Nederlands MediaNetwerk

Hein Barnhoorn
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Hein Barnhoorn

  • Constant lamp
  • Robert Briel
  • Marco van de Lisdonk
  • Josje Spinhoven
  • Jan Peter Jansen
  • Tony Smid
  • Taco Stomps
  • Titus Eikelboom
  • Willem Jan Nouwens
  • Peter Wybenga
  • Bas Vlugt

Groepen van Hein Barnhoorn

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

Welcome! Hein

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
UPC Nederland
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Manager Sponsoring
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
UPC Nederland is in Nederland toonaangevend op het gebied van televisie, breedbandinternet en digitale telefoniediensten. UPC biedt in Nederland 1,7 miljoen huishoudens toegang tot de wereld van televisie. Hiervan hebben 1.089.000 abonnees voor digitale televisie gekozen. UPC heeft in Nederland 1.036.000 breedbandinternet abonnees en bedient 950.000 digitale telefonie abonnees (cijfers per 31 maart 2013). Het bedrijf wordt gedreven door de visie dat iedereen, onafhankelijk van aanwezige kennis of vaardigheden, toegang heeft tot de verrassende, maar complexe digitale wereld. UPC Nederland is een dochteronderneming van de internationale kabel- en mediagroep Liberty Global, Inc.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.upc.nl
Twitter
http://twitter.com/WijZijnUPC

Bekendmaking Oscarnominaties 2 februari live op website Film1

Bekendmaking Oscarnominaties 2 februari live op website Film1
- haalt de Nederlandse inzending Oorlogswinter de laatste vijf? -

Dinsdag 2 februari worden in het Samuel Goldwyn Theatre in Los Angeles de nominaties bekendgemaakt voor de 82ste Academy Awards®. Oorlogswinter van Martin Koolhoven staat op de shortlist voor beste niet-Engelstalige film, maar haalt de Nederlandse inzending ook de laatste vijf? De bekendmaking is vanaf 14.30 uur Nederlandse tijd live te volgen op de site van Film1: www.film1.nl.

De uitreiking van de Oscars® vindt plaats in de nacht van 7 op 8 maart. Ook daarvan doet Film1, voor de vierde keer, live en exclusief verslag. De hele zondag staan alle uitzendingen al in het teken van de belangrijkste filmprijzen met klassieke en bekroonde producties. De programma's zijn die dag gratis te volgen voor alle digitale abonnees van CAIW, Canal Digitaal Satelliet, Delta, Kabel Noord, Tele2, UPC en Ziggo. Dat betekent dat de Oscardag en de uitreiking in ruim drie miljoen huishoudens te zien zijn, bijna vijftig procent van tv-kijkend Nederland.

Over Film1
Film1 is een digitale betaal-TV-zender van Chellomedia, de Europese content en digitale diensten divisie van Liberty Global, Inc. Film1 zendt 24-uur per dag vijf filmkanalen zonder reclame uit en biedt kwaliteitsfilms die in Nederland hun tv-première beleven - van kassuccessen tot onafhankelijke en art house-films. De zender heeft exclusieve overeenkomsten met de meeste Hollywood-studio’s, zoals Warner Bros, Universal, Fox, Paramount, Dreamworks en Disney. Film1 biedt ook een HDTV-zender zonder extra kosten aan. Naast televisiezenders beschikt Film1 over de grootste Nederlandse filmwebsite Film1.nl. Kijkers kunnen Film1 ontvangen door een abonnement af te sluiten met UPC, Ziggo, CAIW, Delta, Tele2 of via Canal Digitaal Satelliet.

De Film1 Oscarsite: www.film1.nl/oscars

Video's van Hein Barnhoorn

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Hein Barnhoorn

Stem ook op het Gouden Kalf voor de UPC Publieksprijs!

Vanaf editie 2013 van het Nederlands Film Festival sponsort UPC de Gouden Kalf Publieksprijs. De makers van de winnende film ontvangen het Gouden Kalf voor de UPC Publieksprijs tijdens het gala van de Nederlandse film op 4 oktober. 

De stem module voor de UPC Publieksprijs is nu geopend ! : …

Doorgaan

Geplaatst op 1 September 2013 om 14.03

Top programma bij eerste Amsterdam Series Weekend!

Top aanbod Amsterdam Series Weekend!

Tijdens het Amsterdam Series Weekend worden de eerste afleveringen van nieuwe seizoenen, compleet nieuwe series en 'season finales' vertoond.  De opening van het Series Weekend vindt plaats op vrijdagavond 24 mei met de bioscooppremière van Borgen 3, in aanwezigheid van de hoofdrolspelers van deze populaire politieke Deense serie. Ook zal er een…

Doorgaan

Geplaatst op 18 Mei 2013 om 20.04

Mei is maand van de TV-series bij UPC

Amsterdam, 17 mei 2013 - UPC besteedt in mei extra aandacht aan TV-series die te zien zijn binnen het digitale zenderaanbod van UPC en bij UPC On Demand. Daarnaast bieden UPC en het Amsterdam Series Weekend iedereen de mogelijkheid om van 24 tot en met 26 mei nationale en internationale topseries te bekijken op het terrein van de Westergasfabriek.…

Doorgaan

Geplaatst op 18 Mei 2013 om 19.59

Film komt gelijktijdig uit in de bioscoop en bij UPC On Demand

Première ‘De Ontmaagding van Eva van End’ tijdens Internationaal Film Festival Rotterdam en op UPC On Demand

UPC is voor de derde keer de hoofdsponsor van International Film Festival Rotterdam (IFFR) van 23 januari tot en met 3 februari…

Doorgaan

Geplaatst op 21 Januari 2013 om 15.33

Zondag 26 februari de Oscars live en gratis bij Film1

Film1 OscarsOscaruitreiking 26 februari live, exclusief en gratis op Film1

Wie worden de opvolgers van Christian Bale, Nathalie Portman, Melissa Leo en Colin Firth (foto boven), die in 2011 de acteursprijzen wonnen? Het antwoord wordt gegeven in de nacht van zondag 26 op maandag 27 februari bij de uitreiking van de 84ste Academy Awards® met presentator Billy Crystal.

Film1 zendt de Oscarshow voor de zesde…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Februari 2012 om 12.26

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 16 September 2009 om 23.33 zei Constant lamp...
Ha Neef !
Long time no speak...
Goed te zien dat je niets veranderd bent.
Hoe klein kan de wereld zijn...zó klein dus.
Morgen neem ik er eens even de tijd voor om je input te lezen.
Voor nu, over en sluiten en ja, alles gaat volgens plan en prima !

Groet
Constant
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden