Nederlands MediaNetwerk

Dorien van Schie
  • Haarlem, Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (1)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Dorien van Schie

  • Silvia de Haan
  • Geertjan Benus
  • Michel Langendijk (the real)
  • Joris Funcke
  • Ed Elting
  • Hans Boot
  • Gerrie Hondius
  • Paul Smeele
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Dorien van Schie

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Spraakmakers & Co
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
PR, Co-Creatie, strateeg, copywriter en dus eigenlijk alles
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Spraakmakers, disruptieve denkers en doeners in het midden van het debat plaatsen op het snijvlak van hun specialisme en maatschappelijke vraagstukken
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.spraakmakersenco.nl;

De blog van Dorien van Schie

Drie dagen een blije aarbei op PICNIC

Waarom was jij eigenlijk niet op PICNIC? Vijf dagen na PICNIC, zit ik nog steeds een beetje op een roze wolk en hoor ik mezelf deze vraag aan elke creatieve cq communicatie-professional stellen, die mijn pad kruist.  Zelf loop ik namelijk een halve week na mijn PICNIC-ervaring nog steeds te stuiteren van alle inspirerende verhalen, die ik heb gehoord op het meer dan rustieke NDSM-terrein. Stiekem ben ik een beetje verliefd op al die creatieven met hun verhalen en wil ik het van de daken…

Doorgaan

Geplaatst op 22 September 2011 om 23.00

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 10 Januari 2010 om 0.09 zei Silvia de Haan...
Hoi Dorien, lang niets van je gehoord. Ben nu niet in Utrecht, maar over een week of 2 weer eens contact? Alles okay met jou? Silvia
Op 14 Augustus 2009 om 20.49 zei Silvia de Haan...
Hoi Dorien,

Ik ben om. Vind het leuk om 'nieuwe' mensen binnen het vak te ontmoeten. Maar vind het nog leuker om opdrachten, kennis, ideeën met elkaar te delen. En het wordt al helemaal leuk als de groep van tien en met mij erbij misschien wel elf Nederland leert hoe je communiceert. Dat laatste is wellicht wat hoog gegrepen. Ben van de partij als jullie weer een bijeenkomst (meeting) hebben. Wil je me op de hoogte houden?

Groetjes van Silvia

P.S. Zal je volgende week mailen op het werkadres
Op 14 Augustus 2009 om 19.42 zei Silvia de Haan...
Hoi Dorien, nee we kennen elkaar niet. Ik vind je oproep zo vrolijk overkomen.... creatieven zoeken aan de kust. Leuk dat je mij hebt toegevoegd. Geniet van het zonnetje. Morgen is 'ie er weer. Goed weekend.

Groeten van Silvia
 
 
 

Interviews

[Cross Media Man] Arthur Herpel: De tijd dat je met een enkel mediumtype een complete doelgroep activeert, ligt achter ons

Arthur Herpel is Head of Business en partner bij Brand New Telly, dat onlangs is overgenomend door Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Aaltje Wiersma over VROUW.nl en EasyToys

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt VROUW.nl en EasyToys: VROUW-lezeressen testen sekstoys in als Cross Media Case. We spreken met Aaltje Wiersma, manager crossmedia & projectmanagement bij TMG

[Cross Media Case 2019] Thijs Muller over Hyundai & The Media Optimizer

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas zendt Hyundai & The Media Optimizer in als Cross Media Case. We spreken met Thijs Muller, CEO bij Havas Media

[Cross Media Vrouw] Hendrikje Crebolder: Het Rijksmuseum is aanwezig op abri's, maar ook op Zwarte Cross

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Ze is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Kijk uit met zoekwoorden

Google Ads is haast niet meer weg te denken uit online marketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden