Nederlands MediaNetwerk

Jak Boumans
  • Man
  • Almere
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Jak Boumans

  • Bas Vlugt
 

De pagina van Jak Boumans

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Electronic Media Reporting
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Principal consultant
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Electronic Media Reporting works in four areas:
a. strategic advice: positioning content firms, development of content strategies
b. studies: market studies, forecasting and scenario studies
c. evaluation and auditing: evaluating proposals and auditing projects on maters of technology, organisation and finances
d. Publicity: editing newsletters, setting up conferences, writing books, blogs.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://buziaulane.blogspot.com
Twitter
http://Yjabo

De foto's van Jak Boumans

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Jak Boumans

World Summit Award Global toernooi open

PERSBERICHT

De zesde editie van de World Summit Award Global 2013 is weer geopend. Deze tweejaarlijkse wereldwijde competitie is een wereldwijd invitatietoernooi, waarvoor producenten, bedrijven en instellingen de Nederlandse organisatie kunnen attenderen op hun e-content producten, diensten en installaties. Suggesties voor de Nederlandse inzendingen zijn welkom tot 15 juni 2013.

e-Media & Journalism is een nieuwe categorie.

De World Summit Award Global 2013…

Doorgaan

Geplaatst op 16 Mei 2013 om 22.32

EERSTE NEDERLANDSE ONLINE DIENST 30 JAAR GELEDEN GELANCEERD

Zaterdag 7 augustus is het dertig jaar geleden dat de eerste openbare online-informatiedienst Viditel (Latijn voor: ik heb het gezien met behulp van mijn telefoon) werd gelanceerd door het staatsbedrijf van de PTT. De dienst werkte als systeem met een computerverbinding via het telefoonnetwerk met een televisie als afleverstation. Viditel werd in werking gesteld door Drs Neelie Kroes, op dat moment staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat.



De lancering geschiede vanaf een jacht op… Doorgaan

Geplaatst op 6 Augustus 2010 om 15.00

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden