Nederlands MediaNetwerk

Inge Vos
  • Vrouw
  • Eindhoven
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
 

De pagina van Inge Vos

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Suurland Outdoor
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Mar/Com & Online Business Developer
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
SOOOH levert en exploiteert hoogwaardige digitale informatiesystemen aan gemeenten en bedrijven.

Innovatieve, informatieve producten bedenken en exploiteren zit bij de medewerkers van SOOOH in het bloed. Nieuwe producten ontwikkelen vinden wij leuk.. en wij zijn hier ook nog eens heel erg goed in.

SOOOH levert al meer dan 30 jaar informatieve producten voor de openbare ruimte aan ruim 220 gemeenten. Hiermee kunnen gemeenten effectief communiceren met bezoekers, inwoners, bedrijven en organisaties.

Onze digitale systemen zijn uitgerust met een hoogwaardige LCD- of LED displays met een pixelpitch 4 of 6. Inmiddels heeft SOOOH meer dan 350 digitale systemen geleverd in meer dan 80 gemeenten.

De aansturing gebeurt via "SMARTLOOP", een zeer slimme CMS oplossing. Alle gebruikers van Smartloop kunnen, vanaf iedere willekeurige plaats, op eenvoudige wijze hun content maken, plaatsen, plannen en uploaden.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.suurlandoutdoor.nl
Twitter
http://https://www.twitter.com/SuurlandOutdoor
LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/inge-vos-b8b39b59

De foto's van Inge Vos

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Inge Vos

Ondernemers regelen online buitenreclame voortaan eenvoudig zelf via Suurlandonline.nl

Inge Vos (SOOOH): 'Dit wordt een gamechanger'

EINDHOVEN – Ondernemers konden al zelf reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij digitale buitenreclame. Het mkb kan voortaan rechtstreeks outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen. Dat is een…

Doorgaan

Geplaatst op 26 April 2018 om 10.53

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden