Nederlands MediaNetwerk

Fons Tuinstra
  • Brasschaat
  • België
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Fons Tuinstra

  • Beyond Borders Media
  • Jolanda Pikkaart
  • Marilou den Outer
  • Gerlo Beernink
  • Haddock
  • Jolette van Eijden
  • Govert Schilling
  • Erwin van der Zande
  • José Onderdenwijngaard
  • jan bom
  • Arjan van der Knaap
  • Roos Schlikker
  • Jan Dijkgraaf
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Monique van Dusseldorp

Groepen van Fons Tuinstra

RSS

How people buy Youtube views for Social Fame

Everyone wants social fame and money. The Internet has made it possible to surface the talent which used to be hidden before. Now, anyone who got to be some talent, film it and show to the rest of the world. One such platform is Youtube which has gained large spikes in traffic since it launched […]
 

De pagina van Fons Tuinstra

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
China Speakers Bureau
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Principal
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Organiseert wereldwijd professionale sprekers voor allerlei bijeenkomsten met een speciale focus op China
skype: china-speakers-bureau
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.china-speakers-bureau.com
Twitter
http://www.twitter.com/fonstuinstra
LinkedIn
http://be.linkedin.com/pub/fons-tuinstra/0/81/949

Video's van Fons Tuinstra

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Fons Tuinstra

De tarievencheck van de loonwijzer

Via LinkedIn verspreidde ik al wat propaganda voor een nieuw initiatief van de Loonwijzer: een tarievencheck voor zelfstandigen. Dit was mijn bericht:



Kijk,

Dit leek me een goed initiatief, als jullie tenminste (nog) in de doelgroep vallen.

Melden bij Sandra Blok sandrablok@gmail.com



Groet



Fons



On 02/23/10 8:53 AM, Sandra Blok wrote:

--------------------

Bij de Loonwijzer willen we net zo'n mooi instrument als de Salarischeck maken… Doorgaan

Geplaatst op 23 Februari 2010 om 21.18

Mededeling voor de oude media

Hoor je nog bij de oude media, of geef je een workshop voor die media. Dan is dit een aardig filmpje om de sfeer te zetten.

Fons

Geplaatst op 23 Oktober 2008 om 17.00

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 26 December 2008 om 23.40 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 13 November 2008 om 19.33 zei José Onderdenwijngaard...
wat heerlijk Fons dat we nu vrienden zijn!
Op 12 November 2008 om 20.09 zei José Onderdenwijngaard...
..en zo komen we elkaar allemaal weer tegen....!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden