Nederlands MediaNetwerk

Hans Tak
  • Man
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Hans Tak

  • Bas Vlugt

Groepen van Hans Tak

 

De pagina van Hans Tak

Recente activiteiten

Hans Tak heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
15 Apr

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Congresfoto
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eigenaar/Fotograaf
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Ik ben een in Rotterdam gevestigde professionele portret- en reportage fotograaf. Sfeer en beleving zijn de woorden die mijn foto’s het best typeren. Mijn stijl is journalistiek, ongedwongen en echt.

Ik studeerde fotografie aan de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten te Den Haag (KABK) Na mijn stage bij Erwin Olaf in Amsterdam vestigde ik mij als freelance fotograaf in Den Haag.

Tegenwoordig is mijn studio gevestigd in hartje Rotterdam. ik heb mij toegelegd op portret- en reportage fotografie voor een breed scala aan opdrachtgevers. Onder mijn klanten bevinden zich bedrijven, culturele- en maatschappelijke organisaties, uitgeverijen, onderwijsinstellingen en de Rijksoverheid.

BAM, BNO, Erasmus Universiteit (EUR), Federatie Medisch Specialisten, Hogeschool Rotterdam, ICL Europe, Internationale Architectuur Biennale Rotterdam, Luxor Theater, de Mediafederatie, Mojo Concerts, MVO Nederland, North Sea Jazz Festival, Poetry International, Procter & Gamble, Provincie Zuid-Holland, Rabobank, Rijksoverheid, Rotterdam Academy (RAC), Rotterdam Business School (RBS), Songbird Festival, T-Mobile Netherlands, Universiteit van Amsterdam (UvA), Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN)
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://congresfoto.nl
Twitter
http://twitter.com/congres_foto
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/hanstak

De foto's van Hans Tak

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Hans Tak

POST E.O. groepsexpositie 8 fotografen in Fort 1881

Op zondag 5 juli opent, in Fort 1881 de expositie POST E.O. 

Rogier Alleblas, Cleo Campert, Peter Day, Hester Doove, Piek, Eric van Nimwegen, Jan Russ en Hans Tak assisteerden ongeveer 25 jaar geleden bij Erwin Olaf en werken sindsdien als zelfstandig fotograaf, filmmaker of kunstenaar. 



Allen hebben voor POST E.O. hun eigen werk uitgekozen.

Fort 1881 is belangrijk cultureel erfgoed en het best bewaarde…

Doorgaan

Geplaatst op 1 Juli 2015 om 18.07

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Mark de Weerd: Improve Digital gaat concurrentie aan met Google, Apple, Facebook en Amazon

Per augustus 2018 nam Mark de Weerd het stokje over van collega Angela Pellaupessy als Country Manager Benelux bij Improve Digital. “Ik zal in hoofdlijnen dezelfde koers blijven varen. De grootste uitdaging die ik zie is het verder bouwen aan een intensieve samenwerking om de concurrentie aan te gaan tegen grootmachten als Google en Facebook”

[Interview] Peter de Mönnink: Talpa Network moet het beste mediabedrijf van Nederland worden

Peter de Mönnink heeft grootse plannen met Talpa Network, waarvan hij eind 2018 CEO werd. Met name SBS6 krijgt vollop zijn aandacht, evenals lineaire televisie en het werken met influencers. Wij spreken hem over het medialandschap en Talpa Network anno 2019

[Interview] Jeroen Huijsdens: Het is ongekend wat we in de film- en bioscoopwereld meemaken

In de filmbranche kunnen ze al jaren niet meer om Jeroen Huijsdens heen. Hij is succesvol filmredacteur en content creator, sinds de start betrokken bij het platform Holland Film Nieuws en oprichter van Filmdepot.nl. Wij spreken hem over bijna dertig jaar werken in de filmsector, over de standvastige Grand Old Lady of Cinema en over welke films we de eerste twee maanden van 2019 niet mogen missen

[Nederlands MediaNetwerk TV] Sander Nagtegaal over Unless

Sander Nagtegaal is CEO van Unless.com en loopt al een tijdje mee in de Amsterdamse startupscene. Hij begon bij de startup Albumprinter, nu beter bekend onder de naam Albelli

[Interview] Boaz Shkolnik: TMG kiest niet meer exclusief voor één specifieke SSP

Telegraaf Media Groep ontsluit sinds kort zijn gehele inventory voor display- en onlinevideo-advertenties via Google Ad Manager en combineert dit met een header bidding-opzet. Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden op gebied van formaat en data-proposities. Wij spreken met Boaz Shkolnik, hoofd Programmatic & Technology bij TMG

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Machiel Verkuyl: Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA

Als er één merk is waar ik al heel mijn leven een zwak voor heb is het HEMA. Het brengt veel van waar ik van hou bij elkaar: retail, sterk merk, oer Hollands en een eigenheid die onnavolgbaar sterk is binnen onze cultuur

[Column] Folkert Langeveld: Marketeer, weet je wat je niet weet

Er zijn dingen waarvan we weten dat we ze weten (known knowns). Er zijn dingen waarvan we weten dat we ze niet weten (known unknowns). En er zijn dingen waarvan we niet weten dat we ze niet weten (unknown unknowns).

[Column] Niels Bruinsma (Abovo) over het radiolandschap

De afname van de luistertijd (contacten) is het grootste probleem van het mediumtype radio en niet de afname van het aantal personen (bereik). Het welslagen van een radiocampagne draait namelijk net als bij alle andere mediumtypen om de verhouding tussen bereik en contacten

[Column] Joris Garritsen - MediaCom: Programmatic Advertising in 2019

In de periode 2012 tot 2018 groeide programmatic spends met 289 procent. Van 75 miljoen euro naar geschat 292 miljoen euro

[Column] Marco Ruivenkamp - SpotX: Programmatic Advertising in 2019

In 2019 gaan we ons op veel verschillende onderdelen focussen. Van transparantie en controle als hoogste prioriteit naar nog betere targeting en gepersonaliseerde ad-experience

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden