Nederlands MediaNetwerk

Frank van der Velde
  • Man
  • Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Frank van der Velde

  • Beyond Borders Media
  • billy jones bluez
  • Arie van Dam

Groepen van Frank van der Velde

 

De pagina van Frank van der Velde

Recente activiteiten

Frank van der Velde heeft video's geplaatst
11 Dec 2014
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Trailer NS 175 jaar vooruitgang

Deze film is gemaakt door Frank en Vrij Media in opdracht van NS in het kader van 175 jaar spoor in Nederland. In deze film staan acht verhalen van reizigers...
15 Okt 2014
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Frank en Vrij Media Showreel from Frank en Vrij Media on Vimeo.

Frank en Vrij Media Showreel

http://www.frankenvrijmedia.nl Frank en Vrij Media invents and realises motion pictures, TV productions and media concepts. Helping companies in marketing, film, corporate communications and (social) media strategy. Our passion is creating content…
25 Nov 2013
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Het mysterie van de goudkoerier official trailer

Ergens op de Utrechtse Heuvelrug of in het Kromme Rijngebied ligt een schat verborgen. Om de schat te vinden moet u het mysterie van de Goudkoerier kraken. H...
4 Jun 2012
Frank van der Velde heeft een status geplaatst
"Bezig met het produceren en regisseren van een trailer voor Dutch Filmworks."
3 Apr 2012
Frank van der Velde heeft foto's geplaatst
1 Feb 2012
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Cavello by Thomas Dekker

Commercial Cavello by Thomas Dekker. Wielrenner Thomas Dekker is het nieuwe gezicht van Cavello. De wielrenner heeft zijn naam verbonden aan het merk dat box...
1 Feb 2012
Frank van der Velde heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
6 Jan 2012
Frank van der Velde heeft een foto geplaatst

Frank en Vrij Media

Afbeelding van het officiele Wetransfer-kanaal van Frank en Vrij Media
10 Jun 2011
Frank van der Velde heeft een foto geplaatst

Foto boekcover De Blauwe Hel by Frank en Vrij Media

Foto boekcover De Blauwe Hel gemaakt door Goof de Koning - Frank en Vrij Media http://www.frankenvrijmedia.nl
2 Jun 2011
Frank van der Velde heeft gereageerd op groep Groep Marketeers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"Om op een vernieuwende manier een boek in de markt te zetten maakte Frank en Vrij Media een filmtrailer en de coverfoto van een thriller die deze maand uitkomt. Check de trailer hier. Ben benieuwd wat je er van vind. De Blauwe Hel official trailer…"
2 Jun 2011
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media from Frank en Vrij Media on Vimeo.

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media

For a bookpresentation of the thriller 'De Blauwe Hel' (The Blue Hell), of the Dutch author Ella Marjon, Frank en Vrij Media made the official trailer and the coverphoto of the book. Soundtrack by Minco Eggersman.
2 Jun 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Utrecht

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Media- en Communicatieprofessionals in Utrecht
1 Mei 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Marketeers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Marketeers
1 Mei 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Reclamemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers
1 Mei 2011
Frank van der Velde heeft foto's geplaatst
7 Mrt 2011

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Frank en Vrij Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producent/Regisseur TV & film
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Bedenken, produceren en regisseren van commercials, webfilms, bedrijfsfilms, registraties van live-events, TV-, HD-, 3D-producties.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.frankenvrijmedia.nl
Twitter
http://twitter.com/frankvdvelde
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/frankvandervelde

De foto's van Frank van der Velde

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Frank van der Velde

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Interview] Eric Ariëns over de expansie van Sprinkle naar de Benelux]

Het Zweedse internetbedrijf Sprinkle is een digitaal platform voor content recommendation en syndication van redactionele content, foto's, video's en artikelen. Sprinkle heeft besloten het content distributie platform internationaal uit te bouwen. Te beginnen met de opening van een Benelux kantoor in Amsterdam. We spreken Eric Ariëns, Country Manager Benelux.

[Interview] Robert Withagen over Dorst & Lesser en de Raad de Sneeuwhoogte-campagne]

Renault lanceert de campagne Raad de Sneeuwhoogte in samenwerking met social media bureau Dorst & Lesser. Wij spreken Robert Withagen, Creative Director Dorst & Lesser, over de campagne.

[Interview] Joost Phoelich over de expansie van Flashtalking naar de Benelux]

Het Engelse bedrijf Flashtalking heeft vestigingen over de hele wereld. Een verdere expansie binnen Europa is voorzien in 2015. Joost Phoelich is voor de Benelux aangesteld en zal vanuit Amsterdam de activiteiten aansturen. Wij spreken hem.

[Interview] Erik Wiese over Blauw Gras en de samenwerking met Chiquita Benelux]

Social media bureau Blauw Gras is per direct verantwoordelijk voor de social media activiteiten van Chiquita Benelux, waardoor ze officieel de landsgrenzen over gaan. Wij spreken Erik Wiese, mede-oprichter van Blauw Gras.

[Interview] Bram de Rooij over Kingsday en de Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne]

Reclamebureau Kingsday ontwikkelt voor het vierde jaar achtereenvolgens de campagne Kerstboom eruit, Kamerplant erin!-campagne voor Bloemenbureau Holland, dit jaar met illusionist Hans Klok. We spreken creative director Bram de Rooij over Kingsday en de campagne.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joost van Liemt: Even opschonen]

De laatste paar maanden ben ik me steeds meer af gaan vragen waarom ik toch op OK of CONNECT of LINK of wat voor fraai stukje copy ook voor de bevestigingsbutton wordt geschreven, heb geklikt.

[Column] Richard van Hoorn: Extra werk voor eindredacteuren]

Sinds kort is het mogelijk om elke pagina van een tijdschrift af te stemmen op de abonnee. Zowel redactionele content als advertenties koppelen aan het profiel van de lezer leidt tot nieuwe verdienmodellen voor uitgevers en hun adverteerders.

Michiel Pot: De V-Factor]

Vroeger dachten we dat alle rechters, dokters, notarissen, advocaten, bankdirecteuren en professoren altijd te goeder trouw waren. Dankzij de inzet van klokkenluiders en de media weten we inmiddels beter.

Jody Bauer: Dé Commercialtrends van 2015]

Het is je vast niet ontgaan, maar de reclamespot Buddyhond van KNGF Geleidehond heeft de Gouden Loeki 2014 gewonnen voor de beste TV-commercial. Flappie van Bol.com en Moestuin van Jumbo

Herman Bos: De buddy hond van KNGF heeft terecht de Gouden Loeki gewonnen!]

Afgelopen week heeft de Buddyhond van KNGF Geleidehonden de Gouden Loeki gewonnen. Tijdens de live uitzending hebben de meeste kijkers op deze tv-spot gestemd. De winnaar zeer blij en de verliezers ietsjes minder blij.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden