Nederlands MediaNetwerk

Fons Tuinstra
  • Brasschaat
  • België
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Fons Tuinstra

  • Beyond Borders Media
  • Jolanda Pikkaart
  • Marilou den Outer
  • Gerlo Beernink
  • Haddock
  • Jolette van Eijden
  • Govert Schilling
  • Erwin van der Zande
  • José Onderdenwijngaard
  • jan bom
  • Arjan van der Knaap
  • Roos Schlikker
  • Jan Dijkgraaf
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Monique van Dusseldorp

Groepen van Fons Tuinstra

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Fons Tuinstra

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
China Speakers Bureau
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Principal
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Organiseert wereldwijd professionale sprekers voor allerlei bijeenkomsten met een speciale focus op China
skype: china-speakers-bureau
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.china-speakers-bureau.com
Twitter
http://www.twitter.com/fonstuinstra
LinkedIn
http://be.linkedin.com/pub/fons-tuinstra/0/81/949

Video's van Fons Tuinstra

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Fons Tuinstra

De tarievencheck van de loonwijzer

Via LinkedIn verspreidde ik al wat propaganda voor een nieuw initiatief van de Loonwijzer: een tarievencheck voor zelfstandigen. Dit was mijn bericht:



Kijk,

Dit leek me een goed initiatief, als jullie tenminste (nog) in de doelgroep vallen.

Melden bij Sandra Blok sandrablok@gmail.com



Groet



Fons



On 02/23/10 8:53 AM, Sandra Blok wrote:

--------------------

Bij de Loonwijzer willen we net zo'n mooi instrument als de Salarischeck maken… Doorgaan

Geplaatst op 23 Februari 2010 om 21.18

Mededeling voor de oude media

Hoor je nog bij de oude media, of geef je een workshop voor die media. Dan is dit een aardig filmpje om de sfeer te zetten.

Fons

Geplaatst op 23 Oktober 2008 om 17.00

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 26 December 2008 om 23.40 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 13 November 2008 om 19.33 zei José Onderdenwijngaard...
wat heerlijk Fons dat we nu vrienden zijn!
Op 12 November 2008 om 20.09 zei José Onderdenwijngaard...
..en zo komen we elkaar allemaal weer tegen....!
 
 
 

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden