Nederlands MediaNetwerk

Henry Klerks
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Henry Klerks

  • Bas van Pel

Groepen van Henry Klerks

 

De pagina van Henry Klerks

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
GuiltyPeople
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creative Director
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
GuiltyPeople maakt zich schuldig aan het ontwerpen en ontwikkelen van hoogwaardige internet gerelateerde customer experiences door de inzet van nieuwe media. GuiltyPeople helpt opdrachtgevers hun merk te positioneren, klantrelaties te versterken en nieuwe producten en diensten op de markt te brengen. GuiltyPeople is 100% dochteronderneming van ISM eCompany.
Met jarenlange ervaring als crossmedia bureau hebben we mooie producties gerealiseerd voor klanten als Reumafonds, Oxfam Novib, Unicef, KPN Mobiel, AKZO Nobel, Hema, Postkantoren BV en Heineken. Naast vormgeving, dynamiek, interactiviteit, helderheid en on-time delivery, bieden wij u een oplossing waar we samen trots op kunnen zijn. Omdat uw webapplicatie in veel gevallen uw visitekaartje is, kijken wij naast de functionele aspecten ook naar de emotionele waarde van uw website. Door deze combinatie ontwikkelt GuiltyPeople interactieve concepten die u helpen communicatieniveau, servicegraad en omzet te verhogen. GuiltyPeople is gespecialiseerd in oplossingen op het gebied van interactive design, online marketing, online communicatie en branding. Ondanks een focus op online producties, verliezen we nooit de multichannel gedachte uit het oog; we houden altijd rekening met de mogelijkheden die verschillende media bieden en passen onze oplossing daarop aan
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.guiltypeople.nl

Video's van Henry Klerks

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Henry Klerks

GuiltyPeople wint met Sourcy de Grand Prix Webcommunicatie 2009

Het Rotterdamse interactieve bureau GuiltyPeople heeft op 1 april 2009 de Grand Prix Webcommunicatie gewonnen. Organisator Logeion, vereniging voor communicatie, heeft de award uitgereikt aan de creatieve leiding Henry Klerks en Marc Luijkx in het Atrium van het stadhuis van Den Haag. GuiltyPeople ontvangt deze prijs voor haar werk aan de website van het merk Sourcy van frisdrankproducent Vrumona: …

Doorgaan

Geplaatst op 2 April 2009 om 22.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Arno Peperkoorn: Witter dan wit

Dit weekend werd een voetballer van Excelsior in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch uitgescholden. Vergeleken met zwarte piet. Op de tribune stonden mensen fier rechtop de Hitler-groet te brengen

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden