Nederlands MediaNetwerk

Jan Knaap
  • Man
  • haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jan Knaap

  • Patrick Vernack
  • Hjarald Agnes
 

De pagina van Jan Knaap

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Cup of Culture
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Oprichter, producent
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Cup of Culture richt zich op ondernemende initiatieven van waarde Altijd met de lading en uitstraling van een merk. Met project 'Hoofdboek' verrijken we de beeldvorming rondom hoofddoeken via een boek, expositie en facebookplatform. Met de tentoonstelling 100 jaar ReclameKlassiekers in de Beurs van Berlage is reclame neergezet en erkend als onderdeel van ons cultureel erfgoed. Tot dit erfgoed behoort ook mijn verzameling van nul- en eennummers van tijdschriften (meer dan 1.800!). Deze wordt dagelijks geëxposeerd via www.babynrs.nl en tot maart 2013 in het Nederlands Openluchtmuseum.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.cupofculture.nl
Twitter
http://@janknaap

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 28 September 2015 om 22.04 zei Mariella sormani...

Beste Jan, Klopt het dat jij de persoon bent die ook achter babynrs.nl zit en nulnummers verzamelde? Ik probeerde informatie te vinden over een nulnummer van het blad Nieuwsnet, maar kom niet veel verder dan een cover en geen mogelijkheid om een mailtje te sturen of anderszins. 

Op 26 September 2011 om 9.19 zei Kristine Ooms...

Dag Jan,

Blij je langs deze weg terug tegen te komen en te lezen dat het je goed gaat!

Veel succes en hartelijke groet,

Kristine Ooms (campagne Flair NL...)

 

Op 25 Maart 2010 om 10.32 zei Jasper Enklaar...
Jan,

Ik las je stukje over de One Day Kyteman's en je nieuwsgierigheid naar de segmenten waar die nog meer in opduiken. Mag ik je een exemplaar toesturen van de special Voor Nu En Later, over het nieuwe successierecht? Een eenmalige glossy over erfrecht, uitgegeven door de Koninklijke Notariele Beroepsorganisatie.

Zie ook wat Rob van Vuure over VNEL zei:
http://rvanvuure.web-log.nl/rob_van_vuure/2010/01/eenmalig-avatar.html

Jasper Enklaar
hoofdredacteur Notariaat Magazine
 
 
 

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden