Nederlands MediaNetwerk

Jan Willem van Dorssen
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Jan Willem van Dorssen

  • Henny Leeflang
  • Madelene Schippers
  • Bas Vlugt

Groepen van Jan Willem van Dorssen

 

De pagina van Jan Willem van Dorssen

Recente activiteiten

Jan Willem van Dorssen heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
28 Mrt
Jan Willem van Dorssen heeft een foto geplaatst
28 Mrt
Jan Willem van Dorssen posted a blog post

Aanbieders van complete emailadresbestanden zonder opt-in... Beet te pakken?

mailbestand.nl is een nieuw platform waar je opt-in emailadressen kunt huren en kopen, een plek waar volgens de Privacy Wet- en Regelgeving gehandeld wordt. Maar regelmatig worden wij juist door onwetende, maar geïnteresseerde ondernemers afgeschilderd als dure boemannen als we aangeven dat een opt-in emailadres niet zo maar te koop is. En wij snappen het wel: je kan online nog genoeg aanbieders van hele bestanden vinden. Vaak zijn het info@adressen en…See More
20 Jan
Jan Willem van Dorssen en Henny Leeflang zijn nu bevriend
18 Sept 2010
Jan Willem van Dorssen en Bas Vlugt zijn nu bevriend
30 Apr 2010
Jan Willem van Dorssen is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem
4 Feb 2010
Madelene Schippers commented on Jan Willem van Dorssen's album
Miniatuur

fijne deuntjes

"Mis ik hier nu Pink Floyd, Metallica, U2, Moody Blues, Deep Purple, Genesis, Santana, David Bowie en -tig anderen of lijkt dat maar zo ? Of snap ik het concept "fijne deuntjes" niet helemaal misschien ? ;)"
27 Jan 2010
Jan Willem van Dorssen en Madelene Schippers zijn nu bevriend
26 Jan 2010
Jan Willem van Dorssen commented on Jan Willem van Dorssen's album
Miniatuur

fijne deuntjes

"wat valt er nog toe te voegen...?"
25 Sept 2009
Jan Willem van Dorssen heeft foto's geplaatst
25 Sept 2009
Jan Willem van Dorssen is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
25 Sept 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
MediAttention (o.a. Mailbestand.nl)
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
MediAttention is o.a. initiatiefnemer van Mailbestand.nl; het platform waar bedrijven additioneel bereik via email kunnen inhuren/inkopen.
Uw nieuwsbrief/aanbieding naar miljoenen opt-in emailadressen van consumenten of B2B. Zeer indrukwekkend, persoonlijk en alles geheel volgens recente, strenge wet- en regelgeving. Zie www.mailbestand.nl.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.mailbestand.nl
LinkedIn
http://https://www.linkedin.com/in/jwvdorssen/

De foto's van Jan Willem van Dorssen

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Jan Willem van Dorssen

Aanbieders van complete emailadresbestanden zonder opt-in... Beet te pakken?

mailbestand.nl is een nieuw platform waar je opt-in emailadressen kunt huren en kopen, een plek waar volgens de Privacy Wet- en Regelgeving gehandeld wordt. Maar regelmatig worden wij juist door onwetende, maar geïnteresseerde ondernemers afgeschilderd als dure boemannen als we aangeven dat een opt-in emailadres niet zo maar te koop is. En wij snappen het wel: je kan online nog genoeg aanbieders van hele bestanden vinden. Vaak zijn het info@adressen…

Doorgaan

Geplaatst op 20 Januari 2017 om 15.57

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE

SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm

[Interview] Hesling Reidinga over Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon aka KRFL

Samen sta je altijd sterker. Dat moeten Rikki Khanna en Hesling Reidinga hebben gedacht toen ze met zwaargewichten Maarten Versteege en Michel de Goede fuseerden en een nieuw creatief bureau opzetten: KRFL. We spreken met Reidinga over de transitie van Khanna\Reidinga

[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit

[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities

Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten

[Interview] Ernst Vos over blowUP media

blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Volvo, Interpolis, Ford

Deze keer drie campagnes die een aanspraak doen op emotie. Allereerst Volvo. De autofabrikant laat met de campagne zien wat de kracht is van het kiezen, bouwen en volhouden van een propositie. In een video van iets meer dan drie minuten laat het merk zien dat auto’s in ons leven vooral een ondergeschikte rol spelen

[Column] Julie van Mol: Geen verminking, maar geslaagde plastische chirurgie

Ons telefoongesprek beschouwde ik als een pitch. Het was erop of eronder. Hem overtuigen, óf net als velen zonder netwerk in de professionele fictieschrijverij of zonder gevestigde naam lang leuren met een manuscript

[Column] Bob Goulooze: Weg met John de Mol

De vraag dringt zich op: hoe leuk is een voetbalcompetitie als één club altijd het kampioenschap behaalt? Niet denk ik. Daarom zou mijn suggestie zijn: weg met John de Mol! Geef hem een oeuvreprijs, of noem de prijs de John de Mol Media Award

[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!

Nieuwe hits. Wie gaat ervoor zorgen? RTL met een show waarin Gordon met een onbekende man gaat trouwen? Ik denk het niet. Maar ik laat me graag verrassen

[Column] Deike Schulz: Back in life, back in (cyber)reality anno 1997

In de televisiereportage Digitale Diva’s uit 1998 vertelt Yvonne dat Nara Zoyd ontstond door een deel van haarzelf te nemen en dat helemaal uit diepen en uit te vergroten. Dit met het effect dat zij op een gegeven moment niet meer wist wat schijn en wat werkelijkheid was

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden