Nederlands MediaNetwerk

David Ram
  • 53, Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van David Ram

  • Alexandra Smith
  • Jörgen van Dongen
  • Bart ter Hart
  • Marjolijn Prins
  • Geert van der Heijden
  • Theo van de Kamp
  • Sevil Gukcek
  • Arie van Dam
  • Gilbert Coers
  • Maartje Dekens
  • Sebastièn de Grand
  • Erica Trotman
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van David Ram

 

De pagina van David Ram

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Filmforbusiness
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producent/regisseur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Wil je jezelf of je bedrijf via internet promoten? Denk je daarbij aan een korte video-presentatie, bedrijfs-of promotiefilm? Ik kan en wil je daar graag mee helpen. Mijn naam is David Ram en ik ben een ervaren producent/regisseur van deze promotiefilms. Op deze site kan je hiervan diverse voorbeelden zien, maar ook op mijn persoonlijke website. Als je contact met me opneemt of je gegevens achterlaat op de informatiepagina, kan ik je een gerichte en scherpe offerte sturen.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.filmforbusiness.nl
Twitter
http://twitter.com/davidmatteusram
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/ramdavid/

Video's van David Ram

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 22 Augustus 2009 om 19.13 zei Sevil Gukcek...
Hoi David,

excuses voor mijn late reactie. Ik zou je nog mijn CV mailen, maar heb je e-mail adres niet. Kun je mij deze toezenden?
Op 19 April 2009 om 21.42 zei August de Vocht...
Hoi David, lijkt me goed om eens te kijken wat we voor elkaar kunnen doen. Op welke doelgroep richt jij je vooral en maak je ook reclamefilmpjes??

Groeten,

August.
Op 27 Maart 2009 om 9.01 zei Ronald Sutmuller...
Dag David,

Ik zal eens navraag den. Kom er bij je op terug.

Ronald
Op 26 Maart 2009 om 21.45 zei August de Vocht...
Hoi David, bedankt voor je mail.
We kunnen zeker filmpjes versturen, dit gaat heel erg goed met bluetooth. We hebben dit al eens een paar keer gedaan en de ontvangers vinden het ook enorm leuk om te krijgen. We zijn altijd op zoek naar leuke content en samenwerkingen. Kan zeker interessant zijn. Hoe pakken we dit verder op?
Op 6 Januari 2009 om 12.19 zei Erica Trotman...
Hallo David, dank voor je reactie. Ik heb geen website dus vertel ik je graag persoonlijk hoe mijn freelance sales-activiteiten inpasbaar zijn in verschillende branches. Hoor graag van je. Hartelijke groet, Erica Trotman
Op 4 December 2008 om 22.20 zei Sevil Gukcek...
Beste David,

dat is een mooi voorstel. Uiteraard zou het fijn zijn als we elkaar een dienst kunnen bewijzen! Ik zie dat jij onder andere internetcontent maakt en ook bedrijfsfilms en promotiefilms. Daar heb ik zelf ook ervaring mee.
Ik heb een showreel op mijn site gezet die ik zelf heb gemonteerd. Het gaat over de projecten die ik tot nu toe gedaan heb. (Hierbij kun je denken aan de volgende vaardigheden die ik bij die projecten heb uitgevoerd: presenteren/verslaggeven,filmen,editen).

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Groetjes,

Sevil

Sevil
Op 4 November 2008 om 20.54 zei Laura...
Ha David,

Het is zeker leuk bij BNN, geen dag is hetzelfde! :-)

Grts
Laura
Op 3 November 2008 om 9.35 zei Sabine van Hooidonk...
Beste David,
Dat kan best interessant zijn. Heb je voor mij wat meer info?

Groeten,
Sabine
Op 31 Oktober 2008 om 9.38 zei Maartje Dekens...
Hi David,
Dank voor je compliment :-) Whizpr is inderdaad een leuk bedrijf met leuke mensen en leuke klussen.
Wat je vraag betreft; die heb ik even neergelegd bij een collega die veel met video bezig is.
Wordt vervolgd dus...
Groeten,
Maartje
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden