Nederlands MediaNetwerk

Frank van der Velde
  • Man
  • Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Frank van der Velde

  • Beyond Borders Media
  • billy jones bluez
  • Arie van Dam

Groepen van Frank van der Velde

 

De pagina van Frank van der Velde

Recente activiteiten

Frank van der Velde heeft video's geplaatst
11 Dec 2014
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Trailer NS 175 jaar vooruitgang

Deze film is gemaakt door Frank en Vrij Media in opdracht van NS in het kader van 175 jaar spoor in Nederland. In deze film staan acht verhalen van reizigers...
15 Okt 2014
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Frank en Vrij Media Showreel from Frank en Vrij Media on Vimeo.

Frank en Vrij Media Showreel

http://www.frankenvrijmedia.nl Frank en Vrij Media invents and realises motion pictures, TV productions and media concepts. Helping companies in marketing, film, corporate communications and (social) media strategy. Our passion is creating content…
25 Nov 2013
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Het mysterie van de goudkoerier official trailer

Ergens op de Utrechtse Heuvelrug of in het Kromme Rijngebied ligt een schat verborgen. Om de schat te vinden moet u het mysterie van de Goudkoerier kraken. H...
4 Jun 2012
Frank van der Velde heeft een status geplaatst
"Bezig met het produceren en regisseren van een trailer voor Dutch Filmworks."
3 Apr 2012
Frank van der Velde heeft foto's geplaatst
1 Feb 2012
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Cavello by Thomas Dekker

Commercial Cavello by Thomas Dekker. Wielrenner Thomas Dekker is het nieuwe gezicht van Cavello. De wielrenner heeft zijn naam verbonden aan het merk dat box...
1 Feb 2012
Frank van der Velde heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
6 Jan 2012
Frank van der Velde heeft een foto geplaatst

Frank en Vrij Media

Afbeelding van het officiele Wetransfer-kanaal van Frank en Vrij Media
10 Jun 2011
Frank van der Velde heeft een foto geplaatst

Foto boekcover De Blauwe Hel by Frank en Vrij Media

Foto boekcover De Blauwe Hel gemaakt door Goof de Koning - Frank en Vrij Media http://www.frankenvrijmedia.nl
2 Jun 2011
Frank van der Velde heeft gereageerd op groep Groep Marketeers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"Om op een vernieuwende manier een boek in de markt te zetten maakte Frank en Vrij Media een filmtrailer en de coverfoto van een thriller die deze maand uitkomt. Check de trailer hier. Ben benieuwd wat je er van vind. De Blauwe Hel official trailer…"
2 Jun 2011
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media from Frank en Vrij Media on Vimeo.

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media

For a bookpresentation of the thriller 'De Blauwe Hel' (The Blue Hell), of the Dutch author Ella Marjon, Frank en Vrij Media made the official trailer and the coverphoto of the book. Soundtrack by Minco Eggersman.
2 Jun 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Utrecht

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Media- en Communicatieprofessionals in Utrecht
1 Mei 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Marketeers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Marketeers
1 Mei 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Reclamemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers
1 Mei 2011
Frank van der Velde heeft foto's geplaatst
7 Mrt 2011

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Frank en Vrij Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producent/Regisseur TV & film
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Bedenken, produceren en regisseren van commercials, webfilms, bedrijfsfilms, registraties van live-events, TV-, HD-, 3D-producties.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.frankenvrijmedia.nl
Twitter
http://twitter.com/frankvdvelde
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/frankvandervelde

De foto's van Frank van der Velde

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Frank van der Velde

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[Interview] Marion Koopman over de overname van Greenhouse Group door GroupM

GroupM neemt de Greenhouse Group bedrijven over voor hun expertise op het gebied van performance gedreven online marketing. Wij spreken Marion Koopman, CEO van Greenhouse Group.

[Interview] Titus Eikelboom over mediabureau Stroom

Het Rotterdamse mediabureau Stroom tekende voor de mediastrategie- en inkoop van haar nieuwe klant Vandebron. Wij spreken Titus Eikelboom, eigenaar van Stroom.

[Interview] Lodewijk Varossieau over de campagne van SuperRebel en Yuki

Yuki is de nieuwste klant van reclamebureau SuperRebel. Wij spreken Lodewijk Varossieau, CEO van SuperRebel.com.

[Interview] Neil Persoon over Locals United en de lancering van Social Shopping

We spreken de oprichter van het online verkoop platform Locals United, Neil Persoon, over de lancering van Social Shopping.

[Interview] Robert Bernink over Q-music

Robert Bernink heeft Menno Koningsberger opgevolgd als algemeen directeur van Q-music. Wij spreken hem.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Herman Spinhof: Actiejournalistiek

Waarheidsvinding is een kwestie van ausdauer. Dat blijkt maar weer eens uit de afgelopen week vertoonde documentaire Waarom Srebrenica moest vallen van VPRO Argos. Twintig jaar nadat het drama zich in Srebrenica afspeelde, blijkt uit

[Column] Lodewijk van der Peet: Een nieuwe traditie?

Al meer dan 40 jaar geven David Milne en Marco Wempe iedere dinsdag, om 9.00 uur precies, elkaar een hand op hole één van de golfbaan in Purmerend. Ze zwerven dan zo’n 3 tot 4 uur over 18 holes zonder een woord te zeggen.

[Column] Jos Wolsing: Online advertising industrie vraagt om ad blockers en overheidsregulering

[Column] Jos Wolsing: Online advertising industrie vraagt om ad blockers en overheidsregulering

[Column] Remco Vroom: Nike trapt af met een Virtual Reality commercial op Youtube

Dat Nike altijd voorop wil lopen in alles wat zij doen zit waarschijnlijk in hun merk DNA. Ook met de nieuwe campagne voor hun Nike Hypervenom II voetbalschoen kijken ze niet alleen

[Column] Raymond de Jong: Hoe lineair TV kijken ook toekomstbestendig blijft?

De wereld van televisie maakt een grote verandering door. Dat is maar goed ook, want lineair tv kijken doen steeds minder mensen. En daarmee staat ook de tv-reclame onder druk. Een hele generatie groeit op zonder het kijken naar tv.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden