Nederlands MediaNetwerk

Edy Palma
  • Man
  • Amsterdam-Haarlem, Noord Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Edy Palma

  • Marjolein Bos
  • Laurette Bloem
  • Laura Amato
  • Rolinka Kok
  • Aafke Post
  • François Boulangé
  • Marjolijn Prins
  • Maaike Koster
  • Saidjah Parisius
  • Minouche Besters
  • Mayke van Oirschot
  • Janou Kessels
  • Sabine van Hooidonk
  • Aafke van Sprundel
  • Iwan van Geelen

Groepen van Edy Palma

 

De pagina van Edy Palma

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
EDYSIGN Holding BV
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
founder
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
EDYSIGN HOLDING BV (P&vS Communicatie)

Wij, Edy Palma en Martijn van Sonsbeek doen het al een tijdje. Reclamemaken. We werken voor klanten in vrijwel alle sectoren: automotive, food , fashion, finance, tobacco, alcoholics, sportswear & non-profit. Voor heel grote klanten of juist heel klein. En dikwijls betreft het 360° campagnes. Maar soms ook deelopdrachten. De laatste tijd zijn internet oplossingen een steeds grotere rol gaan spelen. Dit is tot zover niet echt uniek. Wel echt anders is, dat we nogal wat disciplines in huis hebben, art&©, visualisering, design, fotografie, film & Illustration.

Vermeldenswaardig is ook, dat P&vS wisselend samenwerken met een vaste club heel goede collega's. Een website bouwer, een strateeg, een pr-specialist en iemand voor custom-made merchandise...

We kunnen dus van start 2 finish nogal wat bergen verzetten. We zijn snel, accuraat en verassend betaalbaar. En bovendien zijn we ook nog aardig. Dat klinkt normaal, maar dat is in ons vak best bijzonder. Bel ons gerust 06-11 30 17 74 voor een afspraak. P&vS houden kantoor op Amstelveenseweg 122, te Amsterdam. Maar werken net zo lief op locatie.

Adres:
Essenstraat 5 | 2011 DW Haarlem (gedempte oude gracht)
Amstelveenseweg 122 | 1075 XL Amsterdam (Vondelpark)

Tel:
06-11 30 17 74
info@palmaenvansonsbeek.com
www.palmaenvansonsbeek.com
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.edysign.nl
LinkedIn
http://www.linkedin.com/profile/view?id=12627559&trk=tab_pro

De foto's van Edy Palma

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Edy Palma

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 15 Januari 2009 om 17.19 zei Laura Martin...
Edy! Hi! Vertel...
Op 29 December 2008 om 18.57 zei Laura Martin...
Hi Edy
Leuk bedacht, de naam van je bedrijf. Houd je bedrijf zich alleen met grafisch design bezig? Als copywriter / tekstschrijver (deels in dienst, deels freelance) vind ik het super de andere 'disciplines' beter te leren kennen.
Op 29 December 2008 om 16.18 zei Iwan van Geelen...
Haai!
 
 
 

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden