Nederlands MediaNetwerk

Han van der Zwan
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Han van der Zwan

  • Bas Vlugt

Groepen van Han van der Zwan

 

De pagina van Han van der Zwan

Recente activiteiten

Han van der Zwan posted a blog post

WE ARE IN 3D: DEVELOPMENT, DESIGN AND DELIVERY OF BUSINESS APPEARANCES AROUND THE WORLD

Interview with Jos Beijen, owner & founder of Plant the Brand, international experts in company brand experiences.Jos, would you like to introduce Plant the Brand in two or three sentences?Plant the Brand is an independent brand design & brand activation agency with a strong…See More
13 Mrt
Han van der Zwan posted a blog post

Beslissers beschouwen beurzen en tentoonstellingen als HET communicatie-instrument dat het juiste publiek brengt voor een persoonlijke verkoopgesprek

Interview met Jos Beijen, directeur en eigenaar van Plant the Brand, international experts in Experiences & Environments. Zijn bedrijf is gevestigd in Laren. Plant the Brand is wereldwijd actief in de sector “Live Communication”.Jos, wat doet Plant the Brand?Wij…See More
19 Dec 2016
Han van der Zwan posted a blog post

MOTIVATIE DEELNAME NEDERLAND AAN WORLDEXPO 2015 IN 10 STAPPEN VERKLAARD

Antje Melissen, Karin van Rooyen en ik (Han van der Zwan) zijn drie Nederlandse zelfstandige ondernemers die ruim twee jaar terug initiatief hebben genomen om het kabinetsbesluit met betrekking tot deelname aan Milaan eind 2014 alsnog ten positieve te doen keren.De motivatie voor deze inspanning - met als resultaat het Nederlands Paviljoen, de Nederlandse Foodtentoonstelling (Innovation Quarter) in Museo Leonardo Da Vinci en een gericht Nederlands Business to Business Programma - zijn in de…See More
18 Jun 2015
Han van der Zwan heeft een video geplaatst

Trital

Trital is toonaangevend leverancier voor het gehele pakket Persoonlijke Beschermingsmiddelen (PBM's). Het bedrijf is gespecialiseerd in veiligheid voor de on...
27 Jan 2014
Han van der Zwan heeft foto's geplaatst
6 Jan 2014
Han van der Zwan heeft een status geplaatst
"HIGHLIGHTS 2013 @ COMNIUM Corporate Communicatie & PR"
31 Dec 2013
Han van der Zwan heeft een foto geplaatst
31 Dec 2013
Han van der Zwan posted a blog post

NELSON & THE LADS

“Wing Commanders… take care that the booth is looking smart and smooth, that your teams are present because this afternoon Nelson and the lads are coming”…We spreken 1995 tijdens ITU Telecom Geneve 1995. De bemanning van de BT-stand (British Telecom) was al sinds 5 uur ‘s ochtends op en sinds 7.00 uur in gelid op de stand aanwezig. Reden was het bezoek van BT-topman Sir Ian Vallance aan zijn mensen alhier. Vroeg opstaan was noodzaak in verband met de altijd drukke ochtendspits in Geneve; zeker…See More
9 Dec 2013
Han van der Zwan posted a blog post

SILICON VALLEY NETWORKING VALLEY

"De afgelopen decennia is er nooit één nieuwe vinding gedaan in de Silicon Valley area. Wat er wel gebeurd, is dat mensen met elkaar netwerken. Door gezamenlijk te kijken waar kansen liggen, door het delen van kennis en het bundelen van krachten om tot resultaat te komen. Wat die resultaten zijn hangt af van de gezamenlijke visie, inspanning en bevindingen. Deze dynamiek is kenmerkend voor The Valley”, aldus  Palo Alto-ondernemer Mark Zawacki , oprichter van onder andere 650 Labs en Milestone…See More
4 Nov 2013
Han van der Zwan heeft een status geplaatst
"Ik plaats zo nieuwe post op mijn blog; titel Silicon Valley Networking Valley;"The Valley" sec vindt niks uit;netwerken is KEY mbt innovatie"
4 Nov 2013
Han van der Zwan heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
11 Jun 2013
Han van der Zwan posted a blog post

ZIN OF ONZIN VAN LINKEDIN ENDORSEMENTS

ONDEKKINGSTOCHT VOOR LINKEDINNERS IN LEEFTIJDSCATEGORIEEN 37 – 44 en 45+INLEIDEND Recentelijk heb ik, Han van der Zwan, een poll op Linkedin gezet over de zin of onzin van de endorsement functionaliteit. Ik was benieuwd naar de ervaringen van medegebruikers. Ingegeven door mijn bezoek aan een van de vele Social Media Congressen die dit jaar georganiseerd zijn.Een keynote spreker gaf tijdens het door mij bezochte congres aan dat ongeveer 1 procent van de Linkedingebruikers een nieuwe baan via…See More
10 Jun 2013
Han van der Zwan heeft een status geplaatst
"Ik heb een poll gezet op Linkedin over endorsen via Linkedin; stem ook; check http://ning.it/VMubZ4"
4 Feb 2013
Geertjan Benus heeft gereageerd op blogbijdrage CORPORATE COMMUNICATIE 2020 - FROM DIGITAL WITH LOVE van Han van der Zwan
"Dag Han, jouw informatie zette mij aan het denken. Het resultaat daarvan zet ik bovenin mijn blog over Notutekst, voor notulen en teksten d.d. 1 februari 2013. Ik stel een reactie daarop van jou op prijs."
1 Feb 2013
Han van der Zwan posted a blog post

CORPORATE COMMUNICATIE 2020 - FROM DIGITAL WITH LOVE

Naam & reputatie
 De essentie van Corporate Communicatie  betreft het opbouwen en onderhouden van een merk|organisatie van naam en faam die staat bij klanten, werknemers en andere relevante relaties (stakeholders).Drie Pijlers Corporate Communicatie Corporate Communicatie kent drie belangrijke pijlers van communicatie, die in bijna iedere organisatie kunnen worden onderscheiden. De drie pijlers zijn:Managementcommunicatie -> communicatie door managersMarketingcommunicatie ->…See More
1 Feb 2013
Han van der Zwan posted a blog post

PROFIEL FIETSFUNDAMENTALIST

U herkent dit beeld vast. U rijdt op een willekeurige zonnige zondagochtend of middag als Nederlands doorsnee gezin van pa, ma en twee koters gezellig door een Hollands landschap. U ziet wat moois of leuks in de polder en denkt vervolgens een leuke foto van het betreffende pittoresk tafereel te maken. U stopt en stapt af of blijft half op uw fiets hangen semi schuin op het fietspad en half in de berm. U heeft niet in de gaten dat u eigenlijk een beetje de boel blokkeert.Maar ach... wat geeft…See More
11 Sept 2012

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Comnium, Corporate Communicatie, PR, Marketing, Social Media, Media Training
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur Oprichter Eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Brand Activation, Marketing, Communicatie PR, PA, Social Media strategie & advies en Mediatraining.

Met betrekking tot Brand Activation werk ik samen met zakelijk partner Plant the Brand (Jos Beijen) en gaan wij gezamenlijk de hele wereld over... US, AsiaPac, India, Rusland en EU

Bovendien ben ik co-founder en Board Member van 4 Days for Europe, een nieuw en inspirerend multimediaal platform voor new leadership met visie op Europa.... check www.4daysforeurope.eu en wordt gratis lid
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.comnium.nl
Twitter
http://zwanmania
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/hanvdzwan

De foto's van Han van der Zwan

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Han van der Zwan

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Han van der Zwan

WE ARE IN 3D: DEVELOPMENT, DESIGN AND DELIVERY OF BUSINESS APPEARANCES AROUND THE WORLD

Interview with Jos Beijen, owner & founder of Plant the Brand, international experts in company brand experiences.…

Doorgaan

Geplaatst op 13 Maart 2018 om 10.54

Beslissers beschouwen beurzen en tentoonstellingen als HET communicatie-instrument dat het juiste publiek brengt voor een persoonlijke verkoopgesprek

Interview met Jos Beijen, directeur en eigenaar van Plant the Brand, international experts in Experiences & Environments. Zijn bedrijf is gevestigd in Laren. Plant the Brand is wereldwijd actief in de sector “Live Communication”.…

Doorgaan

Geplaatst op 19 December 2016 om 17.38

MOTIVATIE DEELNAME NEDERLAND AAN WORLDEXPO 2015 IN 10 STAPPEN VERKLAARD

Antje Melissen, Karin van Rooyen en ik (Han van der Zwan) zijn drie Nederlandse zelfstandige ondernemers die ruim twee jaar terug initiatief hebben genomen om het kabinetsbesluit met betrekking tot deelname aan Milaan eind 2014 alsnog ten positieve te doen keren.

De motivatie voor deze inspanning - met als resultaat het Nederlands Paviljoen, de Nederlandse Foodtentoonstelling (Innovation Quarter) in Museo Leonardo Da Vinci en een gericht Nederlands Business to Business Programma -…

Doorgaan

Geplaatst op 18 Juni 2015 om 12.07

NELSON & THE LADS

“Wing Commanders… take care that the booth is looking smart and smooth, that your teams are present because this afternoon Nelson and the lads are coming”…

We spreken 1995 tijdens ITU Telecom Geneve 1995. De bemanning van de BT-stand (British Telecom) was al sinds 5 uur ‘s ochtends op en sinds 7.00 uur in gelid op de stand aanwezig. Reden was het bezoek van BT-topman Sir Ian Vallance aan zijn mensen alhier. Vroeg opstaan was noodzaak in verband met de altijd drukke…

Doorgaan

Geplaatst op 9 December 2013 om 13.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Pim Schmitz: Talpa Network moet nog verder ontwikkelen op gebied van technologie en data

Als CEO van Talpa Holding heeft Pim Schmitz een roerige tijd achter de rug met onder andere de strijd om TMG en de overnames van SBS, ANP en Hollands Hoogte

[Interview] Diederik Breijer: Auditors hebben duale petten op

De mediawereld verandert in een sneltreinvaart. Digitaal neemt de overhand, technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe houdt Diederik Breijer als CEO van IPG Mediabrands zijn bedrijf bij de tijd? Wij spreken hem over interne samenwerking, de riekende rol van auditors en rust

[Interview] Youp van ‘t Hek: Ik kies mijn woorden met zorg. Soms scherp, soms bot

Woorden zijn zijn vuisten, zijn omhelzingen en zijn wijzende vinger. Cabaretier – maar ook presentator, columnist en auteur – Youp van ’t Hek brengt al decennia lang stad en land in beweging met zijn vlijmscherpe oog op de wereld. Wij spreken hem over zijn woorden, commercie, het veranderende medialandschap en een kanarie

[Interview] Harry Dekker (Unilever): Wegkijken van de realiteit wordt afgestraft

Harry Dekker kreeg als mediadirecteur van een van de grootste merken van Nederland te maken met een mediatransitie die nauwelijks te behappen is. Het oude vertrouwde tv, print en radio moesten in korte tijd plaatsmaken voor digital. We spreken met Dekker over hoe hij die opmars bij Unilever heeft beleefd en hoe je jezelf als merk niet kwijtraakt

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mandy van der Wal over TMG en video

De tijd dat TMG zich vooral bezig hield met het uitgeven van dagbladen in print, ligt alweer een tijd achter ons. Nederlands MediaNetwerk heeft een boeiend gesprek met Mandy van der Wal, directeur video bij TMG

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Machiel Verkuyl: Think locally, act globally

Met alle verschuiving van mediabudget naar media die op mobiel geconsumeerd worden en de opkomst van spraakgestuurde assistenten, zoals Google, Siri en Amazon, kan geen marketeer verzaken om over taal na te denken

[Column] Isabelle Bolluyt: Digitale PA

Sinds kort hebben wij een extra huisgenoot en vrij prominent in het leven van de puberella aanwezig. Eentje die ik niet per se echt heb uitgenodigd, maar die ik continue om mij heen hoor. Hij verbetert mij, verbetert de puber. Stuurt e-mails, lost zaken op en is soms ongevraagd actief op Spotify

[Column] Marianne van Soomeren: Back to the 90's

Een ouderwets mooie zomer lijkt de reclame- en mediawereld in retrostemming te brengen, want als tegenhanger van alle mooie media-innovaties waarover veel wordt gepraat en geschreven (voice, blockchain, AI), bespeur ik een kleine nostalgietrend

[Column] Michiel Veugelers: I see dead people! De plot spoiler als marketinginstrument in de filmindustrie?

Tegenwoordig lijkt de plot spoiler een hype op zich. Elke grote film hult zich tegenwoordig in stilzwijgen, alles is geheim, filmsets zijn hermetisch afgesloten en cast en crew hebben een zwijgplicht. De fans daarentegen gaan los op social media en analyseren elk interview, elke trailer en elke filmposter

[Column] Wilbert van der Heijden: Waar is de journalist nu het waterschap verzuipt?

Water! Je bent niets zonder water. Water sleept ons in de "nu al historische" zomer met vette krantenkoppen door de komkommertijd. In code-rood-taal melden alle media dat er te weinig water is om te blussen, te veel water om droog te blijven, te zout water om te drinken, te troebel water om in te kunnen zwemmen, te schoon water om in te kunnen vissen en ga maar door

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden