Nederlands MediaNetwerk

Frank van der Velde
  • Man
  • Noord-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen Twitter

De vrienden van Frank van der Velde

  • Beyond Borders Media
  • billy jones bluez
  • Arie van Dam

Groepen van Frank van der Velde

 

De pagina van Frank van der Velde

Recente activiteiten

Frank van der Velde heeft video's geplaatst
11 Dec
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Trailer NS 175 jaar vooruitgang

Deze film is gemaakt door Frank en Vrij Media in opdracht van NS in het kader van 175 jaar spoor in Nederland. In deze film staan acht verhalen van reizigers...
15 Okt
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Frank en Vrij Media Showreel from Frank en Vrij Media on Vimeo.

Frank en Vrij Media Showreel

http://www.frankenvrijmedia.nl Frank en Vrij Media invents and realises motion pictures, TV productions and media concepts. Helping companies in marketing, film, corporate communications and (social) media strategy. Our passion is creating content…
25 Nov 2013
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Het mysterie van de goudkoerier official trailer

Ergens op de Utrechtse Heuvelrug of in het Kromme Rijngebied ligt een schat verborgen. Om de schat te vinden moet u het mysterie van de Goudkoerier kraken. H...
4 Jun 2012
Frank van der Velde heeft een status geplaatst
"Bezig met het produceren en regisseren van een trailer voor Dutch Filmworks."
3 Apr 2012
Frank van der Velde heeft foto's geplaatst
1 Feb 2012
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

Cavello by Thomas Dekker

Commercial Cavello by Thomas Dekker. Wielrenner Thomas Dekker is het nieuwe gezicht van Cavello. De wielrenner heeft zijn naam verbonden aan het merk dat box...
1 Feb 2012
Frank van der Velde heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
6 Jan 2012
Frank van der Velde heeft een foto geplaatst

Frank en Vrij Media

Afbeelding van het officiele Wetransfer-kanaal van Frank en Vrij Media
10 Jun 2011
Frank van der Velde heeft een foto geplaatst

Foto boekcover De Blauwe Hel by Frank en Vrij Media

Foto boekcover De Blauwe Hel gemaakt door Goof de Koning - Frank en Vrij Media http://www.frankenvrijmedia.nl
2 Jun 2011
Frank van der Velde heeft gereageerd op groep Groep Marketeers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
"Om op een vernieuwende manier een boek in de markt te zetten maakte Frank en Vrij Media een filmtrailer en de coverfoto van een thriller die deze maand uitkomt. Check de trailer hier. Ben benieuwd wat je er van vind. De Blauwe Hel official trailer…"
2 Jun 2011
Frank van der Velde heeft een video geplaatst

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media from Frank en Vrij Media on Vimeo.

De Blauwe Hel official trailer by Frank en Vrij Media

For a bookpresentation of the thriller 'De Blauwe Hel' (The Blue Hell), of the Dutch author Ella Marjon, Frank en Vrij Media made the official trailer and the coverphoto of the book. Soundtrack by Minco Eggersman.
2 Jun 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Utrecht

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Media- en Communicatieprofessionals in Utrecht
1 Mei 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Marketeers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Marketeers
1 Mei 2011
Frank van der Velde is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Reclamemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers
1 Mei 2011
Frank van der Velde heeft foto's geplaatst
7 Mrt 2011

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Frank en Vrij Media
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producent/Regisseur TV & film
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Bedenken, produceren en regisseren van commercials, webfilms, bedrijfsfilms, registraties van live-events, TV-, HD-, 3D-producties.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.frankenvrijmedia.nl
Twitter
http://twitter.com/frankvdvelde
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/frankvandervelde

De foto's van Frank van der Velde

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Frank van der Velde

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

[Forum] Steeds meer exploitanten baseren hun advertentietarieven op CPM. Wordt dit de norm?

Willem Albert Bol – De Persgroep: “Ja het is niet meer dan logisch dat meer exploitanten in meer mediumtypen op bereik gaan afrekenen. TV en radio doen dat al langer en hebben de adverteerders daarin opgevoed... lees verder

180-HansGermeraadHans Germeraad – ANWB Media: “Ja, daar ziet het wel naar uit. Aan de ene kant is het wel logisch. Adverteerders zijn minder geïnteresseerd in pagina’s of uitzendingen, en meer in bereik. Toen de commerciële TV in Nederland opkwam werd de GRP geïntroduceerd... lees verder

ErikJanGelink-SanomaErik-Jan Gelink – Sanoma/SBS: “Sanoma heeft in Q1 2014 een nieuwe tariefstructuur geïntroduceerd, waarbij CPM de basis vormt voor de advertentietarieven voor web, mobiel, maar ook voor print. Het gaat tenslotte om het aantal personen dat je bereikt met je campagne en niet om de oplage die je verspreidt... lees verder

180-StephanVanDerSman-MagnaBlobalStephan van der Sman – Magna Global: “Wij verwachten dat de hele markt moet gaan volgen. Dit is positief, want: de lucht verdwijnt uit de tariefkaart, de koppeling met andere platformen (website, tablet, mobile) is veel makkelijk te maken met één currency....

Lees het complete forum op de website van Initiative

Communicatienieuws

[Forum] TMG zal groot deel van het portfolio afstoten, waaronder veel digitale activiteiten. Ziet Geert-Jan van der Snoek het goed?]

TMG maakt koers bekend: Focus op kernbedrijf en hoofdmerken, afstoten delen portfolio is aanstaande. Het ziet ernaar uit dat veel digitale activiteiten zullen sneuvelen of worden verkocht.

[Interview] Fashion blogger Merel van Poorten over Andathousandwords.com]

Merel van Poorten maakt grote sprongen. Van stagiaire schoot zij door tot Designer & Brand Manager bij Blessed Jewelz. Daarnaast zet ze zichzelf neer als social media professional met haar blog, Instagram, Facebook, Twitter en Pinterest. Wij spreken haar.

[Interview] Sanna van Hellemondt over RETAILVM en Visual Merchandising]

Visual Merchandising is een krachtig maar sterk onderbelicht marketing instrument. We spreken Sanna van Hellemondt, oprichter van RETAILVM en een van de grondleggers van Visual Merchandising in Nederland.

[Interview] Jacqueline Smit – 538Groep: Anouk maakt de final call en doet geen concessies aan haar kwaliteitseisen]

Vandaag staat Jacqueline Smit de hele dag haar plek als CEO van 538Groep af aan Anouk. Wij spreken haar.

[Interview] Ralph Sluis over de mediabestedingen: "Radio groeit sneller dan televisie"]

Het herstel van de advertentiemarkt is de afgelopen jaren al vaak aangekondigd. Nu is het herstel er echt. Maar aarzelend en niet voor alle mediatypen. Wij spreken Ralph Sluis, Research Director bij ZenithOptimedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Jurgen Retra: ING, Coca-Cola, Apple]

De kortste dagen en donkerste nachten van het jaar zijn aangebroken. De laatste inkopen voor de feestdagen worden – veelal online – gedaan. Daar waar de dagen korter worden, worden de TV-commercials juist langer.

Lodewijk van der Peet: Niemand begrijpt mij]

Er zijn een aantal organisaties en branches die vinden dat ze niet begrepen worden door ons. En met ons bedoel ik dan reclamemakers.

Sjoerd Craenmehr: Why millennial’s will rule the world]

Little over a month ago the new hot ticket on the tech conference scene was organized. I am talking about the web summit ‘Where the Tech World Meets’ of course.

Michiel Pot: Het is geboren: Bijlage Gemist]

Vooraf mijn verontschuldiging dat ik deze kerst column schaamteloos ga gebruiken om mijn jongste digitale kindje onder jullie aandacht te brengen.

Linda Boks: De advertentiemarkt in 2015]

Hoe ziet de advertentiemarkt eruit in 2015? Het beantwoorden van deze vraag is bij uitstek het domein van ZenithOptimedia, de pionier die op dit terrein befaamd is vanwege haar accurate prognoses.

Badge

Bezig met laden...

© 2014   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden