Nederlands MediaNetwerk

Erwin Peeters
  • 48, Man
  • Roermond, Limburg
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Erwin Peeters

  • Maikel Zeegers
  • Tony Smid
  • Joop Menting
  • Bas Vlugt

Groepen van Erwin Peeters

 

De pagina van Erwin Peeters

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
erwinpeeters.nl
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Zie www.erwinpeeters.nl
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.erwinpeeters.nl
Twitter
http://twitter.com/erwin_peeters
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/erwinpeeters

De blog van Erwin Peeters

Jurgen Retra nieuwe Client Services Director bij SVBmedia

Met ingang van 1 april treedt  Jurgen Retra in dienst als Client Services Director bij SVBmedia. 

Met deze aanstelling wordt de laatste stap gezet in de transitie bij het full-service mediabedrijf waarbij alle medewerkers en disciplines voortaan onder een (Amsterdams) dak gehuisvest zijn.  ’Wij denken met…

Doorgaan

Geplaatst op 27 Maart 2012 om 8.30

Coroos Conserven kiest voor SVBmedia

Coroos Conserven en de aan haar gelieerde merken Slurpfruit, Fruit to Go en Appelmoesjes heeft besloten om haar totale mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. Coroos Conserven kiest voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om haar producten in Nederland duidelijk te profileren.

Astrid Everaard, Trade Marketeer van Coroos Conserven, motiveert haar keuze voor SVBmedia als volgt: “SVBmedia heeft ons een zeer onderscheidende en…

Doorgaan

Geplaatst op 26 Maart 2012 om 16.14

Jobbird.com lanceert nieuwe mediacampagne

In een goede samenwerking met SVBmedia lanceert Jobbird.com, de nieuwe snelst groeiende vacaturebank van Nederland, in december haar nieuwe mediacampagne. Deze mediacampagne is de opvolging van de bijzonder succesvolle introductiecampagne van oktober 2011. 

“Binnen 8 weken na de introductiecampagne van Jobbird.com, zijn wij inmiddels de grootste…

Doorgaan

Geplaatst op 2 December 2011 om 10.02

Jobbird.com kiest voor SVBmedia

Rotterdam, donderdag 29 september 2011

 

Jobbird.com, de nieuwe vacaturesite van Jan-Peter Cruiming welke 26 september in bèta versie live is gegaan, heeft besloten om haar startcampagne en mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. Jobbird.com kiest voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om haar nieuwe…

Doorgaan

Geplaatst op 29 September 2011 om 9.24

Zeeuwse Mosselen kiezen voor SVBmedia

Na een pitch heeft de Producentenorganisatie Mosselcultuur en de Vereniging voor de Mosselhandel besloten om haar campagne en mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. De partijen kiezen voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om de Zeeuwse Mosselen in Nederland duidelijk te profileren.

 

Erwin Peeters, New Business Manager SVBmedia, is zeer verheugd dat de organiserende partijen van de Mosselpromotiecampagne voor SVBmedia…

Doorgaan

Geplaatst op 30 Mei 2011 om 19.11

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden