Chantal Overgaauw

 

De pagina van Chantal Overgaauw

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Woordlicht
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
ZZP-er
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Teksten, eindredactie, webredactie, copywriting
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.woordlicht.nl
Twitter
http://twitter.com/woordlicht
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/chantalovergaauwwebredactie

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Januari 2009 om 21.52 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Je geeft jezelf op, dan wordt je nog gebeld voor wat extra gegevens en om te checken of je echt wel wil. Ons adres, email en telefoonnummer staan op de site dus je kunt langskomen, bellen en mailen zodra je er van af wilt. En je hebt mijn gegevens via deze site :-) Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 21.23 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Chantal, als je naar de site gaat, www.deperslijst.com, staat rechts in de balk een tab Journalisten. Daar kun je je specialisaties aangeven, ook de 'softe' onderwerpen zoals jij ze noemt staan er in vermeld. De bedoeling is juist dat je alleen krijgt waar je over schrijft.

Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 13.04 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Hallo Chantal,

ik heb een database die door bijna 250 bedrijven wordt gebruikt om heel gericht persberichten te sturen. Er staan ruim 5.600 journalisten in, verdeeld over 70 onderwerpen. Ik zie dat jij er nog niet in staat. Mag ik je gegevens toevoegen?

Vriendelijke groet,

Jeroen Goeman Borgesius
Op 23 December 2008 om 22.45 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 21 November 2008 om 22.09 zei Bibi Veth...
Thanks :), ben iig bezig en vind het ook enorm leuk allemaal om te doen. Kijk maar, als je tijd hebt of zo, lijkt me wel leuk om zoveel mogelijk ambitieuze vrouwen te verzamelen ;)

Groetjes
Op 13 November 2008 om 12.25 zei Sander Meulemans...
Een trip in het brein van Bob:)
De bedoeling was ook om zijn zieke geest tot uitdrukking te laten komen, denk dat dat wel goed gelukt is..

grtssss
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden