Nederlands MediaNetwerk

Jan Willem Kooijmans
  • Man
  • Veitsbronn
  • Duitsland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (2)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jan Willem Kooijmans

  • Marc Lochs
  • Tim Gies
  • Diederik Stijnen
  • Ralph de Groot
  • André Alberga
  • Arianna Ardia
  • Rob Wieleman
  • Jasper Nuijt
  • Madelene Schippers
  • Geek Zwetsloot
  • Suzanne Sandberg
  • Sibren ontwerpt
  • Petra Zuidam

Groepen van Jan Willem Kooijmans

 

Welkom op dit stukje van het MediaNetwerk!

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Studio Naskin
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Our mission
The mission of Studio Naskin is dedication to the highest quality of creative design and customer service, delivered with a sense of warmth, friendliness, individual pride, excellence and company spirit. I believe integrity, honesty and compassion are vital in dealing with our clients.

Excellence
In everything I do.

Trustworthy design
Deepening client trust through the quality of our services, our responsiveness and accountability, and our predictability in everything I do.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.naskin.nl
Twitter
http://twitter.com/studionaskin
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/naskin

Prikbord (8 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 12 Mei 2009 om 20.43 zei Jasper Nuijt...
Beste Haarlemmer,

Ik wil je via deze weg laten kennis maken met 'the Harlem Legacy',
een samenwerkingsverband tussen creatieve Haarlemse bedrijven.

Wil je hier meer van weten:

www.harlemlegacy.com

Grz,

jasper nuijt
Op 30 December 2008 om 19.32 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 25 November 2008 om 10.58 zei Michiel de Ruiter...
Ja, ik heb me gevoegd bij dit selecte gezelschap van gewaardeerde collega's. Wanneer zie ik je, op de komende borrel wellicht? Groet, Michiel
Op 16 Oktober 2008 om 16.54 zei Geek Zwetsloot...
Hi Jan Willem, de wereld is klein zeker in Haarlem, met mij gaat het goed, leuke nieuwe dingen aan het doen... ik spreek je groet Geek
Op 8 Oktober 2008 om 11.19 zei Marieke de Boer...
Mooi he, denk je origineel te zijn... Nee hoor die illusie had ik niet. Maar meestal is het toch de variatie: creatieve communicatie. En die dekt het eigenlijk net niet.

Arnhem, Haarlem, niet echt bij elkaar in de buurt. De verwarring zal denk ik uit blijven... Naskin... en waar komt dat vandaan?
Op 8 Oktober 2008 om 11.03 zei Marieke de Boer...
Tsja, dat is inderdaad grappig. Wij gebruiken hem ondertussen ook al een jaar of 5
Op 1 Juli 2008 om 13.28 zei Jan Willem Kooijmans...
Yep, lang geleden, maar het is gelukkig nog steeds een klein wereldje..... Na de vakanties maar eens een borrel pakken.
Tot dan!
Op 1 Juli 2008 om 12.54 zei Sibren ontwerpt...
Hoi Jan Willem,

Een flinke tijd geleden dat we elkaar gesproken hebben. De laatste tijd kom ik er niet aan toe om bij de communicatie-netwerkborrels langs te komen. Er lopen nogal wat deadlines zo voor de zomervakantie.

Het lijkt mij leuk je weer eens te spreken!

Groeten, Sibren
 
 
 

Interviews

Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines

Wij spreken Luc van Os over Hearst, de overname van G+J Media en de toekomst van tijdschriften

[Interview] Erik Roddenhof: We hebben aan succes geproefd en dat smaakt naar meer

Per 1 januari 2017 werd Erik Roddenhof CEO van de Persgroep Nederland. Hij begeeft zich in een dynamische mediatak die zichzelf in een moordend tempo aan het herontdekken is. “Dé krantenlezer bestaat al lang niet meer. Onze lezers volgen ons via apps, websites, social media en de papieren krant”

[Interview] Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk: Abovo Media is groot geworden door eigenwijs te blijven

De eigenaren en directeuren van het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland hebben beiden voor het eerst een notering in DeMedia100

[Interview] Peter de Mönnink: De mediawereld is multidimensionaal confuus

2017 was een meer dan bijzonder jaar voor Peter de Mönnink. Nadat Sanoma het meerderheidsbelang in SBS had verkocht aan Talpa ontstond een unieke situatie

[Interview] Monique Kemperman over planten als vrouwenmagneet en Maxim Hartman

Bloemenbureau Holland heeft in samenwerking met The Gardeners een onlinevideocampagne opgezet voor Mooiwatplantendoen.nl. Hierin verovert mannenman Maxim Hartman de harten van vrouwen met verschillende planten

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first

89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis

[Column] Femke Leemeijer: Oude en nieuwe media

Ik stel voor om geen geforceerde initiatieven meer te lanceren die vanuit de oude media door de strot van de nieuwe generatie dienen te worden geduwd. Laat ze lekker met rust

[Column] Julie van Mol: Tien jaar terug

Als je mijn columns hebt gelezen, realiseer je je welke wurggreep er gaande is in de boekenwereld. Een literatuurwetenschapper zei laatst tegen mij: "Maak je niet zo druk om die ouderwetse boekhandels. Online verkoop is de toekomst." Toen kermde mijn hart

[Column] Martin Leeflang: Gouden Loeki - waarom negatief eigenlijk positief is

De komende tijd maak ik een columnreeks over wie volgens mij de Gouden Loeki 2017 moet winnen. Elke drie, vier weken bespreek ik een nieuw aspect van de effectiviteit en waardering van commercials én ik maak mijn persoonlijke top 10 van genomineerden

[Column] Marvin Jacobs: De 9 podcasttrends voor 2018 (deel 1)

2017 was een cruciaal jaar in de podcastrevival die in 2014 begon. In de VS staat het medium op de radar bij adverteerders, Hollywood jaagt op de film- en tv-rechten van podcasts

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden