Nederlands MediaNetwerk

Dana Mons
  • Vrouw
  • Naarden
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Dana Mons

  • Judy Schnitger-Zwinkels
  • Richard Meier
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Dana Mons

 

De pagina van Dana Mons

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Goedenwel.nl
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Formule manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Goedenwel.nl is een sociaal netwerk voor 55plus
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.goedenwel.nl

Video's van Dana Mons

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Dana Mons

Sociale Senioren

We vonden het best spannend, op de Goedenwel redactie. Gistermiddag zouden drie van onze kersverse 55plus columnisten naar kantoor komen voor een eerste offline ontmoeting. We wisten al aardig wat we konden verwachten. Deze columnisten zijn al geruime tijd lid van onze community en dus hadden we al veel van ze gezien. Profielen en foto’s, maar vooral: hun reacties en verhalen in onze groepen.



Ze kwamen een voor een binnen.… Doorgaan

Geplaatst op 28 Mei 2010 om 9.30

Wat leren senioren ons over 'ontvrienden'?

Ontvrienden is gedoe om niets. Het is namelijk niets nieuws. Wat in de vijf jaar voor het ontvrienden gebeurde, is wel nieuws.



Waar je 'vroeger' op natuurlijke wijze de mensen waar je geen interesse meer in had, of waar je geen gemeenschappelijke activiteiten meer mee ondernam uit het oog verloor, bewaar je deze tegenwoordig in je lijstje van 'vrienden' op Hyves, Facebook of Linkedin. De reden hiervoor: het werd technisch mogelijk om contact te houden met… Doorgaan

Geplaatst op 10 Februari 2010 om 13.00

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

[Column] Sander Goudswaard: Corporate innovatie, de peuterjaren voorbij

Op 8 mei 2014 werd MakerLab opgericht. Makerstreet-partner Joris van Heukelom en startend ondernemer Roderick Martens zagen een markt in het ondersteunen van corporates bij hun innovatie-ambities. Inmiddels zijn we vijf jaar verder

[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?

Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd

[Column] Kenny de Vilder: Make your logo great again!

Het lijkt erop dat Bill de Blasio zijn kleinkinderen een logo liet ontwerpen in Paint of WordArt. Mike Gravel gaat voor een klassiek, fantasieloos ontwerp. Verschillende kandidaten laten, heel origineel, de kleuren van de Star Spangled Banner terugkomen in hun beeldmerk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden