Nederlands MediaNetwerk

Claar Grooten
  • Vrouw
  • Enschede
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (2)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Claar Grooten

  • Hans van Os
  • jan schukkink
  • Corinne in 't Veld
  • Wendy van der Meulen

Groepen van Claar Grooten

 

De pagina van Claar Grooten

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
1. CLAAR! Communicatie 2. Saxion Hogescholen 3. Gemeente Enschede
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
1. Eigenaar 2. Docent communicatie 3. Gemeenteraadslid
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
1. CLAAR! is een communicatieadviesbureau dat u helpt om uw boodschap over te brengen op een heldere en originele manier. CLAAR! geeft trainingen in mondelinge en schriftelijke communicatie, voorziet u van strategisch en creatief communicatieadvies en schrijft teksten en boeken.

2. Ik geef met veel plezier les in mondelinge en schriftelijke communicatie op de hogeschool.

3. Sinds 3 maart 2010 ben ik gemeenteraadslid voor D66 in de mooie stad Enschede. In mijn pakket zit onder andere onderwijs en cultuur.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.claarcommunicatie.nl

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 21 April 2009 om 15.33 zei Corinne in 't Veld...
Hoi Claar,

Dat klopt! Wat heerlijk dat de zon weer schijnt he?
Ik weet niet of dit media-netwerk helemaal mijn ding is maar we kijken het nog even aan. ;-)

Groetjes, Corinne
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: DWDD en cultuur, online event, hoe dan? Verandert corona onze muzieksmaak? Wat is jouw whisky?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden